Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab

forrás: Prím Online, 2018. július 25. 15:17

Tóth Árpád júliustól 16-tól erősíti a Kaspersky Lab Magyarország csapatát területi értékesítési igazgatóként. Korábban számos vezető pozíciót töltött be, többek között olyan nemzetközi nagyvállalatoknál, mint a DHL és a HEINZ.

Feladata elsősorban a nagyvállalati értékesítési stratégia kialakítása, a viszonteladók kiválasztása, az értékesítési csapat képzése, valamint a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás. Közel 20 éves tapasztalata van az informatikai biztonság területén, ezalatt számos nemzetközi gyártóval volt alkalma együtt dolgozni. A Kaspersky Labet megelőzően a McAfee magyar-, valamint az adriai térség területi igazgatójának pozícióját töltötte be 18 éven keresztül. Tóth Árpád a diplomáját a Gödöllői Agrártudományi Egyetemen szerezte, majd a KOTK Oktatási Központ Nemzetközi Értékesítési Menedzser képzését is elvégezte. 

 

„Nagy öröm és izgalmas kihívás számomra, hogy csatlakozhatok a Kaspersky Lab kelet-európai csapatához. Alig várom, hogy részt vegyek a Kaspersky Lab márkájának regionális megerősítésében, a hazai és a nemzetközi tapasztalataimmal fejlesszem a nagyvállalati értékesítés üzletágát és csapatommal szolgáljam az ügyfelek érdekeit.” – mondta Tóth Árpád. 

 

„Nagyon örülünk, hogy Tóth Árpád csatlakozott a Kaspersky Lab csapatához. Nemzetközi és regionális tapasztalataival és kapcsolataival biztosak vagyunk benne, hogy sikeresen fogja vezetni a magyar értékesítő csapatot ebben a fontos időszakban.” – tette hozzá Zoran Puskovic, a Kaspersky Lab kelet-európai regionális igazgatója. 

 

Tóth Árpád közvetlenül Zoran Puskovicnak tesz jelentést.

Kulcsszavak: +céginfo Kaspersky Lab

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buddy, chili, házépítés és lépésszámlálók

Létezik olyan IT-cég Magyarországon, ahol 5 százalék alatt van a fluktuáció. Egy olyan iparágban, ahol naponta 5-6 állásajánlatot kapnak a munkatársak és folyamatosan csábítják őket külföldi pozíciókra. Mégis maradnak, a Liferay sikeresen veszi fel a versenyt a nagy, közismert márkákkal, toborzási és megtartási megoldásai példaként állhatnak mások előtt.

2019. július 23. 10:06

A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot

A Bridgestone Corporation az egyetlen olyan világszintű olimpiai és paralimpiai partner, amelynek globális központja Tokióban van. A vállalat az olimpiai eseményekig hátralevő egy évben arra invitálja a világot, hogy kövesse az ötkarikás játékokhoz vezető útján, és tapasztalja meg, mit jelent segíteni az embereknek álmaik megvalósításában.

2019. július 22. 18:53

Várakozáson felüli növekedés a mobilfizetésben

A 2018. évet is meghaladóan nőtt 2019. első felében a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer forgalma, míg 2017. évhez viszonyítva 2018-ban közel 20 százalékkal emelkedett az országosan egységes mobilfizetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó fizetéssel végződő tranzakciók száma, addig 2019. első félévében már közel 25 százalékkal nőtt a forgalmi érték. Az idei év júliusáig már közel 2,6 millió felhasználó vette igénybe a rendszert.

2019. július 22. 14:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás