Indul a Deloitte Technology Fast 50

forrás: Prím Online, 2018. június 6. 18:07

Idén 19. alkalommal hirdeti meg a Deloitte a „Technology Fast 50 Central Europe” versenyét, amelyre már a mai naptól várják a régió 18 országából a leggyorsabban növekvő vállalatok jelentkezését. A korábbi évek nyertesei között olyan ismert magyar cégek is szerepelnek, mint a Tresorit, az NNG, a Solvo Biotechnology, vagy a Starschema.

A Deloitte hivatalosan is megnyitotta a jelentkezést az idén már 19. alkalommal megrendezésre kerülő regionális versenyére, a Technology Fast 50 Central Europe-ra. A megmérettetés során árbevétel-növekedés alapján rangsorolják, végül külön kategóriákban díjazzák a technológiai vállalatokat a 2014 és 2017 között elért eredményeik alapján. Minden olyan innovatív technológiai megoldást kínáló cégnek érdemes jelentkezni, amely akár az infokommunikáció, fintech, biotechnológia, média- és szórakoztatóipar, vagy a szoftver-, és hardverfejlesztés területén tevékenykedik.

 

„Fintech területen számos izgalmas ötletet láttunk már a magyar piacon is, így nagyon izgatottan várom, hogy ezeknek az innovatív hazai cégeknek sikerül-e felkerülni a legjobb regionális vállalatok listájára” – tette hozzá Csűrös Balázs, a Deloitte pénzügyi tanácsadási üzletágának partnere.

 

A versenyen több kategóriában is értékelik a vállalkozásokat, emellett két különdíjat is kiosztanak díjazva a leginnovatívabb fejlesztéseket, valamint idén első alkalommal a társadalmi szempontból kiemelkedő hatású újításokat.

 

 

 

Fast50

A Fast 50 rangsorban a 2014-ben, 2015-ben és 2016-ban egyaránt legalább 50 ezer, 2017-ben pedig legalább 100 ezer eurós bevételt elérő vállalkozások indulhatnak, amelyek központja a közép-európai térség valamelyik országában (Albánia, Bulgária, Bosznia-Hercegovina, Cseh Köztársaság, Észtország, Horvátország, Koszovó, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Macedónia, Magyarország, Moldova, Montenegró, Románia, Szlovákia és Szlovénia) található. A versenyre jelentkező társaságoknak saját fejlesztésű technológiát kell alkalmazniuk, emellett tulajdonosi szerkezetükben nem szerepelhetnek stratégiai jelentőségű vállalatok többségi tulajdonban lévő leányvállalatai.

 

Rising Stars

A Rising Star kategóriában a Fast 50-hez még túl fiatal, de a bennük rejlő potenciál alapján ígéretes cégek indulhatnak. Legalább 3 lezárt üzleti évvel kell rendelkezniük a pályázóknak, és 2015 és 2017 között minden évben legalább 30 ezer eurós árbevételt kell felmutatniuk. 

 

Big5

A Big5 kategóriában a már nagyméretű, de jelentős növekedést elérő társaságokat értékelik, az indulás feltétele, hogy az utolsó lezárt üzleti év árbevétele meghaladja a 25 millió eurót. Az indulás egyéb feltételei megegyeznek a Fast 50 kritériumaival. 

 

Leginnovatívabb technológiai fejlesztés

Ebben a kategóriában idén már harmadik alkalommal a független zsűri olyan győztes céget választ, amelynek egyedi és innovatív terméke vagy szolgáltatása forradalmi hatást gyakorolt a piacra, esetleg teljesen átalakította a korábbi működési modellt.

 

Kiemelkedő társadalmi-és szociális hatású innováció

Az új kategória azon cégek tevékenységét szeretné elismerni, amelyek az innováció által kiemelkedően pozitív társadalmi- és/vagy szociális hatást értek el, így támogatva az ENSZ fenntarthatósági céljait.

 

A Technology Fast 50 Central Europe versenyre a http://www.deloitte.com/hu/fast50 weboldalon lehet jelentkezni 2018. július 31-ig, a rangsort 2018. október 11-én mutatják be. Valamennyi, a feltételnek megfelelő jelentkező automatikusan részt vesz a Deloitte EMEA Technology Fast 500 versenyen is.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A világjárvány jelentősen felgyorsítja a technológiai beruházási terveket

Zebra Technologies Corporation, a peremhálózaton dolgozó innovatív nagyvállalat olyan megoldásokkal és partnerekkel, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy csúcsteljesítményt nyújtsanak, közzétette 13. éves Global Shopper Study tanulmányát. Ez az iparág egyetlen olyan piaci átvilágítása, amely egyazon elemzésben egyesíti a vásárlók, a kiskereskedelmi eladók és vezetők hozzáállására / viselkedésére vonatkozó információkat, és megvizsgálja a kiskereskedelmi és technológiai trendek hatását a vásárlói szokásokra nézve; mind a boltokban, mind pedig az interneten történő vásárlások esetében.

2021. április 20. 18:41

Karbonsemleges rendezvényekkel a zöldebb jövőért

A HungaroControl fenntarthatósági kezdeményezései egyikeként tavaly karbonsemlegessé tette legnagyobb éves rendezvényét. A példamutató környezetvédelmi kezdeményezést a Greenairport Program Az év partnere díjjal ismerte el a 2021. április 20-án megrendezett online partnertalálkozóján.

2021. április 20. 15:37

A SodaStream újrahasznosított műanyagból készülő szódagépeket fejleszt

A SodaStream hétfőn elindította idei Föld Napja kampányát, amely a „Ne csak megossz, cselekedj” mottóval szólítja meg az embereket. A világ legnagyobb szódagépgyártója humoros és szórakoztató módon arra kívánja felhívni a földlakók figyelmét, hogy ne elégedjenek meg azokkal a lehetőségekkel, amit a közösségi oldalak kínálnak, hanem a való életben is tegyenek lépéseket egy-egy jó ügy, például a Föld védelme érdekében. A SodaStream kampányához Randi Zuckerberg is csatlakozott, aki az ezzel kapcsolatos videóban is feltűnik. 

2021. április 20. 13:55

Univerzális automatizálással léphetnek új szintre a gyártócégek

Sikeresen reagált a COVID-járvány jelentette kihívásokra az Ipar 4.0 megoldásokat már a krízis előtt alkalmazó termelőcégek túlnyomó többsége a McKinsey&Company felmérése szerint. A Schneider Electric az idei Hannover Messe kiállításon alkalmazások, szolgáltatások és termékek sorát mutatta be, amelyek segíthetik a vállalkozásokat abban, hogy az új ipari forradalom éllovasai legyenek, illetve felszólította az iparági szereplőket az univerzális automatizáció támogatására. 

2021. április 20. 12:34

A nappalikban már dúl a 8K forradalom

Áttörést érhet el 2021-ben a televíziós piacon a 8K technológia. Ma még egy ilyen készülék meglehetősen drága, kevés hozzá a tartalom, ráadásul a képminőség javulása szabad szemmel alig érzékelhető, ám a fejlődés megállíthatatlan. A vevők nagy többsége ugyanis státuszszimbólumként tekint a televízióra, ezért sok pénzt hajlandó költeni rá – derül ki a Deloitte tanácsadócég legfrissebb előrejelzéséből.

2021. április 20. 11:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05