Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 21. 10:11

Az E.ON mostantól Google alapú térképen teszi elérhetővé a tervezett üzemszüneteket Facebook és weboldalán. A felületen utca szintű keresésre van lehetőség, illetve egy másik fejlesztésnek köszönhetően a meghibásodás miatti áramszünetekről is kérhető személyre szabott értesítés SMS-ben vagy e-mailen. A cél az, hogy az energiavállalat ügyfelei a lehető legegyszerűbben tájékozódhassanak a lakóhelyüket és saját ingatlanjaikat érintő eseményekről.

A megbízható energiaszolgáltatás érdekében az E.ON folyamatosan karbantartja és fejleszti áram- és gázhálózatát. A munkálatok egy része nem végezhető el feszültségmentesítés nélkül, ezekkel a szolgáltatás-megszakításokkal azonban az érintettek előre számolhatnak, így felkészülhetnek a helyzetre. A tervezett üzemszüneteket megmutató Google térkép naponta többször frissül, gyorsan ellenőrizhető rajta minden előre jelzett esemény.

 

A meghibásodás miatti áramszünetek azonban sajnos nem tervezhetők előre. Ilyenkor fontos, hogy az érintett ingatlan tulajdonosai mielőbb tájékoztatást kapjanak az őket érintő eseményekről. Egy nyaraló vagy egy hétvégi ház esetében akár hosszabb ideig is üresen áll egy-egy ingatlan, ekkor lényeges, hogy a tulajdonos távollétében is értesüljön az áramszünetről, pl. mert tele van a fagyasztóláda. Mostantól az E.ON honlapján az online ügyintézési lehetőségek között néhány kattintással beállítható, hogy a tulajdonos e-mailes vagy SMS értesítést kapjon az ingatlanját érintő áramszünet kezdetekor és a hiba elhárításakor is.

 

Az új rendszer mellett mind a lakossági, mind a vállalati és önkormányzati ügyfelek továbbra is beállíthatják, hogy egyszeri regisztrációt követően automatikusan kapjanak előzetes e-mailes tájékoztatást az őket érintő tervezett üzemszünetekről is. 

 

A tervezett üzemszünetekről a lenti linkre kattintva tájékozódhatnak az érdeklődők: www.eon.hu/tervezett-uzemszunetek

 

A tervezett gáz- és áramszünetekről, illetve a meghibásodás miatti áramszünetekről az E.ON Online ügyfélszolgálatán keresztül automatikus tájékoztatás kérhető: eon.hu/ugyintezes

 

Az E.ON új fejlesztései annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. 

 

Az energiavállalat néhány hete jelentette be, hogy megkezdte új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak. 

 

A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy, a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva.  

Kulcsszavak: SMS weboldal Facebook E.ON

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05