24 órán belüli áruhitellel erősít az eMAG

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 4. 10:11

Az eMAG a fogyasztói élmény további javítása céljából olyan áruhitel programot vezetett be, mellyel a vásárlók kiemelkedően egyszerűen és a hazai piacon a leggyorsabban (egy napon belül) juthatnak hozzá a kiszemelt termékekhez. 

Az eMAG és a Cofidis Magyarország szövetségre lépése stratégiai fontosságú mindkét cég életében. Az eMAG jelenleg a legnagyobb csak online módon értékesítő kereskedő Magyarországon, a Cofidis pedig az online hitelek specialistájaként annak élvonalában van és ezt a szerepet a jövőben tovább kívánja erősíteni. A két vállalat együttműködése idén július elején indult el. Azóta már az első vásárlói hiteligénylés és finanszírozás is megtörtént, az igényléstől számított 24 órán belül.

 

Kényelmi szolgáltatások teljes körét hozza el az együttműködés

„Sokat várunk a Cofidissel való együttműködéstől, hiszen az új finanszírozási lehetőségekkel vásárlóink számára új lehetőségek nyílnak: az eMAG-tól megszokott kiemelkedő színvonalú vásárlási folyamat során egyszerűen, gyorsan igényelhetnek áruhitelt, ők maguk dönthetnek arról, egy-egy terméket milyen ütemezéssel kívánnak kifizetni. Így nem maradnak le a legjobb akcióinkról akkor sem, ha éppen nem áll rendelkezésre a szükséges összeg.” – fogalmazta meg Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

 

„Az eMAG jelenleg a legnagyobb csak online módon értékesítő kereskedő Magyarországon. A Cofidis pedig az online hitelek specialistájaként az online áruhitelezés élvonalában van és ezt a szerepet a jövőben tovább kívánja erősíteni, ezért is döntöttünk a szövetség mellett”. – mondta el Holló Bence a Cofidis Magyarország ügyvezető igazgatója.  

 

A két vállalat együttműködése idén július elején indult el. Már az első nap kimagasló számú igénylés érkezett, az első finanszírozás (a Cofidis vállalásának megfelelően) mindössze 24 órán belül megtörtént.  

 

Tovább erősít az eMAG

Az eMAG a magyarországi online piac egyik legnagyobb szereplője, így a legszélesebb termékkörrel rendelkezik. A webáruházban több mint 1 000 000 aktív terméket találhatnak meg a vásárlók.  A legnépszerűbb termékek közé a TV-k, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, valamit a mobiltelefonok és táblagépek tartoznak. Ezek együttesen a forgalom több mint felét adják. Egyre nagyobb az érdeklődés emellett a cipők, a női ruházati termékek, illetve a táskák és egyéb kiegészítők iránt is.

 

A vásárlók átlagosan évente 11 alkalommal rendelnek az eMAG-tól, az átlagos kosárérték pedig az elmúlt pénzügyi évben kiemelkedően, 22%-al nőtt 12 hónap alatt. A fogyasztók számára az egyszerű és gyors folyamat mellett a biztonság is nagyon fontos, éppen ezért a vállalatnál vásárolt termékekre 30 napos termék-visszaküldési lehetőséget biztosít ingyenesen, indoklás nélkül kérelmezhetően. A garanciális ügyintézéshez mindössze egy online űrlapot kell kitölteni, az eMAG teljeskörű garanciát vállal a meghibásodásokra, ajtótól-ajtóig garanciális szolgáltatásával. Ez időt takarít meg a fogyasztóknak, illetve problémamentessé teszi az ügyintézést. Az eMAG felveszi a terméket, elszállítja a hivatalos szervizbe, majd visszajuttatja a vásárlóhoz a lehető legrövidebb időn belül. Ez a szolgáltatás is ingyenes az eMAG vásárlóinak.

 

Országszerte ismerik és használják az eMAG webáruházát, az online vásárlók száma azonban Közép-Magyarországon a legnagyobb, a rendelések 32 százaléka, a forgalom 35 százaléka köthető ide. A legfrissebb pénzügyi jelentés szerint a lezárt pénzügyi évben Pest, Jász-Nagykun-Szolnok, Bács-Kiskun és Fejér, illetve Somogy megyében egyaránt bővülést regisztrált a vállalat.

 

A SimilarWeb adatai alapján az eMAG messze a legnagyobb forgalmú hazai webáruház, több mint kétszer annyi látogatással mint a második és a harmadik helyezett eredménye együttvéve. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Thaiföld Ipar 4.0-val kapcsolatos céljait segíti az ABB és az Ericsson

Az ABB Thailand és az Ericsson Thailand bejelentette: a két vállalat az ázsiai csendes-óceániai térségben létrehozta az első partneri együttműködését, amelynek célja, hogy az Ericsson 5G megoldásaival támogassa Thaiföldön az ABB ügyfeleit és a vállalkozásokat.

2020. november 24. 14:58

Naponta 10-15 ezer mintavételt koordinál az új covid-irányítási központ

Mintegy száz munkaállomást biztosító új covid-irányítási központ kezdte meg munkáját Budapesten. Az Országos Mentőszolgálat önkéntesekkel bővített mintavétel-szervező csapata pénteken költözött be abba a központba, amelyet a Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország szerelt fel és bocsátott a mentőszolgálat rendelkezésére a veszélyhelyzet lezárultáig.

2020. november 24. 10:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás