Exkluzív interjúban vallott terveiről a magyar Iron Lady
Hamarosan újra láthatja versenyezni Hosszú Katinkát az úszósport-szerető közönség. A háromszoros olimpiai bajnok úszónő rövid év eleji kihagyás után újult erővel vetette magát a felkészülésbe és idén júniusban újra rajtkőre áll az egyik legrangosabb nemzetközi megmérettetésen. A Huawei különleges fotózással egybekötött exkluzív interjút készített az Iron Ladyvel, aki szakmai tervei mellett élete egyik legnehezebb időszakáról is őszintén beszélt.
Új edzéstervvel, nagy célokat kitűzve vág neki Hosszú Katinka a 2018-as versenyszezonnak. Az olimpiai bajnok úszónő az év elején kisebb pihenő után kezdte meg felkészülését. Katinka a tavalyi vizes világbajnokságon nyújtott kitűnő szereplése után, öt éve először tartott szünetet. Az Iron Lady a kis kihagyás ellenére is jó formában érzi magát és már elkezdte a megfeszített munkát. Katinka szerint alaposan volt ideje átgondolni a karrierjével kapcsolatos terveit és bár az alapoktól nem tér el, de több mindenen változtattott az előző évek felkészülési rutinjához képest.
Az év eleji szünet sokéves, feszített tempójú felkészülés után következett, amire saját bevallása szerint már nagy szüksége volt. „Amikor benne vagy egy mókuskerékben, egyik verseny után jön a másik, akkor nagyon nehéz leállni és újragondolni. Az úszók általában négy évre terveznek, egy olimpiai ciklusra, de nekem ez most kitolódott öt évre, mert a budapesti vb miatt nem akartunk belekezdeni valami újba, úgyhogy ez egy rendkívül hosszú és fáradságos időszak volt. Épp jókor jött ez a kis szusszanás. Habár sürget az idő, mert már csak két év van Tokióig!”
A versenypályák világa mellett Katinka a social média felületeit sem hanyagolja el. Az Iron Lady elmondta, a feltételezésekkel ellentétben nem vonult háttérbe, és továbbra is egyedi, saját személyiségét hűen tükröző tartalmakat oszt meg a rajongóival. Az úszónőről - idén ismét a Huawei márka nagyköveteként – a francia fővárosban készültek lélegzetelállító felvételek, amelyekkel tovább színesíti közösségi média oldalait. „Szerintem azért működik jól a közösségi médiám, mert soha nem gondolkoztam túl, mit posztolok. Ha úgy érzem, van valami, amit szívesen megosztok másokkal is, akkor megteszem és meg fogom tenni a jövőben is. Persze némi segítség mindig jól jön, mondjuk a csodálatosan szép küllemű és fantasztikus kamerával rendelkező Huawei P20 Pro telefon, amelynek kampányához nemrég készítettünk közös anyagot a céggel Párizsban.”
Hosszú Katinka exkluzív interjújának további részleteit – köztük magánéleti válságának tanulságait és legközelebbi versenyszerepléseit- a Huawei Technologies Hungary oldalán, az alábbi linken olvashatják: https://consumer.huawei.com/hu/campaign/katinkavisszater/
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben
- Április 15-ig előrendelhetők a Huawei legújabb készülékei
- Gal Gadot is a Huawei márkanagykövete lett
- Vezeték nélkül is tölthető a sportautó vonalait idéző Porche Design Huawei Mate RS
- Az új P20 Lite-tal stúdióminőségű portréfotók készíthetők
- Tripla Leica-kamerával érkezik a Huawei P20 és P20 Pro okostelefon
- A MediaPad M5 3D hangzását az AWS zenekar gitárosa is tesztelte
- A Huawei közel 2400 szabadalmi bejelentést tett Európában
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- Mesterséges intelligenciával irányít önvezető autót a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.