SUSE OpenStack Cloud 8: szoftveresen vezérelt infrastruktúrát mindenkinek!

forrás: Prím Online, 2018. május 30. 13:54

A SUSE bemutatta nagyvállalati felhasználásra szánt felhőplatformjának legújabb kiadását, a SUSE OpenStack Cloud 8-at. 

Az OpenStack Pike kiadására épülő SUSE OpenStack Cloud 8 az első olyan verzió, amely integrálja a SUSE OpenStack Cloud képességeit és a SUSE által tavaly megvásárolt HPE OpenStack technológiákat. A megoldás felgyorsítja a szoftveresen vezérelt infrastruktúrák bevezetését, emellett továbbfejlesztett interoperabilitása, skálázhatósága és rugalmassága révén támogatja a nagyvállalatokat az IT-rendszer modernizálásában, és ezen keresztül az éles piaci versenyben jelentkező, új üzleti kihívások legyőzésében is. 

 

„A SUSE OpenStack Cloud platform fejlesztése során a nagyvállalatok igényeit tartottuk szem előtt, amelyek számára különösen fontos, hogy rövid határidő alatt képesek legyenek reagálni a piaci változásokra és az új igényekre. Ezért kiemelt előnyt jelent ügyfeleink számára, hogy a SUSE OpenStack Cloud rendkívül gyorsan és egyszerűen bevezethető. A hardvertanúsítások széles körének és a kiterjedt hypervisor-támogatásnak köszönhetően a SUSE OpenStack Cloud olyan egyedülálló megoldás a piacon, amely még nagyobb szabadságot kínál a vállalatoknak a szoftveresen vezérelt infrastruktúra kialakításában” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési igazgatója.

 

 

„A terjedőben lévő új alkalmazás- és felhőmodellek jelentős előnyöket kínálnak a szervezetek számára, az informatikai részlegeknek azonban kihívást jelent az új technológiák megfelelő, gyors bevezetése. Egyre többen állnak át szoftveresen vezérelt infrastruktúrákra, illetve OpenStack megoldásokra, ezért fontos szerepet játszik a sikeres működésben az üzemeltetés, a karbantartás, valamint a frissítés minél egyszerűbbé tétele” – mondta Gary Chen, az IDC szoftveresen vezérelt számítástechnikai megoldásokkal kapcsolatos kutatásokért felelős vezetője. 

 

A SUSE OpenStack Cloud 8 olyan új fejlesztéseket foglal magában, amelyek segítik az IT átalakítását és a költségek csökkentését:

  • Nagyobb rugalmasság az ügyfelek számára az OpenStack Ironic teljes körű támogatásával. Az OpenStack Ironic segítségével gyorsan és egyszerűen beüzemelhetők a „bare metal” szerverek azoknál a végfelhasználóknál, akik egy hypervisoron futtatott, virtuális gép helyett fizikai gépre szeretnék telepíteni a szolgáltatás lemezképét. 
  • Kiterjesztett interoperabilitás, a szoftveresen vezérelt hálózati működést támogató VMware NSX-V támogatásának köszönthetően.
  • Megnövelt skálázhatóság a nagyobb rendszerbevezetéseknél. 
  • Az OpenStack Freezer támogatása, amellyel osztott mentési/visszaállítási DRaaS (katasztrófa utáni helyreállítási szolgáltatásokat) vehetnek igénybe az adatok mentését és visszaállítását automatizálni kívánó ügyfelek. 
  • Kétféle életciklus-kezelő megoldás az OpenStack környezetek bevezetéséhez, karbantartásához és frissítéséhez: a hagyományos Crowbar és az Ardana-alapú Cloud Lifecycle Management eszköz.
  • Az ügyfelek hosszabb karbantartási és kivezetési periódusaihoz igazodó, kibővített, hároméves életciklus-támogatás.
  • Integrált, teljes körűen skálázható, nagyvállalati szintű monitorozó megoldás, amely egyszerűsíti a SUSE OpenStack Cloud környezetek és feladatok ellenőrzését, illetve kezelését.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar IT-fejlesztéssel elemzik az afrikai és ázsiai gyerekek kézmosási szokásait

A vezető hazai big data cég, a Starschema intelligens adatelemző rendszerét használja a seattle-i székhelyű Splash, amely világszerte közel félmillió, mélyszegénységben élő gyermek számára biztosít tiszta ivóvizet és tisztálkodási lehetőséget. Az amerikai non-profit szervezet a budapesti csapat megoldása révén kap pontos képet arról, hogy tevékenysége milyen hatást gyakorol a gyermekek higiéniai szokásaira, általános egészségi állapotára és az iskolai hiányzásokra.

2019. szeptember 17. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás