Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya

forrás: Prím Online, 2018. június 1. 15:13

A kisvállalkozói lét valódi arcát bemutató, őszinte hangvételű integrált kommunikációs kampánnyal népszerűsíti a Telenor új, rugalmas üzleti tarifáit.

„Sok ember fejében a kisvállalkozók egyfajta modern hippiként élnek, akik egy bátor döntéstől vezérelve saját kezükbe vették a sorsukat, és az önmegvalósítás útjára léptek. Ezt látjuk a filmekben, és ezt erősítik a reklámok is. A valóság azonban nem ez. – mesélt az új Telenor-kampány hátteréről Civin Péter, a Telenor márka- és marketingkommunikációs igazgatója. – Kisvállalkozónak lenni néha bizony sz...s. Miért nem lehet ezt őszintén kimondani, vagy legalább kifütyülve utalni rá?

 

Hosszú évek óta ez a Telenor első kisvállalkozóknak szóló 360 fokos kampánya. A hallgatásnak több oka is volt. „Egyrészt időt akartunk adni, hogy a tavaly elindított új márkahangvételt megszokják az emberek, és hogy az üzleti ügyfeleinknek szóló kommunikációban is erre építhessünk. Másrészt szerettünk volna egy újító szellemű termékkel előrukkolni a kisvállalkozók számára.” - mondta Civin Péter.

 

 

Rugalmas tarifaváltás, egyszerre lejáró hűségidő, összevonható készülékvásárlási kedvezmények: a Telenor MyBusiness Flexi tarifacsomagok több újdonsága is azt segíti, hogy a kisvállalkozások minél inkább az üzletmenetükre szabhassák előfizetéseiket.

 

„A rugalmasság a legfontosabb eleme a kommunikációnak. Egyrészt mert ez az új tarifák legfontosabb tulajdonsága, másrészt mert azt tapasztaljuk, hogy a vállalkozók, vállalkozások létezésének elengedhetetlen eleme a rugalmasság – gyakran a hozzánk hasonló nagyvállalatok rugalmatlansága miatt. Harmadrészt – és erre is utal a reklámunk utolsó mondata: „Köszi, hogy tanulhatunk Tőletek”, – egyre több az olyan kezdeményezés, ahol a nagyvállalatok megpróbálnak kibújni a bőrükből és rugalmasabb, kisvállalatszerűbb működésre kényszerítik magukat. Ilyen kísérlet a tribe-ok alakítása, vagy a service design módszertan alkalmazása” – tette hozzá a szakember. 

 

 

„A kampány fejlesztése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a lakossági kommunikációban megkezdett őszinte és néha provokatív hangvételt átültessük a B2B kommunikációba. A guts&brains DDB (korábbi nevén DDB Sofia) és az Artificial Group közösen dolgozott a megoldáson, és a reakciók alapján úgy látjuk, hogy amellett, hogy az ajánlat releváns a kisvállalkozóknak, a hangvétel és a képi világ jól illeszkedik a lakossági kampányainkhoz. Számunkra a konzisztencia nem csak a beazonosíthatóság szempontjából fontos: bátran vállaljuk mind lakossági, mind vállalati vonalon, hogy mi egy ilyen márka vagyunk. A hitelesség valahol az önazonossággal kezdődik” – mondta Cséky Tímea, a kampányért felelős kommunikációs csapat vezetője.

 

A tévés kampány 45 másodperces TV filmmel indul, amit később több másik vágat követ. Külön cél volt, hogy a filmben ne a sokszor bemutatott, öltönyös vállalkozók jelenjenek meg, hanem olyan karakterek, akik sokkal jobban tükrözik a valóságot. „Meg akartuk mutatni, hogy nem csak jóképű harmincas asztalosok léteznek, hanem rengeteg a női vállalkozó; sőt, 40 felett sem áll meg az élet.” – tette hozzá Cséky Tímea

Kulcsszavak: kampány Telenor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket

A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.

2024. április 19. 20:08

Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak

A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies. 

2024. április 19. 18:43

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata

Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket. 

2024. április 19. 15:11

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09