Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán

forrás: Prím Online, 2018. július 29. 10:24

Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra. 

Az ügyfeleket kiszolgáló chatelő robot még viccet is tud mesélni, a bejövő üzenetek, kérdések alapján automatikusan tanul, és a mesterséges intelligencia használatával egyre fejlettebb lesz, egyre komplexebb képességekkel, tudással tud segíteni. 

 

Az E.ON új chatbotjának, Botinak legfőbb feladata, hogy a vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit azonnal megválaszolja a lehető leghasznosabb információval. A fáradhatatlan munkaerő összetett egyedi ügyekben ugyan még nem tud segíteni, de számos gyakran felmerülő kérdésben igen. Ha például áramszünettel, tervezett üzemszünettel, az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásával, az E.ON telefonos vagy e-mailes elérhetőségeivel kapcsolatban kérdezik az érdeklődök, hasznos válaszokat ad, sőt akár térképet küld és útvonaltervet ajánl. 

 

„Boti nem egy elrémisztő, sci-fi filmekben riogató mesterséges intelligencia, hanem egy olyan ügyfél program, melynek karaktere van és kedvesen, végtelen türelemmel és segítőkészséggel válaszol, igyekszik mindenre megoldást találni. Remélem, hogy az ügyfeleink is hasznosnak fogják találni. Folyamatosan építjük be mindennapjainkba a legújabb technológiai megoldásokat, hiszen az új energiavilág digitális és rendkívül gyorsan fejlődő” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.

 

Botit az Attrecto Next Tech Digital Solution hatfős fejlesztői csapata hozta létre. A jelenlegi, néhány hónaposra tervezett tesztidőszak után – a tapasztalatokat összegezve – tovább fejlesztik tudását az ügyfelek megkeresései és igényei alapján annak érdekében, hogy a későbbiekben minél pontosabb válaszokat adhasson.

 

„Boti egy különleges chatbot, hiszen már 150-nél is több szándékot képes felismerni, és ez a szám a jövőben egyre nő majd. Már rengetegen próbálgatták, hogy mit tud, sokaknak nagyon tetszett, beszélgettek vele, megismerték a különféle funkcióit. Ez a chatbot tökéletes eszköz arra, hogy a leggyakrabban feltett és adatbázisokból könnyen megválaszolható felhasználói kérdésekre azonnali válaszokat adjon az ügyfeleknek, megkönnyítve az E.ON ügyfélkiszolgálási munkáját is“ – mondta Engelhardt Márk, az Attrecto chatbot és automatizációs divíziójának üzleti vezetője.

 

Amennyiben valaki nem tudja pontosan, mivel kapcsolatban szeretne segítséget kérni, a chatbot felajánl egy menüt, amiből a felhasználó kiválaszthatja a számára megfelelőt. Ha nem finom hangnemben fogalmaz a kérdező, Boti udvariasan megkéri, hogy ne írjon csúnya szavakat. A kérdésekre adott hasznos válaszokon kívül pedig van még egy szórakoztató tulajdonsága: kérésre akár viccet is tud mesélni, hogy ezzel jó kedvre derítse a bejelentkezőket. 

Kulcsszavak: E.ON Chatbot robot

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megújul a Bookline oldala

Március 26-tól a Bookline-ra látogatók egy vadonatúj, letisztult oldallal találkozhatnak. A tavaly rendkívül sikeres évet zárt márka a tavaszi megújulás mellett tette le a voksát: interaktív, vásárlóbarát elemekkel várja az olvasókat új, modern felületén.

2019. március 26. 18:31

Magyar startup siker Európa legnagyobb innovációs platformján

Az online toborzási-kiválasztási rendszert fejlesztő Indivizo lett az egyike annak a 32 kiválasztott startupnak, akiket a világ legnagyobb cégei karolnak fel (mint a Porsche, a Daimler vagy a BP) a STARTUP AUTOBAHN program keretei között, hogy így adjanak lendületet a legújabb innovációk elterjedésének.

2019. március 26. 14:20

A Fujitsu új megoldásokkal jelentkezik a 2019-es Hannoveri Vásáron

A 2019. április 1. és 5. között megrendezett Hannoveri Ipari Vásáron (Hannover Messe Industrie, HMI – 7-es csarnok, E16-os stand) a Fujitsu bemutatja, hogyan hajthatnak végre megoldásaival a gyártóipar szereplői kvantumugrást az innováció és a hatékonyságnövekedés terén.

2019. március 26. 12:43

Robotzsaruk védhetnek meg a hackerektől?

Miközben becslések szerint a hackerek az évtized végére évi 5 milliárd személyes adatot is ellophatnak a legnagyobb vállalatoktól, pénzügyi és távközlési szolgáltatóktól, kormányzati szervektől, addig a piacról 2 millió IT biztonsági szakember is hiányozhat. Az IBM legújabb fejlesztései ezen a területen is segíthetnek a mesterséges intelligencia (MI) és gépi tanulás alkalmazásával építve fel olyan kibervédelmi rendszereket, amelyek XXI. századi robotzsaruként támogatják az IT szakemberek munkáját, felismerve és kivédve kibertámadásokat.

2019. március 26. 11:16

Global Data Protection Index: Hogy vagy, adatvédelem?

Dell EMC bejelentette a harmadik Global Data Protection Index eredményeit, mely 2016-hoz képest az adatok robbanásszerű, 569 százalékos növekedési üteméről és az adatvédelmet „bevezető” vállalatok közel 50 százalékpontos kiemelkedő növekedéséről számol be. 

2019. március 26. 10:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

MagyarBrands díjas a Cellum

2019. március 21. 11:06

Hogyan netezzünk biztonságosan?!

2019. március 7. 12:31

Perre megy a Huawei

2019. március 7. 11:06

A Cellum biztonságos wallet platformja támogatja az új indonéz e-money rendszer, a LinkAja kialakítását

2019. március 1. 10:54
cloudappsportal.com