Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket.
A kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. Az eredményes bemutatkozás után, további felületekre és több országra is kiterjedő chatbot szolgáltatást terveznek.
A CEWE és a VIBER együttműködése a magyar piacon már 2017 év végén jelesre vizsgázott, hiszen a CEWE által készített karácsonyi VIBER matricacsomag óriási sikert aratott. Egyedül december 24-én közel 300.000 CEWE-stickerrel kívántak egymásnak Boldog Karácsonyt a magyar felhasználók. Ezen az eredményen felbuzdulva, a CEWE és a VIBER Szerbiában még ennél is komolyabb célokat tűzött ki, melynek során a matricacsomag letöltőket követőkké formálták, akiket ezután képesek megszólítani legújabb ajánlataikkal és újdonságaikkal, a csatornán keresztül.
Az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbot rendszerével kiegészítve létrehoztak egy kedves és szerethető karaktert, mely illeszkedik a szerb piaci elvárásokhoz. A kis sas figuráján keresztül a CEWE logó már vizuálisan megjelenik a fogyasztók előtt és válik mindennapjaik részévé. A CEWE kínálatai után érdeklődő felhasználóknak, a Viber üzeneten keresztül elérhető chatbot ad támogatást a nap bármely időszakában, bárhonnan az okostelefonról.
A kampány sikerét mutatja, hogy már az első héten több százezer matricacsomag letöltéssel, valamint 1 millió feletti elküldött CEWE matricával büszkélkedhetett a vállalat. A chatbot kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. A letöltések száma a mai napig növekvő tendenciát mutat. „A Chatbot nélkül félkarú óriás lenne a projekt, a brand erősítése mellett itt az interakció is fontos szerepet kapott”. – nyilatkozta Ablonczy László a CEWE egyik vezetője.
A chatbot eredményes bemutatkozását követően, integrálni fogják a rendszert a www.cewe.rs weboldalra és a Facebook csatornájukra is, valamint a jövőbeli tervek között szerepel a több országra kiterjedő chatbot szolgáltatás kialakítása is.
Kapcsolódó cikkek
- Új felülettel, új tartalommal a Samsung "egészség" alkalmazása
- Íme négy indok, amiért érdemes rendszeresen frissítened a Vibered
- Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n
- Egyetemi szakdolgozatból indult az új, tudatosságra ösztönző magyar applikáció
- A WIWE mobil EKG az idei Magyar Formatervezési Díj „Termék” kategóriájának nyertese
- Ma 14 órától indul a Taxify Debrecenben
- Taxify rendelés a Google Térkép útvonaltervezőjével
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Kötelező olvasmányok lesznek szabadon elérhetők a Mesetárban
- Első lépés az okosvárosok felé
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.