Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán

forrás: Prím Online, 2018. július 29. 10:24

Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra. 

Az ügyfeleket kiszolgáló chatelő robot még viccet is tud mesélni, a bejövő üzenetek, kérdések alapján automatikusan tanul, és a mesterséges intelligencia használatával egyre fejlettebb lesz, egyre komplexebb képességekkel, tudással tud segíteni. 

 

Az E.ON új chatbotjának, Botinak legfőbb feladata, hogy a vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit azonnal megválaszolja a lehető leghasznosabb információval. A fáradhatatlan munkaerő összetett egyedi ügyekben ugyan még nem tud segíteni, de számos gyakran felmerülő kérdésben igen. Ha például áramszünettel, tervezett üzemszünettel, az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásával, az E.ON telefonos vagy e-mailes elérhetőségeivel kapcsolatban kérdezik az érdeklődök, hasznos válaszokat ad, sőt akár térképet küld és útvonaltervet ajánl. 

 

„Boti nem egy elrémisztő, sci-fi filmekben riogató mesterséges intelligencia, hanem egy olyan ügyfél program, melynek karaktere van és kedvesen, végtelen türelemmel és segítőkészséggel válaszol, igyekszik mindenre megoldást találni. Remélem, hogy az ügyfeleink is hasznosnak fogják találni. Folyamatosan építjük be mindennapjainkba a legújabb technológiai megoldásokat, hiszen az új energiavilág digitális és rendkívül gyorsan fejlődő” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.

 

Botit az Attrecto Next Tech Digital Solution hatfős fejlesztői csapata hozta létre. A jelenlegi, néhány hónaposra tervezett tesztidőszak után – a tapasztalatokat összegezve – tovább fejlesztik tudását az ügyfelek megkeresései és igényei alapján annak érdekében, hogy a későbbiekben minél pontosabb válaszokat adhasson.

 

„Boti egy különleges chatbot, hiszen már 150-nél is több szándékot képes felismerni, és ez a szám a jövőben egyre nő majd. Már rengetegen próbálgatták, hogy mit tud, sokaknak nagyon tetszett, beszélgettek vele, megismerték a különféle funkcióit. Ez a chatbot tökéletes eszköz arra, hogy a leggyakrabban feltett és adatbázisokból könnyen megválaszolható felhasználói kérdésekre azonnali válaszokat adjon az ügyfeleknek, megkönnyítve az E.ON ügyfélkiszolgálási munkáját is“ – mondta Engelhardt Márk, az Attrecto chatbot és automatizációs divíziójának üzleti vezetője.

 

Amennyiben valaki nem tudja pontosan, mivel kapcsolatban szeretne segítséget kérni, a chatbot felajánl egy menüt, amiből a felhasználó kiválaszthatja a számára megfelelőt. Ha nem finom hangnemben fogalmaz a kérdező, Boti udvariasan megkéri, hogy ne írjon csúnya szavakat. A kérdésekre adott hasznos válaszokon kívül pedig van még egy szórakoztató tulajdonsága: kérésre akár viccet is tud mesélni, hogy ezzel jó kedvre derítse a bejelentkezőket. 

Kulcsszavak: E.ON Chatbot robot

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Vasárnap hajnalban szünetel a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer

November 18-án (vasárnap) 00:10-04:10 óra között a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer karbantartására kerül sor, amelynek első fázisában 00:10-02:10 óra között nem lehet mobilfizetéssel parkolást indítani, valamint autópálya matricát (e-matrica), illetve használatarányos útdíjat (HU-GO) fizetni. A karbantartás további részében részlegesen nem lesz elérhető a szolgáltatás.

2018. november 16. 17:22

Év végére a német reptereken is találkozhatunk a BeeRides autóival

A régió vezető reptéri közösségi autómegosztója, a BeeRides újabb óriási forgalmú repülőtereken, Berlinben és Frankfurtban nyitotta meg carsharing pontjait, 2018 végéig pedig Münchenben is elérhető lesz szolgáltatásuk. A németországi terjeszkedést a Düsseldorfi Magyar Főkonzulátus is segíti. A hazai központú BeeRides észak- és nyugat-európai terjeszkedési céljainak elérésében kiemelt szerepet játszik, hogy közel 200 cég közül, egyedüli magyarként beválasztották őket a nemzetközi ScaleUp Hub mentorprogramba.

2018. november 16. 11:01

Idén is számos díjat ítéltek az LG-nek a CES bírái

Az amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) a 2019-es CES fogyasztói elektronikai vásár alkalmából számos innovációs díjjal ismerte el az LG Electronics (LG) úttörő technológiai és formatervezési innovációit. Az elismeréseket az LG legjobb okostelefonjai, viselhető eszközei, OLED televíziói, hangprojektorai és háztartási gépei érdemelték ki.

2018. november 16. 09:49

A Vodafone 1+1 ünnepi készülékkedvezménnyel kedveskedik a családoknak

A karácsony akkor teljes, ha együtt a család, és mindenki részesülhet az ünnepi hangulatból. A Vodafone Magyarország ezért idén egyedi készülékkedvezménnyel egészíti ki Family ajánlatát, hozzájárulva ahhoz, hogy a családtagok bármikor elérhessék egymást, megoszthassák élményeiket. 

2018. november 16. 08:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

2018. szeptember 21. 14:07

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

2018. szeptember 19. 14:18
cloudappsportal.com