Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2018. június 5. 15:10

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május végi közgyűlésén a szokásos beszámolók megtartása mellett, melyet a tagság egyöntetűen elfogadott, elsősorban a stratégiai és szakmai minősítésekkel kapcsolatos tervek ismertetésére került sor.

„Nagyon örülök, hogy a második elnöki ciklusom is a fejlődésről és a növekedésről szól, mindez a bővülő tagságunk teljes támogatásával” – jelentette ki Hinora Ferenc, a szövetség   elnöke. 

 

Ahogy fogalmazott, az MMSZ stratégiai célja, hogy a   marketingszakma első számú eligazodási pontjaként   működjön, és ennek szellemében vezeti be 2018. júniusában   a Marketing.hu komplex minősítő rendszert, mely újabb     szintlépés lesz a szakma és a szövetség életében is. 

 

Örvendetes módon, az elmúlt évtizedekben egyre bővült a marketing szakmai közössége, megerősödtek a képzőhelyek, a társadalom, a gazdaság egyre több terepén alkalmaznak marketingeseket, specialistákat, végeznek marketingmunkát. 

 

A szakma egyre jelentősebb szerepe nemcsak nagyobb felelősséggel jár, de növekvő veszélyeket, etikátlanságra csábító helyzeteket, felkészületlenségből, kóklerségből eredő hibás megoldásokat is magával hozhat, melyek egyébként elkerülhető piaci károkat, kudarcokat okozhatnak a vállalkozásoknak, szervezeteknek. Ezek a szakmaiatlanságok ronthatják a marketing egészének megítélését. 

 

A Magyar Marketing Szövetség szakmai minősítő rendszere részben ezen anomáliák megszüntetésére, minimalizálására is irányul. A Marketing.hu oldal olyan platform lesz, ahol ellenőrzött, minősített szakmai információbázis kialakítására lesz lehetőség, mely orientálja, segíti a marketingpiac szereplőinek döntéseit, tudatosítja a versenyelőnyöket, s csökkenti a döntési kockázatot a megbízók és megbízottak, a munkaadók és munkavállalók oldalán egyaránt.

 

A transzparensen működő minősítő rendszer 2018. június második felétől lesz elérhető a szakmai szereplők számára.

 

„Fontosnak tartom, hogy a Magyar Marketing Szövetség teret biztosítson és háttértámogatást nyújtson egy aktív, együtt gondolkodó, növekvő marketingközösségnek” – hangsúlyozta Hinora Ferenc. „Mindez még nagyobb felelősséget ró ránk” - tette hozzá.

 

Az MMSZ másik fontos stratégiai törekvése, az egyik legaktívabb szakmai szervezetként, hogy olyan projekteket valósítson meg, amelyek a szakma edukációját szolgálják. Mindezen célok elérését a szövetség projektalapú működési modellje biztosítja.  Az MMSZ 2017-ben is 12 nagyszabású szakmai projektet valósított meg.

 

A szövetség életében fontos szerepet töltenek be az szakmai díjak, elismerések. Ilyen az Életműdíj is, amely már negyedik alkalommal került átadásra. Az idei évben a díjjal nem mást, mint a szövetség alapító elnökét, dr. Kandikó Józsefet tüntették ki , aki összesen három 4 éves mandátumon keresztül irányította a szervezetet. Az MMSZ az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketingszakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el. Dr. Kandikó József elévülhetetlen érdemeket szerzett a szakma hazai elismertetéséért, presztízsének növeléséért, a marketingoktatás színvonaláért, neve elválaszthatatlan a marketingszakmától. Csak néhány fontos mérföldkövet kiemelve szakmai munkásságából: 1992-ben megalapította a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláját Tatabányán, majd később annak budapesti, székelyudvarhelyi és szlovákiai tagozatát is. 2005-ben Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztjével tüntették ki a marketing színvonalas oktatásáért végzett kimagasló munkásságáért. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban

Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.

2023. június 6. 16:01

Fidelity: Nyernek az elektromos autók?

Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.

2023. június 6. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan lopják el adatainkat a hackerek és mire figyeljünk jelszókezelő vásárlásakor?

2023. május 31. 15:40

Itt a legnagyobb webáruházak rangsora

2023. május 23. 20:10

Új fizetési kapu magyar e-kereskedőknek

2023. május 18. 12:49

Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

2023. május 8. 15:39