A Fujitsu 60 millió eurós szerződést írt alá a Lowellel

forrás: Prím Online, 2018. október 25. 08:31

A Fujitsu bejelentette, hogy nagy értékű szerződést kötött Európa második legnagyobb adósságkezelő szolgáltatójával, a Lowellel*. A hatéves, hatvanmillió euró értékű szerződés révén a Lowell felgyorsíthatja növekedési stratégiája megvalósítását, és hat Európai országra kiterjedően egységesítheti és „iparosíthatja” informatikai működését**. A Fujitsu partnereként a Lowell fejlett és bevált globális szolgáltatásokat vehet igénybe nagy volumenben, és digitális technológiák bevezetésével javíthatja ügyfelei kiszolgálását.

A Lowell annak a stratégiának részeként választotta a Fujitsut heterogén IT-környezete*** harmonizálására, amellyel növekvő méretét kiaknázva szeretné fokozni hatékonyságát és kiaknázni az új digitális technológiák (pl. a robotika és a mesterséges intelligencia, az MI) lehetőségeit. A gyorsan bővülő pénzügyi szolgáltatócég emellett háttérendszereit is megerősíti, hogy felkészüljön az új piacokra és szegmensekbe való belépésre. A Fujitsu maximális üzleti reagálókészséget biztosít számára egységes és „iparosított” szolgáltatási platformján, valamint rugalmas használatalapú szolgáltatási modelljén keresztül. 

 

A Lowell azért döntött a Fujitsu mellett, mert a cég azon kevés globális integrátorok egyike, amelyek a sokrétű globális pénzügyi szolgáltatószektor egészében képesek kifogástalanul bevezetni és nyújtani az IT-szolgáltatásokat. A Fujitsu rendelkezik a komplex, többfelhős szolgáltatások megtervezéséhez, összehangolásához és nyújtásához szükséges műszaki készségekkel és hiperskálázható felhőszolgáltatói partnerkapcsolatokkal. 

 

A szerződés részeként biztosított nemzetközi service desk angol és skandináv nyelvű támogatást, valamint szolgáltatásautomatizációt nyújt a Fujitsu MI-alapú Social Command Centere, digitális munkahelyi menedzselt szolgáltatások és hálózatok, valamint LAN és alkalmazásüzemeltetési támogatás segítségével. Az átfogó megoldást kiegészítő menedzselt biztonsági szolgáltatások kritikus fontosságúak a Lowell számára, mivel ügyfelei és a szabályozó hatóságok – köztük a brit pénzügyi felügyelet – szigorú megfelelési és auditkövetelményeket támasztanak a vállalattal szemben. 

 

Gary Edwards, a Lowell csoportszintű informatikai vezérigazgató-helyettese elmondta: „Különösen kedvező benyomást tett ránk, hogy a Fujitsu milyen jól megismerte működésünket, és lehetőséget biztosított arra, hogy működési modellünket újragondolva kihasználjuk a növekedésünkben rejlő lehetőségeket. Ennek a szemléletnek köszönhetően a Fujitsu olyan megoldást tudott javasolni, amely a méretgazdaságosság előnyein túl az innovatív MI- és robottechnológiák alkalmazásával költségtakarékossabbá, rugalmasabbá és agilisabbá teszi folyamatainkat. Ez összhangban áll küldetésünkkel, mely szerint mindenki számára hatékonyabbá kívánjuk tenni a hitelezést.”

 

Paul Patterson, a Fujitsu EMEIA-régió alelnöke hozzátette: „A Lowell ambiciózus, gyorsan fejlődő szervezet, amely tisztában van vele, milyen központi fontossággal bír az IT és az innováció üzleti stratégiája sikeres megvalósításában. A Fujitsu azon kevés IT-integrátor és menedzselt szolgáltató közé tartozik, amelyek rendelkeznek a Lowellhez hasonló vállalatok számára szükséges globális jelenléttel, hibrid IT-képességekkel, mélyreható műszaki szakértelmemmel és nyelvi támogatással. Alig várjuk, hogy a továbbiakban mi is részesei lehessünk folytatódó sikertörténetüknek.”

 

_________________

* A Lowell egyike Európa legnagyobb adósságkezelő vállalatainak. Küldetésének tekinti, hogy mindenki számára hatékonyabbá tegye a hitelezést. Az Egyesült Királyságban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Dániában, Norvégiában, Finnországban, Svédországban és Észtországban van jelen. A Lowell egyedülálló adatanalitikai és kockázatkezelési képességei révén az ügyfelek szakértő megoldásokat vehetnek igénybe az adósságfelvásárlás, a külső behajtás és az üzleti folyamatok kiszervezése terén. Etikus adósságkezelési szemléletéből eredően a Lowell mindig az ügyfél konkrét körülményei szempontjából legmegfelelőbb, legfenntarthatóbb és legkorrektebb végeredményre törekszik. A Lowell 2015-ben jött létre, az egyesült királyságbeli és a németországi piac vezető vállalatai, a Lowell Csoport és a GFKL Csoport fúziójával. 2018-ban a Lowell felvásárolta az Intrum skandináv régióban piacvezető pozícióval rendelkező adósságkezelő üzletágát. Működését a Permira globális magántőke-befektetési alap és az Ontario Teachers’ Pension Plan nyugdíjalap támogatja. 

** A hat ország: Dánia, Észtország, Finnország, Norvégia, Svédország és az Egyesült Királyság.

*** A Fujitsu VMware-alapú menedzselt privát felhőszolgáltatásaival a Lowell olyan hibrid IT-környezetet hozhat létre, amelyben a fogyasztáshoz igazodva – megfelelő rugalmasság és kontroll mellett – gyorsan üzembe állíthatja a virtuális gépeket. A közműalapú számítási, adattárolási és memóriamodellre épülő koncepcióval további menedzselt szolgáltatási rétegek alakíthatók ki az érintettek követelményeinek és elvárásainak változásával. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05