Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében

forrás: Prím Online, 2018. július 24. 14:32

Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat. Emellett üzletileg is érdemes jelen lenni a rendszerben, hiszen az egyszerű regisztráción túl, minősítési lehetőséget is kínál. 

„A sokszereplős marketing- és kommunikációs iparágban szeretnénk a jó szakembereket segíteni, a kezdőket pedig helyzetbe hozni. A platform nyitva áll mindenki előtt, aki a marketing- és kommunikációs iparágban vagy iparágért tevékenykedik” - mondta el Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

 

Az elmúlt időszakban számtalan új szereplő jelent meg a marketingpiacon, egyre nehezebb eldönteni, ki a hiteles személy, mi a hiteles szakmai információ.

 

„Az MMSZ fő stratégiai törekvése, hogy a Marketing.hu minősítő rendszer a legfontosabb irányjelző legyen a szakmában.” – jelentette ki Hinora Ferenc.

 

A Marketing.hu oldal nyújtotta szolgáltatás két részből áll. Egyrészt regisztrálni lehet. Ennek alapján ki-ki megkapja saját profilját, ezáltal láthatóvá és kereshetővé válik. Minden olyan területről lehet regisztrálni, ami a marketing- és kommunikációs iparágon belül van, például grafikusok, fejlesztők, szövegírók és reklámjogászok is megtehetik ezt. A Marketing.hu rendszerben ezért is lett létrehozva szabadszavas kereső, hogy a megadott tevékenységhez kapcsolódó kulcsszavak alapján is rá lehessen találni a regisztrált és minősített piaci szereplőkre. 

 

A másik szolgáltatás a minősítés lehetősége. Ha valaki a minősítő kalkulátorban eléri a szükséges pontszámot, akkor érdemes hivatalosan is minősítésért folyamodnia. Szakemberek és szakértő cégek egyaránt minősíthetik magukat. 

                                                                                                                 

A Marketing.hu oldal egy olyan platform, ahol a regisztráció mellett ellenőrzött, minősített szakmai információbázis kialakítása folyik, mely orientálja, segíti a marketingpiac szereplőinek döntéseit, tudatosítja a versenyelőnyöket, csökkenti a kockázatot a megbízók és megbízottak, a munkaadók és munkavállalók oldalán egyaránt.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei

A Huawei Technologies közzétette 2019-es éves, globális jelentését, amely stabil üzleti teljesítményről számol be. A vállalat globális árbevétele megközelítette a 123 milliárd dollárt, ami 19,1 százalékos növekedést jelent a 2018-as évhez viszonyítva. A nettó haszon elérte a 9 milliárd dollárt, a működési tevékenységekből származó készpénzáramlás pedig elérte a 13,1 milliárd dollárt, ami 22,4 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez viszonyítva. Hosszútávú jelenlegi befektetéseinek részeként a Huawei 2019-es bevételének 15,3 százalékát fordította kutatásra és fejlesztésre. Az elmúlt évtizedben K+F célra fordított összeg így elérte a közel 86 milliárd dollárt.

2020. április 1. 11:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11
online sportfogadás