Az LG vezetői először részletezték a vállalat AI-stratégiáját

forrás: Prím Online, 2018. szeptember 3. 11:01

Jo Seong-Jin, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, és Dr. I.P. Park, a vállalat technológiai vezetője a 2018-as IFA-n közös nyitóelőadás keretében mutatta be a mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence, AI) jövőjére vonatkozó stratégiai elképzeléseit.

Ez az első alkalom, hogy az LG felsővezetői nyitóbeszédet tartanak egy ilyen jelentős szakkiállításon. A Think Wise, Be Free: Living Freer with AI, azaz Légy bölcs, légy szabad: kötetlen mindennapok a mesterséges intelligenciával című előadást több mint 1000 meghatározó iparági szereplő, véleményvezér és újságíró hallgathatta meg Berlinben.

 

Az IFA nyitóbeszéd fontos mérföldkő az LG életében: a fogyasztói elektronikai termékekre kifejlesztett AI-megoldások piacán úttörő vállalat kiérdemelte, hogy elsőként szólalhasson meg Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai szakkiállításán.

 

Az LG ThinQ idei bemutatkozása óta az LG célja megmutatni, hogy a platformok, együttműködések és összekapcsolhatóság nyílt stratégiájára építő, AI-funkciókkal felvértezett eszközök ökoszisztémája milyen hatással lehet a vásárlók életére.

 

A nyitóbeszédet a 42 éve az LG-nél dolgozó vezérigazgató, Jo Seong-Jin indította. Jo kihangsúlyozta az LG legfontosabb hitvallását: szabadabb és okosabb választásokhoz segíteni a vásárlókat a mindennapi életben, így jobb életminőséget biztosítani számukra. A vezető szilárd meggyőződése, hogy a mesterséges intelligencia fejlődése kulcsfontosságú lesz a jobb életminőség megteremtésében.

 

„A hálózat peremén zajló információelemzés modelljét (edge computing) és a big data elemzést együtt alkalmazva, valamint az 5G által kínált fokozott összekapcsolhatóságot kihasználva a mesterséges intelligencia életünk minden területére hatással lesz. Otthonunk tudni fogja, milyen napunk volt az irodában, és a hangulatunknak megfelelő, tökéletes környezetben fogad minket, amikor belépünk az ajtón” — mondta Mr. Jo.

 

 

A vezérigazgató után a technológiai vezető, Dr. I.P. Park a mesterséges intelligencia három alappillérét mutatta be: ezek a fejlődés, az összekapcsolhatóság és a nyíltság. Dr. Park üzenete szerint e mesterséges intelligencia több mint öncélú innováció, hiszen ez maga a vállalat mottóját megtestesítő technológia (Innovation for a Better Life, azaz innováció a jobb életért). A vezető a színpadon is szemléltette, e három kulcsfontosságú pillér hogyan teheti jobbá életünket.

 

 

Dr. Park szerint a mesterséges intelligencia fejlesztésének a felhasználókkal való folyamatos párbeszéden kell alapulnia. A vezető részletesen is kifejtette, hogy az LG milyen módszertannal fejleszti AI-technológiáját: ennek első eleme, hogy a vállalat a hang-, kép- és biometrikus adat alapú felismerésre, valamint a gépi mélytanulás algoritmusaira koncentrál. A második az LG változatos termékportfóliójának gördülékeny összekapcsolhatósága, amely feloldja a tér és idő hagyományos korlátait. A harmadik elem pedig az összekapcsolhatóság révén felkínálkozó lehetőségek végtelen sora – erre jó példa az LG robotporszívója. Az előadás végén a vezető egy nyílt AI-ökoszisztéma létrejöttének fontosságát hangsúlyozta, és az LG webOS operációs rendszerének funkcióiról is beszélt.

 

A nyitóbeszédben olyan nemzetközi AI-szakértők is megszólaltak, mint a híres kutató, Dr. Andrew Ng; a Nyílt Összekapcsolhatóság Alapítvány (Open Connectivity Foundation) elnöke, Matthew Perry; a digitális térkép- és helymeghatározási szolgáltatásokat nyújtó HERE Technologies technológiai vezetője, Peter Kürpick; és a viselhető robotokat gyártó SG Robotics vezérigazgatója, Kong Kyoung-chul. A vendégelőadók mindegyike kifejezte támogatását az LG elképzelései iránt a mesterséges intelligencia jövőjéről.

 

Jens Heithecker, a Messe Berlin Group ügyvezető alelnöke, az IFA ügyvezető igazgatója a következő szavakkal méltatta a nyitóbeszédet: „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az LG a fogyasztói elektronikai piac legfelkapottabb technológiája, a mesterséges intelligencia helyzetének elemzésével nyitotta meg a szakkiállítást. Biztos vagyok benne, hogy a résztvevők azonosulni tudnak az LG víziójával, melyben a technológia a fogyasztóorientált filozófia köré épül. Bízom benne, hogy minden látogatónak lehetősége nyílik meglátogatni az LG standját.”

 

Az LG a vállalat standjának ThinQ zónáiban mutatja be legújabb AI-technológiákkal felvértezett fogyasztói elektronikai eszközeinek és robotjainak széles választékát, melyek a nyitóbeszédhez hasonlóan tovább erősítik a vállalat úttörő pozícióját a mesterséges intelligencia területén.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Óvja meg idejét és pénzét az adatrobbanástól!

Egyre nagyobb költségeket emészt fel a vállalatoknál a szüntelenül növekvő adatmennyiség tárolása. Az IT-szakemberek oldaláról pedig a bővülő tárolási rendszerek kezelése egyre több figyelmet és időt követel. A SUSE szakértői szerint a szoftveresen vezérelt tárolási rendszerek segíthetik a szervezeteket abban, hogy minden téren megfelelően tudják kezelni az adatdömping hatásait.

2018. december 18. 13:55

Rekordmennyiségű útdíjfizető eszközt vásároltak idén

A Magyarországon idén öt éves elektronikus útdíjfizetési rendszer 2018-ban rekordévet zárhat: az egyik legnagyobb bevallási közreműködőként számon tartott i-Cell Kft. ugyanis csak az idei évben több mint 10.000 elektronikus útdíjfizető készüléket értékesített, míg a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. már a százezredik ügyfelét köszönthette, aki szintén i-Cell-es eszközzel regisztrált a HU-GO rendszerbe. A rekordmennyiségű ügyfél és eladott eszköz azt mutatja, hogy az elektronikus útdíjfizetési rendszer fennállása óta folyamatosan nő a kereslet az útdíjfizetés során megbízhatóan és stabilan működő eszközökre és szolgáltatásokra egyaránt.

2018. december 18. 12:30

Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant

Újabb nemzetközi multi, az egészségügyi szolgáltatásokat 16 országban nyújtó Affidea bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával. A Geomant az Affidea mellett már számos nemzetközi ügyfelet tudhat magáénak, tíz országban van jelen, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A nemzetközi sikerek nemcsak újabb ajtókat nyitnak meg a vállalat előtt, de a hazai piacon is értékes versenyelőnyt jelentenek.

2018. december 18. 09:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Munkába állt VANDA, az első virtuális üzleti asszisztens Magyarországon

2018. december 11. 18:55

Huszonkét 5G távközlési hálózat kiépítésére szerződött eddig a Huawei

2018. november 23. 11:02

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12
cloudappsportal.com