Már az EU-ban is használhatják a Horizon Go szolgáltatást a UPC ügyfelei

forrás: Prím Online, 2018. április 2. 19:31

Április 1-től a UPC ügyfelek a Horizon Go szolgáltatás segítségével díjmentesen vihetik magukkal a kedvenc tévéadásukat, sorozataikat, zenei és sportközvetítéseiket már az Európai Unión belüli utazásaikra is.

Így a UPC ügyfelek okos-eszközeiken az EU összes tagországában ott tévézhetnek  és férhetnek hozzá kedvenc MyPrime és TV-tár tartalmaikhoz, ahol csak szeretnének, nyaralás, vagy utazás miatt sem késnek le róluk. Csak internetkapcsolat és My UPC Profil regisztráció szükséges hozzá! 

 

 

A UPC Videótárban egyébként mozifilmek, tévéműsorok, sorozatok és koncertek színes választéka között böngészhetnek ingyenesen. A műsorok emellett megállíthatók és visszatekerhetők, így biztos, hogy most már egyetlen pillanatról sem maradnak le külföldön sem.

 

A Horizon Go EU-ban való elérését az Európai Tanács és az Európai Parlament által tavaly elfogadott, az online tartalomszolgáltatásoknak határokon átnyúló hordozhatóságáról szóló rendelete teszi lehetővé. 2018. április 1-től ugyanis az Európai Unió tagállamain belül a fogyasztók ugyanolyan módon férhetnek hozzá online tartalmaikhoz, ahogyan az a lakóhelyük szerinti módon biztosított.

 

Ez alapján a UPC Horizon Go szolgáltatása elérhető lesz az ügyfeleknek az Európai Unió minden tagállamában, lakóhelyükön kívüli ideiglenes (nyaralás, vagy munka) tartózkodás esetén, az itthoni csomagjuknak megfelelő módon. A módosításról az ügyfelek a Horizon Go weboldalon és az applikáción keresztül is tájékoztatást kapnak, illetve április 1-jével frissülnek a Horizon Go Felhasználási Feltételei is a UPC honlapján.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödik a Samsung a Best Global Brands listáján

A Samsung 74,6 milliárd dolláros értékkel, az ötödik helyen szerepel az Interbrand száz céget bemutató Best Global Brands listáján. A vállalat a tavalyi, 2020-as eredményekhez képest 20 százalékos növekedést mutatott, így megerősítette pozícióját a világ legjobb 5 márkája között. 

2021. október 21. 20:15

Együttműködés a Mercedes-Benz, a Stellantis és a TotalEnergies között

A Stellantis, a TotalEnergies és a Mercedes-Benz megállapodást kötöttek arról, hogy a Mercedes-Benzt az Automotive Cells Company (ACC) új partnereként üdvözölhetik. A megállapodás célja, hogy megalkossák az elektromos autózás alappillérét jelentő, európai akkumulátort. A Mercedes-Benz belépése az ACC-be egyértelműen bizonyítja az iparág fejlődését. Emellett a belépést követően a partnerek vállalják, hogy 2030-ra legalább 120 GWh-ra növelik az ACC ipari kapacitását.

2021. október 21. 18:37

Még podcastot is többször hallgatunk, mint ahányszor online keresünk társat

A legtöbben 3-5 órát töltünk online naponta, 17 százalékunk viszont egész nap a neten van valamilyen formában. Bár egyre többet intézzük az ügyeinket online, úgy tűnik, az új normálisban is a régi az alap. A járvány tehát nem befolyásolta hosszú távon az internetezési szokásainkat, az online térbe vetett bizalmunkat viszont sokkal inkább. Többek között ez derült ki az Allianz Hungária Zrt. „Generációról generációra” című össztársadalmi kutatás-sorozatának harmadik, nem reprezentatív felméréséből.

2021. október 21. 17:11

Évi kétmillió mérés az NMHH független netsebességmérő oldalán

Ha az internetsebességünk rendszeresen elmarad a szolgáltató által garantált értékektől, érdemes a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)  mérőszolgálatához fordulnunk. A Szélessáv.net oldalon elérhető internetsebességmérő most megújult, pontosabban dokumentált mérési jegyzőkönyvvel segíti a fogyasztó védelmét. Az elmúlt évben a külső felhasználók több mint kétmillió mérést végeztek el a független hatósági felületen.

2021. október 21. 15:38

HR digitalizáció a pandémia után: globális toborzás és virtuális irodák

A pandémia előre nem látható ütemben változtatta meg a munka világának több aspektusát is: a távmunka térnyerésén túl létrejöttek az akár teljesen virtuális vállalatok, a munkaerő-toborzás lokálisból globális lett, a munkáltatók és a munkavállalók is tudatosabbá váltak a fenntarthatóság terén. Közben az újabb generációk erősebben keresik a virtuális élményeket – derül ki a Deloitte kutatásából.

2021. október 21. 14:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20