A Fujitsu 60 millió eurós szerződést írt alá a Lowellel

forrás: Prím Online, 2018. október 25. 08:31

A Fujitsu bejelentette, hogy nagy értékű szerződést kötött Európa második legnagyobb adósságkezelő szolgáltatójával, a Lowellel*. A hatéves, hatvanmillió euró értékű szerződés révén a Lowell felgyorsíthatja növekedési stratégiája megvalósítását, és hat Európai országra kiterjedően egységesítheti és „iparosíthatja” informatikai működését**. A Fujitsu partnereként a Lowell fejlett és bevált globális szolgáltatásokat vehet igénybe nagy volumenben, és digitális technológiák bevezetésével javíthatja ügyfelei kiszolgálását.

A Lowell annak a stratégiának részeként választotta a Fujitsut heterogén IT-környezete*** harmonizálására, amellyel növekvő méretét kiaknázva szeretné fokozni hatékonyságát és kiaknázni az új digitális technológiák (pl. a robotika és a mesterséges intelligencia, az MI) lehetőségeit. A gyorsan bővülő pénzügyi szolgáltatócég emellett háttérendszereit is megerősíti, hogy felkészüljön az új piacokra és szegmensekbe való belépésre. A Fujitsu maximális üzleti reagálókészséget biztosít számára egységes és „iparosított” szolgáltatási platformján, valamint rugalmas használatalapú szolgáltatási modelljén keresztül. 

 

A Lowell azért döntött a Fujitsu mellett, mert a cég azon kevés globális integrátorok egyike, amelyek a sokrétű globális pénzügyi szolgáltatószektor egészében képesek kifogástalanul bevezetni és nyújtani az IT-szolgáltatásokat. A Fujitsu rendelkezik a komplex, többfelhős szolgáltatások megtervezéséhez, összehangolásához és nyújtásához szükséges műszaki készségekkel és hiperskálázható felhőszolgáltatói partnerkapcsolatokkal. 

 

A szerződés részeként biztosított nemzetközi service desk angol és skandináv nyelvű támogatást, valamint szolgáltatásautomatizációt nyújt a Fujitsu MI-alapú Social Command Centere, digitális munkahelyi menedzselt szolgáltatások és hálózatok, valamint LAN és alkalmazásüzemeltetési támogatás segítségével. Az átfogó megoldást kiegészítő menedzselt biztonsági szolgáltatások kritikus fontosságúak a Lowell számára, mivel ügyfelei és a szabályozó hatóságok – köztük a brit pénzügyi felügyelet – szigorú megfelelési és auditkövetelményeket támasztanak a vállalattal szemben. 

 

Gary Edwards, a Lowell csoportszintű informatikai vezérigazgató-helyettese elmondta: „Különösen kedvező benyomást tett ránk, hogy a Fujitsu milyen jól megismerte működésünket, és lehetőséget biztosított arra, hogy működési modellünket újragondolva kihasználjuk a növekedésünkben rejlő lehetőségeket. Ennek a szemléletnek köszönhetően a Fujitsu olyan megoldást tudott javasolni, amely a méretgazdaságosság előnyein túl az innovatív MI- és robottechnológiák alkalmazásával költségtakarékossabbá, rugalmasabbá és agilisabbá teszi folyamatainkat. Ez összhangban áll küldetésünkkel, mely szerint mindenki számára hatékonyabbá kívánjuk tenni a hitelezést.”

 

Paul Patterson, a Fujitsu EMEIA-régió alelnöke hozzátette: „A Lowell ambiciózus, gyorsan fejlődő szervezet, amely tisztában van vele, milyen központi fontossággal bír az IT és az innováció üzleti stratégiája sikeres megvalósításában. A Fujitsu azon kevés IT-integrátor és menedzselt szolgáltató közé tartozik, amelyek rendelkeznek a Lowellhez hasonló vállalatok számára szükséges globális jelenléttel, hibrid IT-képességekkel, mélyreható műszaki szakértelmemmel és nyelvi támogatással. Alig várjuk, hogy a továbbiakban mi is részesei lehessünk folytatódó sikertörténetüknek.”

 

_________________

* A Lowell egyike Európa legnagyobb adósságkezelő vállalatainak. Küldetésének tekinti, hogy mindenki számára hatékonyabbá tegye a hitelezést. Az Egyesült Királyságban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Dániában, Norvégiában, Finnországban, Svédországban és Észtországban van jelen. A Lowell egyedülálló adatanalitikai és kockázatkezelési képességei révén az ügyfelek szakértő megoldásokat vehetnek igénybe az adósságfelvásárlás, a külső behajtás és az üzleti folyamatok kiszervezése terén. Etikus adósságkezelési szemléletéből eredően a Lowell mindig az ügyfél konkrét körülményei szempontjából legmegfelelőbb, legfenntarthatóbb és legkorrektebb végeredményre törekszik. A Lowell 2015-ben jött létre, az egyesült királyságbeli és a németországi piac vezető vállalatai, a Lowell Csoport és a GFKL Csoport fúziójával. 2018-ban a Lowell felvásárolta az Intrum skandináv régióban piacvezető pozícióval rendelkező adósságkezelő üzletágát. Működését a Permira globális magántőke-befektetési alap és az Ontario Teachers’ Pension Plan nyugdíjalap támogatja. 

** A hat ország: Dánia, Észtország, Finnország, Norvégia, Svédország és az Egyesült Királyság.

*** A Fujitsu VMware-alapú menedzselt privát felhőszolgáltatásaival a Lowell olyan hibrid IT-környezetet hozhat létre, amelyben a fogyasztáshoz igazodva – megfelelő rugalmasság és kontroll mellett – gyorsan üzembe állíthatja a virtuális gépeket. A közműalapú számítási, adattárolási és memóriamodellre épülő koncepcióval további menedzselt szolgáltatási rétegek alakíthatók ki az érintettek követelményeinek és elvárásainak változásával. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Már több mint félmillió jegyet vásároltak a Vonatinfóval

November elejéig több mint félmillió menetjegy kelt el a jegyvásárlási funkcióval is kibővített Vonatinfó mobilalkalmazáson keresztül. Az elektronikus jegyváltás egyre növekvő népszerűsége a gyorsaság és a kényelem mellett a kedvezményeknek is köszönhető; ezáltal csaknem 750 millió forintot takarítottak meg az utasok, ugyanakkor a MÁV-START bevételei is emelkedtek.

2018. november 15. 08:41

A Columbia Pictures technológiai kiszolgálója lett az OTT-One Nyrt.

Együttműködésre lépett a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett OTT-One és a Columbia Pictures Corporation Limited. A megállapodás értelmében Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, a Lengyel Köztársaságban és Romániában is a magyar informatikai vállalat lesz a technológiai kiszolgálója a Sony Corporation leányvállalata induló „Sony Networks” nevű online videómegtekintő alkalmazásának.

2018. november 14. 15:13

Elkezdődött az év legnagyobb logisztikai eseménye

A Logisztika 4.0 kihívásaira és az összekapcsolt ellátási láncokban rejlő lehetőségekre fókuszál a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) éves kongresszusa, amelyet immár 26. alkalommal rendez meg a szakmai szervezet november 14. és 16. között Siófokon. Idén is több mint 600 szakember vesz részt a három napos rendezvényen, ahol 100 szakavatott előadóval lehet megvitatni a legaktuálisabb témákat és mintegy 25 kiállító standját, logisztikai újdonságait tekinthetik meg. 

2018. november 14. 12:27

Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos

Egy telefonhívás kezelésének költsége egy hagyományos call centerben átlagosan 390 és 690 Ft között mozog, ugyanakkor az automatizált hívások ennek töredékébe, 25-50 Ft-ba kerülnek – derül ki az Arenim Technologies piaci szereplők bevonásával végzett számításából. A hagyományos call centerekben kezelt hívások ráadásul folyamatosan drágulni fognak a jövőben, amit a jelentős munkaerőhiány következtében növekvő toborzási és bérköltségek magyaráznak.

2018. november 14. 11:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

2018. szeptember 21. 14:07

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

2018. szeptember 19. 14:18
cloudappsportal.com