A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek
A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető.
Az új chatbot számos funkcióval és szolgáltatással várja az eSport rajongóit:
- Azonnali hozzáférés exkluzív tartalmakhoz, videókhoz, eredményekhez, mérkőzések időpontjaihoz és sok más érdekességhez
- Aktív közösség, akikkel valós időben oszthatod meg véleményedet és saját tartalmaidat
- Feldobhatod üzeneteidet a különböző ligákhoz készült, egyedi matricacsomagokkal
A Viber fan Communities oldalán keresztül a felhasználók olyan egyedülálló tartalmakat érhetnek el, mint az élő streamek. A rajongók azonnal értesülhetnek a legújabb eredményekről, miközben barátaikkal és családtagjaikkal chatelhetnek és megoszthatják véleményüket az eSportról akár egymilliárd emberrel világszerte. A közösség tagjai ezen felül egy Viber matricacsomagot kapnak ajándékba, amely külön az eSportok szerelmeseinek készült.
„Sportrajongók milliói már okoseszközük segítségével értesülnek kedvenc csapatukat érintő hírekről és eredményekről, azonban a jelenlegi platformok nem képesek lépést tartani a drukkerek folyamatosan növekvő igényeivel.” – mondta Cristina Constandache, a Viber globális együttműködésekért felelős alelnöke. „A Viber és a Fanbot.ai új kommunikációs lehetőségeket biztosít a rajongóknak, valamint egyesítik a már meglévő interakciós lehetőségeket, és arra bátorítják a felhasználókat, hogy globális szinten is lépjenek kapcsolatba rajongótársaikkal.”
Az Esport rajongók mostantól bizonyos tornákat élőben követhetnek a Viberen keresztül, valamint az eSports Fanbot chatbot segítségével azonnal értesülhetnek a mérkőzések időpontjairól, eredményekről, és az aznapi legjobb streamek sorrendjéről. A Community tagjainak hamarosan lehetőségük lesz a mérkőzések eredményeinek megtippelésére, valamint külön csapatközpontú keresések indítására is.
Kapcsolódó cikkek
- Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett
- 100%-ban megbízható adatvédelem a Vibernél
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Új funkcióval bővül a Viber
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- "Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen
- Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Nikon kiadja az első tükör nélküli DX formátumú fix objektívet
A Nikon ma bővíti a NIKKOR Z DX objektívek kínálatát az első DX formátumú fix objektívvel. A NIKKOR Z DX 24mm f/1.7 objektív nagy fényerejű, éles, és közeli felvételekhez is kiváló, valamint gyenge fényben is remekül teljesít. A kompakt és sokoldalú objektív tökéletes fix objektív élénk mindennapi fényképekhez.
NIS2 és DORA: a kiberbiztonsági felzárkóztatás motorjai vagy újabb felesleges terhek?
Egyre inkább foglalkoztatja a vállalatokat az Európai Unióban, hogy hogyan fogja érinteni őket a NIS2, a felülvizsgált kibervédelmi irányelv, amely a 2016-os hálózat és információbiztonsági irányelv helyébe lép (NIS), illetve a Digital Operational Resilience Act (DORA), a pénzügyi szektor védelmének erősítését célzó rendelet. A NIS2 esetében a részletek még pontosításra várnak és a tagországok csak később ültetik át a nemzeti jogba az irányelveket, de az biztos, hogy az EU-n belül tevékenykedő cégeknek komoly munkát kell fektetniük abba, hogy eleget tegyenek a jogszabályoknak. Ha észszerűen implementálják az előírásokat a helyi jogrendbe, az jelentős előrelépést hozhat a hazai vállalatok kibervédelmi fejlettségében, ám ehhez kulcsfontosságú, hogy már most elkezdjék a felkészülést. A BlueVoyant szakértői áttekintették, hogy várakozásaik szerint mit jelentenek majd a gyakorlatban a jogszabályok.
A SteelSeries bővíti a díjnyertes Arctis Nova headset termékcsaládot
A SteelSeries, az úttörő Arctis headsetek és az új Arctis Nova sorozat létrehozója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, valamint a gaming- és esport perifériák világelső gyártója kiterjeszti az Arctis Nova univerzumot az Arctis Nova 4 bevezetésével, amely már Magyarországon is elérhető.
Mobiltelefonokon érkezik a bankolás jövője
A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.
Nem kell már protekció, hogy egy beszállító elérje a HR-es döntéshozókat
Melyik beszállító ne ismerné a végeláthatatlannak tűnő procedúrát, amíg egy multi céghez bekerül? A kiválasztási és árajánlatadási, valamint elfogadási folyamat végeláthatatlan és időigényes útvesztőjében gyakran el is tévednek mind a szolgáltatók, mind pedig a kiválasztást végző cégek HR-esei. Ráadásul sok esetben protekció vagy ismeretség nélkül lehetetlen eljutni a megfelelő illetékesig, aki dönthet a beszállítóval kapcsolatban. Ezen próbál segíteni egy újonnan indult ingyenes online platform, ami összeköti a HR-eseket és a beszállítókat.