A Fujitsu „Connected Retail” Élményközpontot nyit Dublinban

forrás: Prím Online, 2018. október 2. 09:52

A Fujitsu bejelentette „Connected Retail” Élményközpontja megnyitását az írországi Dublinban. A létesítmény segít a kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfeleknek javítani az eladáshelyi produktivitást és az ügyfeleknek nyújtott élményt, és költségcsökkentés mellett bővíteni az ügyélkört. A 13 innovatív technológia élő bemutatója alapján a kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatócégek átgondolhatják, hogyan előzhetik meg versenytársaikat, és feltérképezhetik a hagyományos üzletek előtt álló jövőbeni lehetőségeket.

Az ügyfelekért folytatott, minden eddiginél élesebb versenyt és a vásárlók többcsatornás lehetőségeit figyelembe véve napjaink kiskereskedelmi vállalatainak folyamatosan innovációkat kell bevezetniük és optimalizálniuk kell folyamataikat, ha szeretnének egy lépéssel a piac előtt járni. A vevők egyre kevésbé hűségesek a konkrét üzletekhez, és többet kutatnak az interneten a vásárlási döntés meghozatala előtt. Ezért a kiskereskedelem szereplőire nyomás nehezedik: minden interakció során kifogástalan élményt kell nyújtaniuk, és olyan offline vásárlási környezetet kell kialakítaniuk, amely élvezetes és hasznos a vásárlók számára.

 

A kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatókat előre egyeztetett időpontokban fogadó „Connected Retail” Élményközpont olyan többcsatornás megoldásokat mutat be, amelyek új módszert kínálnak a vevők kiszolgálására, és optimalizálják a folyamat minden elemét: a termékelhelyezéstől kezdve a vevőkövetésen és az analitikán át az online vásárlásig és támogatásig. 

 

 

A Fujitsu dublini irodájában működő létesítményben bemutatott 13 technológiai megoldás a teljes kiskereskedelmi élményt lefedi – azon belül az „all-in-one” szolgáltatáshelyi eszközöket, az internetre csatlakozó próbafülkéket, a közönségérzékelő és mérőeszközöket. A központ emellett azt is demonstrálja, hogyan használható a Fujitsu PalmSecure biometrikus technológiája a munkavállalók rendszerhozzáférésének szabályozására és követésére. A vállalat a Fujitsu Írország kiskereskedelmi megoldások terén szerzett mélyreható és kiterjedt szakértelme folytán választotta épp Dublint a „Connected Retail” Élményközpont székhelyéül.

 

„Izgalmas, ugyanakkor kihívásokkal teli időket él a kiskereskedelem. Sokféle rendkívül innovatív technológiai megoldással segítünk a szektor szereplőinek lépést tartani a fogyasztók folyamatosan növekvő igényeivel. Ezek minden csatornában javítják a végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott élményt. Ezen túlmenően analitikai rendszerek alkalmazásával is optimalizálni tudjuk a vásárlási élményt, valós idejű betekintést nyújtva a kiskereskedőknek a vevők vásárlási mintáiba és eladáshelyi viselkedésébe. Az új központ életre kelti a Fujitus értékajánlatát: valódi megoldásokat és szolgáltatásokat mutat be realisztikus kiskereskedelmi környezetben. Lehetővé tesszük a kiskereskedők számára, hogy az ügyféloldali és backend megoldások széles portfóliójával ismerkedjenek meg. Ezekkel a megoldásokkal költséget takaríthatnak meg, és az interneten és a fizikai üzletben is nagyszerű ügyfélélményt nyújthatnak. Mindez az új digitális alkalmazások, az eladáshelyi technológia és megbízható menedzselt szolgáltatások támogatásával valósul meg” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu kiskereskedelmi megoldásokért felelős globális üzletágának igazgatója. 

 

Az élményközpontban bemutatott gyakorlati demók között szerepel a Fujitsu TP8 „all in one” eladáshelyi platform, amely a bolt több érintkezési pontját lefedve gyors és egyszerű tranzakciókezelést biztosít a kiskereskedőknek, ugyanakkor a költségeket is mérsékli. Szintén a bemutatott megoldások között vannak a Fujitsu integrált közönségmérő analitikai és jelentéskészítési rendszerei, amelyek a vásárlóközönség jellemzőinek valós idejű rögzítése alapján segítik testre szabni a kínálatot, és a vevők érdeklődési szintjét felmérve lehetővé teszik a vásárlás ösztönzését. A látogatók azt is tesztelhetik, hogyan lehet arcfelismerő technológia segítségével célzott hirdetéseket küldeni az üzletben tartózkodó látogatók mobilkészülékeire.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05