Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén

forrás: Prím Online, 2018. április 26. 19:13

A hazai online piacterek közül elsőként a Vatera vezette be a PayPal fizetési módot oldalán, amely lehetővé teszi a felhasználók közötti közvetlen online fizetést. A világszerte több mint 200 országban 227 millió aktív felhasználói fiókkal rendelkező online pénzügyi szolgáltatóval kötött együttműködés kezdeti időszakában különleges akciókkal élhetnek a felhasználók. A partnerség számos előnnyel jár vásárlóknak és eladóknak egyaránt.

A biztonság továbbra is az első

A Vatera az eladói-vásárlói értékelésekkel és a négy pontos védelmi rendszerével már a kezdetek óta kiemelt figyelmet szentel a biztonság kérdésének, és ez az együttműködésnek köszönhetően csak fokozódni fog. Egyrészt a PayPal csalásmegelőző technológiája révén, másrészt a Vásárlóvédelem által, amely a vaterázók számára is elérhető, amennyiben az új fizetési módot választják a pénzügyi tranzakcióhoz. Például, ha egy vevő nem kapja meg a vásárolt terméket, vagy az jelentősen különbözik a leírtaktól, akkor visszafizetést igényelhet, legfeljebb a PayPalon kifizetett összeg erejéig – ami akár a vásárlás teljes összegét és a PlayPal Return shipping program keretében támogatható tranzakciók esetén a postaköltséget is magában foglalhatja.*

 

Továbbá, reklamáció esetén, illetve visszatérítés igénynél a PayPal az eladóknak is segítséget nyújthat az Eladói Védelemnek köszönhetően.** Így a termék visszaszállításának költségére is igényt nyújthatnak be a felhasználók.***

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan értékes partnerrel kötöttünk együttműködést, mint a Vatera. A magyar piac nagyon fontos a számunkra, és örömünkre szolgál, hogy az online piactér mind hazai, mind határon túli felhasználóinak biztosíthatjuk a PayPal szolgáltatások előnyeit, köztük a biztonságos tranzakciót és a kényelmes fizetést, melyeket világszerte nagyra értékelnek ügyfeleink” – mondta el Marcin Glogowski, a PayPal CEE ügyvezető igazgatója.

 

Egyszerű, átlátható, kényelmes 

A Vatera és az eNET 2017. májusi felmérése során az online fizetést preferáló felhasználók 46 százaléka vallotta, hogy így kényelmesebb számára a vásárlás.**** Mostantól azon eladóknál, akik bekapcsolják a PayPal fizetési lehetőséget, a Vatera vásárlói is élvezhetik a PayPal szolgáltatások széles választékát, melyek egyszerű és biztonságos online fizetést nyújtanak. Ezek egyike a „One Touch” szolgáltatás, melynek segítségével a vevők gyorsan fizethetik ki a termékeket anélkül, hogy a bejelentkezési adatokat minden alkalommal meg kellene adniuk. Ez egy újabb lépés az online vásárlás leegyszerűsítésére anélkül, hogy veszélyeztetné a tranzakció biztonságát.

 

Vásárlás határok nélkül

A biztonság kérdése nem csak itthon fontos szempont, hiszen 2017 októberétől már külföldről is engedélyezett a regisztráció a Vatera oldalán, illetve ezzel párhuzamosan a Vaterafutár szolgáltatása is kibővült a nemzetközi szállítás lehetőségével. Ennek a folyamatnak egy újabb mérföldköve a PayPal szolgáltatásainak bevezetése, mivel ez a fizetési mód világszerte közkedvelt és megbízhatóságáról ismert. A határon túlról érkező felhasználók így a Vaterán is a megszokott módon, gyorsan és kényelmesen vásárolhatnak, miközben nincs szükség az összes pénzügyi adatuk megosztására a tranzakció során. A PayPal a vásárlók számára gyorsabb és kényelmesebb vásárlást tesz lehetővé határon innen és túl.

 

„Az online vásárlás talán legfontosabb eleme a biztonság és a bizalom, külföldön és beföldön egyaránt. Oldalunkon a panaszos esetek száma eddig is ezrelékekben volt mérhető. Felméréseink azt mutatták, hogy a PayPal igen népszerű a vaterázók körében, így az együttműködés magától értetődő lépés, hogy felhasználóinknak még biztonságosabb szolgáltatásokat biztosítsunk” – mondta Szanitter Áron, a Vatera vezetője.

 

Miért érdemes még PayPalt használni a Vaterán?

Első körben az eladók csatlakozására számít az online piactér, így számukra különleges kedvezményeket biztosít. Ha egy vaterás június 10-ig hozzárendel legalább egy PayPalos fizetési módot a termékéhez, akkor onnantól számítva 8 hétig mentesül a listázási díj alól, ráadásul jutalékot sem kell fizetnie, ha a megvásárolt árut a vevő PayPallal fizeti ki.  A jövőben azon vevők is élhetnek majd különböző vásárlásösztönző kedvezményekkel, akik ezt a megoldást választják a pénzügyi tranzakcióhoz. A gördülékeny bevezetés érdekében a kereskedők számára már rendelkezésre áll egy részletes magyar nyelvű útmutató az online piactéren, emellett a PayPal oldala is elérhető már magyar nyelven. A kedvezményekhez kapcsolódó kérdéseikkel, észrevételeikkel a felhasználók a Vatera ügyfélszolgálatához fordulhatnak az alábbi linken keresztül: http://www.vatera.hu/help/contact.php

 

_________________

* Bizonyos feltételek mellett: https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/paypal-safety-and-security
** Bizonyos feltételek mellett: https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/paypal-safety-and-security
*** Bizonyos feltételek mellett: https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/paypal-safety-and-security
**** A Vatera és az eNET piackutató 2017. májusi reprezentatív felmérése alapján

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. január 26. 19:24

Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár hatodik éve foglalja össze azt, hogy mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Meghatározó hazai marketing és kommunikációs döntéshozók nyilatkoznak arról, hogy az elhúzódó járvány és annak gazdaságba begyűrűző hatásai hogyan jelentkeznek a fogyasztói motivációkban, az üzleti és marketingfolyamatokban, az ügyfélélményben, illetve a média és eszközhasználat területén.

2022. január 26. 13:45

Együttműködési megállapodás a CETIN Hungary és a Széchenyi István Egyetem között

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a CETIN Hungary Zrt. és a győri Széchenyi István Egyetem. A komplex partnerség keretében a CETIN mobilkommunikációs eszközöket adományoz az egyetemnek, hogy a hallgatók testközelből ismerkedhessenek és kísérletezhessenek napjaink mobiltávközlési berendezéseivel, emellett részt vesz a felsőoktatási intézmény távközlési-informatikai elméleti és gyakorlati oktatásában. A vállalat és az egyetem közös kutatás-fejlesztési projekteket is tervez a mobilkommunikációs hálózatok innovatív hasznosítására: a megállapodás értelmében a felek együttműködnek a mobilhálózatok, az 5G hálózatok és az 5G-alapú szolgáltatások fejlesztésében.

2022. január 26. 11:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58