Új mesterségesintelligencia-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában az LG

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 3. 12:17

A mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésének globális szinten is fontos szereplője, az LG Electronics (LG) akadémiai és startup-partnereivel együttműködve új AI-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában. A vállalat emellett új kutatási partnerségre lépett a Torontói Egyetemmel is.

Az LG ezen a héten nyitja meg új AI-laboratóriumának kapuit Kanadában, amely a kaliforniai Szilíciumvölgyben nemrégiben kibővített LG AI-laboratóriumának új egysége. A mesterséges intelligencia a vállalat jövőbeni növekedésének kulcsfontosságú motorja, az észak-amerikai laboratóriumok pedig tovább bővítik az LG globális kutatási kapacitásait, hiszen a vállalat már Dél-Koreában, Indiában és Oroszországban is jelen van hasonló létesítményeivel.

 

Ezzel egyidőben az LG új kutatási partnerségre lép a mesterséges intelligencia és a gépi mélytanulás területén szerzett szakértelméről világszerte ismert és elismert Torontói Egyetemmel.

 

„A mesterséges intelligencia hamarosan mindannyiunk életében jelen lesz, átformálva azt, ahogyan élünk, dolgozunk és játszunk” — mondta Dr. I.P. Park, az LG Electronics elnöke és technológiai vezetője. „Az AI korai implementálása a mai összekapcsolt eszközökben megalapozza a jövő okosvárosait, okosotthonait, okos üzleti megoldásait és okoseszközeit, továbbá olyan fejlődési lehetőségeknek mutat irányt, melyekről ma még álmodni sem mernénk.” 

 

 

A Torontói Egyetemmel létrejött ötéves, több millió dolláros kutatási együttműködésben az LG saját, „nyitott platformok, nyitott együttműködések és nyitott összekapcsolhatóság” stratégiájára építve bővíti AI-ökoszisztémáját. Az új laboratórium a Torontói Egyetem kutatóinak szakértelmére épít, akiknek immár lehetőségük nyílik együtt dolgozni az LG folyamatosan növekvő amerikai és kanadai kutatás-fejlesztési csapataival a mesterséges intelligencia területén. Ezt az együttműködést kiegészítve az LG további befektetéseket és együttműködéseket tervez az észak-amerikai startup vállalatok körében.

 

Dr. Park hozzátette: „A gépi mélytanuláson alapuló AI-megoldások forradalmasítani fogják viszonyulásunkat a körülöttünk lévő világhoz, új és zökkenőmentes módokon, olyan kontextuális adatokat felhasználva, mint például a biometrikus adatok, az érzelmek, a gesztusok és a hang.” A vezető az LG AI-stratégiájának három legfőbb pillérét is bemutatta:

 

„Az első pillér a képesség arra, hogy idővel fejlődjenek a készülékek, azaz minél többet használjuk őket, annál inkább megismerik a felhasználók egyedi igényeit. A második a képesség a mesterséges intelligencia integrálására több ponton, mellyel gördülékeny, egységes felhasználói élményt kínálhatunk a teljes LG termékkínálatunkban, az összekapcsolható eszközöktől és televízióktól az összekapcsolható autókig és okostelefonokig. A harmadik a nyitottság: stratégiánk, hogy a legjobb AI-élményt nyújtjuk az LG vásárlói számára, kihasználva piacvezető partnereink minket kiegészítő tudását és képességeit a teljes ökoszisztémában” — magyarázta Dr. Park.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09