Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat. Emellett üzletileg is érdemes jelen lenni a rendszerben, hiszen az egyszerű regisztráción túl, minősítési lehetőséget is kínál.
„A sokszereplős marketing- és kommunikációs iparágban szeretnénk a jó szakembereket segíteni, a kezdőket pedig helyzetbe hozni. A platform nyitva áll mindenki előtt, aki a marketing- és kommunikációs iparágban vagy iparágért tevékenykedik” - mondta el Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke.
Az elmúlt időszakban számtalan új szereplő jelent meg a marketingpiacon, egyre nehezebb eldönteni, ki a hiteles személy, mi a hiteles szakmai információ.
„Az MMSZ fő stratégiai törekvése, hogy a Marketing.hu minősítő rendszer a legfontosabb irányjelző legyen a szakmában.” – jelentette ki Hinora Ferenc.
A Marketing.hu oldal nyújtotta szolgáltatás két részből áll. Egyrészt regisztrálni lehet. Ennek alapján ki-ki megkapja saját profilját, ezáltal láthatóvá és kereshetővé válik. Minden olyan területről lehet regisztrálni, ami a marketing- és kommunikációs iparágon belül van, például grafikusok, fejlesztők, szövegírók és reklámjogászok is megtehetik ezt. A Marketing.hu rendszerben ezért is lett létrehozva szabadszavas kereső, hogy a megadott tevékenységhez kapcsolódó kulcsszavak alapján is rá lehessen találni a regisztrált és minősített piaci szereplőkre.
A másik szolgáltatás a minősítés lehetősége. Ha valaki a minősítő kalkulátorban eléri a szükséges pontszámot, akkor érdemes hivatalosan is minősítésért folyamodnia. Szakemberek és szakértő cégek egyaránt minősíthetik magukat.
A Marketing.hu oldal egy olyan platform, ahol a regisztráció mellett ellenőrzött, minősített szakmai információbázis kialakítása folyik, mely orientálja, segíti a marketingpiac szereplőinek döntéseit, tudatosítja a versenyelőnyöket, csökkenti a kockázatot a megbízók és megbízottak, a munkaadók és munkavállalók oldalán egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
- Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
- Indul a Digital Masters!
- Nemzedékek és okosodás
- Országos Marketinggyémánt Díj
- Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!
- Folytatódhat a nevezés - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Már csak 5 nap van hátra ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezéséből!
- Már csak 3 hétig nevezhetsz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Újraválasztották Hinora Ferencet, a Magyar Marketing Szövetség elnökét!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.
Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.