Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media
A REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media elkötelezett hívei a tartalmas, kreatív időtöltésnek. A kisiskolások ismeretterjesztő kiszolgálása érdekében a két cég partnerségre lép a készségfejlesztő és tanulást segítő Da Vinci Kids applikáció és a 4M tudományos-fejlesztő és kreatív játékok népszerűsítése érdekében.
A tudományos kíváncsiság felébresztése és a játékos tanulás az egyik legnagyobb érték, amit adhatunk a gyermekeknek. Ennek érdekében fogott össze a REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media, kereszt promócióban népszerűsítve egymás termékeit.
A világszinten elismert 4M játékok a felfedezésen keresztüli, innovatív tanulást ösztönzik. Találhatunk köztük például régészethez, csillagászathoz és dinoszauruszokhoz kapcsolódó játékokat is. A Green Science (zöld tudomány) termékek a környezetvédelem fontosságát hozzák közelebb a gyermekekhez: megismerhetik velük az újrahasznosítás és az alternatív energiaforrások jelentőségét, a 4M kreatív
játékai pedig fejlesztik a kézügyességet és szárnyal velük a képzelet.
A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci inspiráló és díjnyertes programjai gondolatébresztők, érdekesek, és kérdésekkel teli utazásra invitálnak. Az újonnan bevezetett, kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App is a játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviseli. A gyermek a Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen és játékosan szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére.
A REGIO JÁTÉK egyik legfontosabb hitvallása, mely szorosan kapcsolódik a Da Vinci Media által képviselt értékekhez, hogy a játék, a tanulás a kisgyermek személyisége kibontakozásának és alakításának fontos eszköze. „Ehhez az alapelvhez kapcsolódva választjuk ki gondosan azokat a játékokat, melyek a gyermek fejlődéséhez, kreativitásához a legnagyobb mértékben hozzájárulnak. A környezetünk és a tudományos világ iránti kíváncsiság egészen kicsi korban kialakul, ezt a tudásvágyat tudjuk táplálni és kielégíteni a 4M tudományos-fejlesztő játékokkal” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
A tudományos játékok vásárlásakor a vevők az együttműködés ideje alatt 1 hónapos időtartamra térítésmentesen hozzáférhetnek a Da Vinci Kids alkalmazáshoz. A két cég reményei szerint ennek eredményeként több ezer gyermekhez jutnak el az ismeretterjesztő tartalmak. A megfelelő játék kiválasztása és az ismeretterjesztő alkalmazás összekapcsolása kiváló kombináció lehet a gyermek fejlesztése, tartalmas időtöltése érdekében.
„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják a „kütyüket” legyen ez táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire. Fontosak a jó ismeretterjesztő tartalmak, melyek alkalmazásával élmény lesz a tanulás. Ehhez kiváló generátor az új Da Vinci Kids applikáció, mely észrevétlenül és szórakoztatóan tanít.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „A REGIO JÁTÉK 4M termékcsaládja hasonló célokat képvisel, ezért is tartjuk kiváló partnernek az alkalmazás népszerűsítésében, és biztosítottunk felületet számukra egyébként hirdetésmentes csatornánkon.” – teszi hozzá.
A Da Vinci TV teljesen reklámmentes, a REGIO JÁTÉK reklámszpotjai tehát ebben a fókuszált környezetben kerülnek elhelyezésre. A két cég emellett online megjelenésekkel és tartalmi együttműködéssel is erősíti a partnerséget.
Kapcsolódó cikkek
- Gyerekeknek szóló ismeretterjesztő alkalmazás
- Van új az app alatt a CIB-nél
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
- Invitech Solutions okos falu program
- Megújul a Mobil Munka telefonos applikáció
- Négy európai ország legnépszerűbb tabletes applikáció
- Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE
- Applikációkra és optimalizálásra költenek a kkv-k 2018-ban
- Rendeljen Főtaxit a megújult aplikációval
- Világszerte felpörgeti az alkalmazásfejlesztést a Xerox
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.