A Da Vinci Kids App már a Vodafone Pass-ban is elérhető

forrás: Prím Online, 2018. június 4. 14:47

A berlini székhelyű Da Vinci Media megállapodást kötött a Vodafone Magyarországgal, melynek eredményeként mostantól a cég Da Vinci Kids elnevezésű, kisiskolásoknak szóló okos alkalmazása is elérhető a Vodafone Video Pass csomag részeként. 

A nemrégiben bevezetett Vodafone Video Pass-ban foglalt applikációk nem fogyasztják a felhasználó adatkeretét, így a tematikus csomagok korlátlan szórakozást nyújtanak az előfizetőknek. A Da Vinci Kids ezentúl nemzetközi videós tartalomszolgáltatók között kínálja értékes ismeretterjesztő tartalmait.

 

 

„Nagy örömömre szolgál, hogy a Da Vinci Kids kezdi meghódítani a digitális világot, és egyre több helyről érhetők el népszerű oktatási tartalmaink. A Video Pass csomag egy újabb nagyszerű és innovatív felületet jelent számunkra.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos-ügyvezetője. A Da Vinci legújabb fejlesztése, a gyerekeknek szóló online videotár számos díjnyertes és a tanagyaghoz kapcsolódó műsort kínál. Az alkalmazásban elérhető programok a szülőknek is segítséget jelentenek, valamint számos program az egész családnak nyújt kikapcsolódást.

 

A Da Vinci Media továbbra is elkötelezett a biztonságos tartalmak szolgáltatása és a biztonságos befogadói környezet megteremtése mellett. Többek között ezért dolgozik együtt a Felelős Szülők Iskolájával, olyan felületeket kínálva, ahová a szülők nyugodtan elengedhetik digitális bennszülöttjeiket.

 

 

„A Vodafone Pass-ok egy évvel ezelőtti bevezetésekor úgy fogalmaztunk, szeretnénk a gondtalan adathasználat révén elhozni ügyfeleinknek a szabadság és felfedezés élményét. Ezt azzal is igyekeztünk biztosítani, hogy nyitott platformként hoztuk létre a Vodafone Pass-okat, így bármilyen tematikus szolgáltatónak lehetősége nyílik bekerülni. A Da Vinci Kids integrálása a Video Pass-ba azért is kiemelt jelentőségű a Vodafone számára, mert egy olyan csatornáról van szó, mely tágítja a gyerekek ismereteit, tájékoztat, ez pedig egyezik saját törekvéseinkkel. Számos ilyen jellegű kezdeményezésünk van, főképp a technológia és a digitalizáció területén: a www.digitaliscsalad.hu weboldal segítségével például szülőknek és gyerekeknek egyaránt szolgálunk ismeretterjesztő tippekkel, hasznos tanácsokkal, azzal a céllal, hogy csökkentsük a generációk közti szakadékot. Ebbe illeszkedik a Da Vinci Kids csatorna is” – mondta Anita Carra, a Vodafone lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

 

A Da Vinci Kids alkalmazás reklámmentes mozgóképes anyagait a nap bármely szakában, nyugodtan meg lehet tekinteni. Segítségével a gyermek önállóan, saját tempójában tanulhat, és fedezheti fel a szórakoztató ismeretterjesztő anyagokat. A Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Légy része a divat forradalmi és tudatos generációjának az új magyar alkalmazással!

A LiveRobe célja, hogy a second hand népszerűsítésével, valamint kis butikok és feltörekvő divattervezők támogatásával felvegye a harcot a fast fashion negatív hatásaival szemben. A Magyarországról induló nemzetközi online piactéren bárki digitalizálhatja, frissítheti ruhatárát, és eladhatja nem használt darabjait. Az app már ingyenesen letölthető iOS és Android készülékekre!

2019. január 22. 17:28

Négy sorozat premierévadjaival indítja az új évet az RTL Spike

Ahogyan azt már megszokhattuk, az RTL Spike-on sosincs hiány a lebilincselő sztorikból. Ebben az évben sem lesz ez másképp, hiszen máris négy népszerű sorozat vadonatúj évadjaival indítja 2019-et a csatorna. Januárban és februárban magyar szinkronnal folytatódik a Vikingek, az iZombie, a Visszatérők és a The Walking Dead története is.

2019. január 22. 14:17

eNET kutatás a hazai videojátékos piac helyzetéről

Magyarországon stabilan magas, 60% körüli azok aránya, akik videojátékoznak – derül ki az eNET 2018 szeptemberi kutatásából, amelyet immáron harmadik alkalommal készítettek el. Bár érdemben nem nőtt a videojátékosok köre, viszont, akik játszanak, azok egyre többet költenek videojáték vásárlásra, illetve a játékhoz kapcsolódó hardver és periféria beszerzésre is. Mindeközben folyamatosan nő azok száma is, akik okostelefonon játszanak, megerősítve ezzel a mobiltelefon elsődleges játékplatform szerepét.

2019. január 22. 11:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Technológiával az örökélet felé

2019. január 14. 10:53

Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart

2019. január 12. 10:47

Új technológiák az online játékgépekhez

2018. december 28. 08:02

123 magyarországi ALDI áruháznál állít üzembe elektromosautó-töltőket az E.ON

2018. december 19. 14:13
cloudappsportal.com