Az Oracle Openworld további újdonságai
Személyre szabott digitális asszisztenst, üzleti felhasználásra kész blokklánc alkalmazásokat és új biztonsági funkciókat is bemutattak az Oracle idei felhőtechnológiai konferenciáján.
Oracle Digital Assistant
Az AI valódi digitális asszisztensekké alakítja a chatbotokat, amelyek segítenek az alkalmazottaknak a felhasználói tevékenység egyszerűsítésében, a hatékonyság növelésében és a termelékenység javításában.
Az Oracle bejelentette az Oracle Digital Assistant megoldást, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy személyre szabott digitális asszisztenseket hozzanak létre, amelyek segítenek az alkalmazottaknak az intelligensebb és produktívabb munkavégzésben. Az Oracle Digital Assistant révén az alkalmazottak egy olyan digitális asszisztens segítségére támaszkodhatnak, amely a vállalati alkalmazások különféle területein (pl. HR, ERP, CRM és CX) átívelően tud segítséget nyújtani. Az AI segítségével az Oracle Digital Assistant megérti az összefüggéseket, a szándékot, illetve azonosítja és megtanulja a felhasználói viselkedéseket és mintákat az olyan rutinfeladatok proaktív automatizálásához mint például a költség-jóváhagyások, vagy a találkozók átszervezése.
A felhasználók hang segítségével, vagy népszerű üzenetküldő platformok (Slack, Facebook Messenger, WeChat vagy az Alexa) révén kommunikálhatnak az Oracle Digital Assistant megoldással. Az elemzési képességek beépítésre kerültek, így a vállalkozások valós idejű betekintést nyernek a felhasználói viselkedésről és az alkalmazások teljesítményéről, amely a folyamatos elemzés és fejlesztés támogatására szolgál.
Nézze meg az Oracle Digital Assistant megoldást működés közben!
Az Oracle üzleti felhasználásra kész blockchain alkalmazásai
Az Oracle a blockchain felkapottságát meglovagolva bemutatta Oracle Blockchain Applications Cloud megoldását, amely az ellátási lánc egészének jobb nyomon követését és ellenőrzését szolgálja. Az Oracle Supply Chain Management Cloud, az Oracle ERP Cloud és más Oracle Cloud alkalmazásokhoz való zökkenőmentes kapcsolódás révén a blockchain megoldás komoly értéket ad az ellátási lánchoz ott, ahol ez számít.
A modern ellátási láncok több millió adatpontot és több ezer napi tranzakciót generálnak, amelyeket megerősíteni és érvényesíteni kell. Ez korlátozza az üzleti folyamatok gyorsaságát, és kockázatoknak teszi ki a szervezeteket. Az Oracle Blockchain Applications lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy nyomon követhessék a termékeket a beszállítói láncon keresztül, így növeljék az üzleti tranzakciók megbízhatóságát, jobb átláthatóságot biztosítsanak a többszintű ellátási láncban, felgyorsítsák a termékszállítást és a szerződések végrehajtását, valamint javítsák az ügyfelek elégedettségét.
Az Oracle Cloud végponttól végpontig terjedő biztonságot nyújt ügyfelei számára
Az Oracle új, átfogó szolgáltatásai segítenek biztonságban tartani az ügyfelek adatait, javítják a fenyegetések észlelését és védenek a DDoS és más kibertámadások ellen. Az új felhőalapú szolgáltatások közé tartozik a Web Application Firewall (WAF), amely megvéd a webes forgalom elleni támadásoktól, a szolgáltatásmegtagadással járó támadás (DDoS) elleni védelem, amely az alkalmazások zavartalan futását segíti, az integrált Cloud Access Security Broker (CAS) megoldás, amely figyeli és végrehajtja a biztonsági beállításokat, valamint a Key Management Service (KMS), amely lehetővé teszi az ügyfelek számára az adatok titkosítását.
Kapcsolódó cikkek
- Mark Hurd jóslatai a felhő bevezetéséről
- Larry Ellison kijelölte a felhő jövőjének útját
- Z-generáció: a sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő?
- Mostantól a méheket is mesterséges intelligencia figyeli
- Pénzügyi és közigazgatási forradalmat hoz a céges ügymenetet is felforgató digitalizálás
- Az 5G az európai élvonalba röpítheti a magyar gazdaságot
- Nemzetközi blokklánc-konferenciát rendeznek Budapesten
- CEBIT 2019 – még több újdonság
- Piac & Profit konferencia a növekedést választóknak
- V. Internetkonferencia - 2018
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.