Második állomásához érkezett a Startup Campus V4 Global Tour
2018. április 11-13-a között Berlinbe érkezett a Startup Campus V4 Global Tour, ahol a résztvevő startup vállalkozások egy három napos program keretében ellátogattak a Startup Camp 2018 konferenciára, üzleti reggelin vettek részt a V4 nagykövetek társaságában, valamint a berlini magyar nagykövetségen bemutatkoztak a német ökoszisztéma képviselői előtt.
Isztambult követően a német fővárosban kaptak lehetőséget a V4-es országok startup vállalkozásai. A Startup Campus V4 Global Tour program fő célja a V4-es régió startup vállalkozásainak nemzetközi a piacon való megismertetése.
„A Hiventures az elmúlt évben több mint 100 befektetést hajtott végre 6,7milliard forint értekben, mellyel a régió meghatározó állami kockázati tőkealapja lett. Az előttünk álló időszakban a legfontosabb feladat a tőkealap nemzetközi népszerűsítése, ezzel párhuzamosan olyan partnerhálózat kiépítése, mely segítheti a csapataink következő körös befektetését, valamint lehetőséget nyújt nemzetközi partnerek bevonásával közös befektetésekre. Ebben a folyamatban elengedhetetlen olyan kezdeményezések támogatása, mint a Startup Campus V4 Global Tour. A berlini esemény is bebizonyította, hogy a magyar és régiós startupoknak van helye a globális piacon, van igény a megoldásaikra, szolgáltatásaikra.
A berlini befektetői- és partnertalálkozókat követően megállapítható, hogy a magyar és régiós startup vállalkozásoknak Berlin és a német innovációs ökoszisztéma a legjobb következő lépés a globális piac felé vezető úton, melyet olyan kezdeményezések, mint a Startup Campus program nagyban tudnak segíteni.” – mondta el Katona Bence, a Hiventures vezérigazgató-helyettese.
Az eseményen hazánkat az influencer marketing területén működő automatizált, saját fejlesztésű rendszert kidolgozó Post for Rent, a nemzetközi kereskedelmi ügyleteket automatizáló Trustchain Systems, az egyedi ételrendelési szoftver, az Ordit, valamint a röntgensugárzás csökkentésével kinetikus képalkotó eljárást fejlesztő Kinepict vállalkozás képviselte.
A 4 magyar startup mellett bemutatkozott a Csehországból érkező Naash csapata, a lengyel Medvocation és a Szlovákiát képviselő Voltia.
A globális programsorozat következő állomása Boston és New York, melyre egészségügyi fejlesztéseken dolgozó innovatív vállalkozások utazhatnak. Az egy hetes túra során a startupok ellátogatnak majd többek között a Harvard és MIT innovációs részlegére, részt vesznek New York egyik legnagyobb tech konferenciáján, a Techday-en és üzleti találkozók keretében a szervezők biztosítják számukra az USA-ban való validáció lehetőségét.
Partnerek: V4 Connects, Külgazdasági és Külügyminisztérium, Hiventures, Magyar Nemzeti Kereskedőház - Innotrade Program, EH Invest.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- Az Ipar 4.0-tól a blockchain-en át a sztratoszférába
- Keresik a jövő digitális média megoldásait
- A 2018-as Fujitsu World Tour bemutatja, hogyan járul hozzá a „co-creation” a sikerhez
- Húszezer évnyi fejlődést hozhat a mesterséges intelligencia a következő száz évben
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Borys Szyc filmsztár oktatta a Women Startup Competition résztvevőket Varsóban
- Nem kell félni az automatizációtól!
- Májusban indul a Startup Campus London ötödik szemesztere
- Adatvezérelt megoldások jellemzik a HR szakma jövőjét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
760 milliárd forintos keret a hazai digitalizációs fejlesztésekre
Több mint 760 milliárd Ft támogatás lesz elérhető a 2021-27. között a DIMOP Pluszból digitalizációs fejlesztésekre Magyarországon. A szupergyors Internet Program (SZIP) folytatásaként indul a Gigabit Magyarország Program.
ABB Decoded podcast: Segítség a globális vízhiány-válság megoldásához
Az ABB technológiai podcastjának, az ABB Decodednek legújabb epizódja a globális vízhiány problémájával foglalkozik, továbbá azzal, hogy a ma rendelkezésre álló technológia miként segíthet a válságos helyzet megoldásában. Az idei, 2023-as Víz Világnapján az ENSZ "A változás felgyorsítása a víz- és szennyvízkezelési válság megoldása érdekében" címmel vízügyi programot indított, megállapítva, hogy 2,2 milliárd ember nem jut hozzá megfelelően kezelt ivóvízhez, és több mint 4,2 milliárd ember számára nem érhető el a biztonságos szennyvízelvezetés. A szennyvíz megdöbbentő hányada, közel 80 százaléka mindenfajta tisztítás vagy újrahasznosítás nélkül kerül vissza az ökoszisztémába.