Nyomdai digitalizáció felsőfokon

forrás: Prím Online, 2018. június 18. 14:48

A Xerox megőrizte vezető helyét a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) területén a Quocirca elemzői csoport legújabb, Európa-központú, de világpiaci trendeket is vizsgáló kutatása szerint. A piac igényei folyamatosan innovációra ösztönzik a Xeroxot, emellett a partnereknek rendszeres képzéseket is biztosít a cég.

A Xerox így immár négy éve listavezető a Quocirca piaci jelentései alapján egy olyan területen, mely a legnagyobb stratégiai értéket hordozza a nyomdaipar jövőjét tekintve. A Quocirca egy további, Print 2025 címen kiadott kutatása kitér arra is, hogy a szoftver és a szolgáltatási paletta bővítése nélkül a nyomdaipari digitalizáció és fejlesztés nehezen képzelhető el. Ez gyakran igencsak innovatív lehetőségek biztosítását feltételezi, melyben a menedzselt nyomtatási szolgáltatások már most is az élen járnak. „A Xerox rendelkezik az iparág egyik legfejlettebb és egyben legkifinomultabb szolgáltatási eszköztárával a nyomdaipari partnerek között” – mondta Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója. „A Xerox üzleti fejlesztési programja kifejezetten egyedülálló és meghatározó a piacon. Az értékesítési partnereknek széleskörű marketinget, sales tevékenységet, képzéseket és operatív támogatást is kínálnak.”

 

A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatásai egyaránt megfelelnek a digitális átalakulással szembenéző nagyvállalatok, kis- és középvállalkozások (KKV) igényeinek. Munkafolyamatok automatizálásával és elemzésekkel is segíti ügyfeleit a Xerox fenntarthatósági céljaik elérésében, továbbá biztosítja a dokumentumkezelés folyamatainak, költségeinek jobb átláthatóságát és ellenőrzését, valamint  a legújabb hitelesítési, titkosítási és vírusvédelmi technológiák révén növeli a biztonságot is. 

 

„A KKV szektor egyre nagyobb érdeklődést mutat a menedzselt nyomtatási szolgáltatások iránt, így a siker kulcsát a partnereinkkel való minél szorosabb együttműködés jelenti. A Quocirca legfrissebb iparági jelentése és Print 2025 kutatása megerősíti elkötelezettségünket, hogy globális szinten növeljük tovább jelenlétünket" – mondta Jacques Edouard Gueden, a Xerox Nemzetközi kereskedelmi osztály alelnöke. „A Xerox egyedülálló megoldásai, mint például az MPS Essentials Suite és a Xerox Partner Print Services (XPPS) nemcsak segítik az üzleti partnereket, de versenyelőnyhöz is juttatják őket, melyre különösen nagy szükségük lesz az elkövetkező öt évben a piac dinamikus növekedése miatt."

 

Az előnyös piaci pozíciót az is biztosítja, hogy az új Xerox ConnectKey portfólió napjaink vállalkozásainak igényeit remekül képes teljesíteni: a hagyományos nyomtatási eszközöket összekapcsolva akár okos munkahelyi asszisztenst is képes létrehozni. A ConnectKey személyre szabott automatizált munkafolyamata, a mobil- és felhőalapú szolgáltatások, a feladatokra szabott alkalmazások és a többszintű biztonsági funkciók segítenek a termelékenység, a hatékonyság és az információbiztonság javításában.

 

A Quocirca-jelentés a Xerox erősségei közé a következőket sorolja:

  • Az újonnan elindított Xerox MPS Essentials Suite az üzleti partnereknek kínál kedvező áron átfogó szoftvercsomagot, mellyel visszatérő bevételi forrásokat érhetnek el és az MPS-üzletágat is erősíteni tudják.
  • A Xerox magas szintű biztonságtechnikai megoldásai proaktív védelmet nyújtanak a beérkező fenyegetésekkel szemben kis és nagy szervezeteknek egyaránt.
  • A KKV szektornak kínált, multi vendor eszközöket támogató Xerox Partner Print Services (XPPS), a Xerox átfogó, felhőalapú, menedzselt nyomtatási szolgáltatásai.
  • A Xerox személyre szabott alkalmazásfejlesztő (PAB) platformja megteremti a testreszabott szoftverfejlesztés alapjait, és lehetővé teszi a PAB fejlesztők számára, hogy ügyfeleiknek saját ConnectKey applikációkat és így akár új bevételi forrást jelentő alkalmazásokat készítsenek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09