A mesterséges intelligencia már a hétköznapokban van

forrás: Prím Online, 2018. május 8. 16:17

Az intelligens felhőre és az egymással összekapcsolt eszközök világára fókuszál május 7-e és 9-e között Seattle-ben tartott Microsoft Build 2018. A Microsoft platformokon történő fejlesztést ösztönző konferencián – amelyre már közel 130 influencer regisztrált – a leginnovatívabb és legkreatívabb koponyák találkoznak.

A Microsoft Build 2018 két napján előad többek mellett Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója, Scott Guthrie felhőszolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettes, a Windows 10 egyik atyjának tekintett Joe Belfiore, vagy a fejlesztéseket felügyelő Kevin Gallo.

 

A mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésekben élen járó Microsoft az Azure és a Microsoft 365 segítségével minden fejlesztőt hozzásegít az AI közvetlen használatához. Ebben a felhőmegoldások mellett az ezt remekül kiegészítő intelligens pereminformatikát is beveti. Az edge computing lényege, hogy az információk begyűjtése, feldolgozása, majd célszerű átalakítása a felhasználóhoz közel, tehát a hálózat peremén történik. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Gartner értékelte a Samsung KNOX 3.2 platformját

Samsung KNOX mobil biztonsági megoldása, amely számos készüléken előre telepítve megtalálható, sorozatban negyedik alkalommal kapott kiváló értékelést a Gartner[1] „Mobil Operációs Rendszerek és Készülékbiztonság: Platformok összehasonlítása[2]” című jelentésében. A Samsung Knox 3.2-t 30-ból 27 kategóriában „Erősnek” ítélték, továbbá az egyetlen gyártó a piacon, amely megkapta minden vállalati biztonsági kategóriában ezt a kiváló minősítést.

2019. június 17. 10:01

Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok

Tektonikus erejű változásokat hozott a digitalizáció a vállalatok ügyfélszolgálati működésébe, hiszen míg korábban néhány csatornán – telefonon, vagy e-mail-ben zajlott az ügyfelek és a cégek közötti kommunikáció, addig mára az eszközök száma szinte végeláthatatlan. Statisztikák szerint azonban a különböző elektronikus ügyfélszolgálati megoldásokat – például közösségi média, chatbot, SMS - használók 41 százalékának telefonon is kapcsolatba kell lépnie a vállalattal az ügyintézés során. Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere szerint a jövőt a különböző csatornák közötti átjárás, ugrálás, és nem a gépek uralma jelenti. 

2019. június 17. 08:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20
online sportfogadás