Közép-Európa legjobbjai közé választották a Magyar Telekom fenntarthatósági jelentését

forrás: Prím Online, 2018. április 14. 13:22

Varsóban különdíjat kapott a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentése a Deloitte Zöld Béka Díj közép-európai döntőjében. A régió öt országából összesen 69 fenntarthatósági jelentést jelöltek az elismerésre. Közülük 12 jutott tovább a régiós szintű megmérettetésre, ahol az öt döntős jelentés között a Magyar Telekom fenntarthatósági jelentését különdíjjal jutalmazták.

A Magyar Telekom Csoport fenntarthatósági jelentését a Deloitte Zöld Béka Díj közép-európai döntőjében különdíjjal jutalmazták április 12-én, Varsóban. A régió legjobbja a CEMEX (Lengyelország) lett, a 2018-ban első alkalommal kiírt „Legjobb integrált jelentés” kategóriában pedig az Orlen Group (Lengyelország) vehette át az elismerést.  

 

2017 novemberében a Magyar Telekom Csoport már elnyerte a Deloitte Magyarország legjobb vállalati fenntarthatósági jelentést elismerő Zöld Béka Díját, ezzel automatikusan bejutva a közép-európai döntőbe. A szakmai zsűri a hazai megmérettetésen összetett szempontrendszer alapján értékelte a pályázók fenntarthatósági és CSR jelentéseit.

 

Mind a hazai, mind a nemzetközi zsűri kiemelte, hogy a Magyar Telekom részletesen, teljeskörűen és külső, harmadik fél által hitelesített formában készíti jelentését. Emellett pozitívan értékelték, hogy a vállalat szoros kapcsolatot tart fenn érdekelt feleivel, és bevonja őket a jelentésben tárgyalt témakörök lényegességi értékelésébe, ezen keresztül pedig az elkészítés folyamatába. A nemzetközi zsűri a felhasználóbarát információátadás és adatközlés mellett a Magyar Telekom fenntarthatósági jelentésének további erősségeként értékelte azt is, hogy a vállalat fókuszba helyezte az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaihoz való hozzájárulását.

 

„A regionális szintű elismerés az immáron harmadik éve karbonsemlegesen működő Magyar Telekom felelős magatartását ismeri el. Fenntarthatósági jelentésünk teljeskörű, átlátható és következetes felépítésével a Magyar Telekomot fenntarthatósági szempontból értékelő felelős befektetői indexek elsődleges információforrása. Az elmúlt évek eredményei és a felelős befektetői kézben lévő szabad részvényeink aránya is azt mutatja, hogy jó úton járunk” – nyilatkozta Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom Vállalati Fenntarthatósági Központjának vezetője.

 

A Magyar Telekom 2017-ben elsők között adta ki fenntarthatósági jelentését a GRI Szabvány „Teljeskörű” (Comprehensive) alkalmazási szintjének megfelelően. Ugyancsak az elsők között emelte be jelentési struktúrájába az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaihoz való hozzájárulás kiemelését. Emellett a jelentés, a vállalat 2009-ben történt csatlakozása óta évente összegzést ad a Magyar Telekom ENSZ Globális Megállapodásában lefektetett alapelvei mentén elért eredményekről is.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új honlapot indított a Raben Group

Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.

2020. október 30. 14:07

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

2020. október 30. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás