Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket.
A kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. Az eredményes bemutatkozás után, további felületekre és több országra is kiterjedő chatbot szolgáltatást terveznek.
A CEWE és a VIBER együttműködése a magyar piacon már 2017 év végén jelesre vizsgázott, hiszen a CEWE által készített karácsonyi VIBER matricacsomag óriási sikert aratott. Egyedül december 24-én közel 300.000 CEWE-stickerrel kívántak egymásnak Boldog Karácsonyt a magyar felhasználók. Ezen az eredményen felbuzdulva, a CEWE és a VIBER Szerbiában még ennél is komolyabb célokat tűzött ki, melynek során a matricacsomag letöltőket követőkké formálták, akiket ezután képesek megszólítani legújabb ajánlataikkal és újdonságaikkal, a csatornán keresztül.
Az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbot rendszerével kiegészítve létrehoztak egy kedves és szerethető karaktert, mely illeszkedik a szerb piaci elvárásokhoz. A kis sas figuráján keresztül a CEWE logó már vizuálisan megjelenik a fogyasztók előtt és válik mindennapjaik részévé. A CEWE kínálatai után érdeklődő felhasználóknak, a Viber üzeneten keresztül elérhető chatbot ad támogatást a nap bármely időszakában, bárhonnan az okostelefonról.
A kampány sikerét mutatja, hogy már az első héten több százezer matricacsomag letöltéssel, valamint 1 millió feletti elküldött CEWE matricával büszkélkedhetett a vállalat. A chatbot kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. A letöltések száma a mai napig növekvő tendenciát mutat. „A Chatbot nélkül félkarú óriás lenne a projekt, a brand erősítése mellett itt az interakció is fontos szerepet kapott”. – nyilatkozta Ablonczy László a CEWE egyik vezetője.
A chatbot eredményes bemutatkozását követően, integrálni fogják a rendszert a www.cewe.rs weboldalra és a Facebook csatornájukra is, valamint a jövőbeli tervek között szerepel a több országra kiterjedő chatbot szolgáltatás kialakítása is.
Kapcsolódó cikkek
- Új felülettel, új tartalommal a Samsung "egészség" alkalmazása
- Íme négy indok, amiért érdemes rendszeresen frissítened a Vibered
- Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n
- Egyetemi szakdolgozatból indult az új, tudatosságra ösztönző magyar applikáció
- A WIWE mobil EKG az idei Magyar Formatervezési Díj „Termék” kategóriájának nyertese
- Ma 14 órától indul a Taxify Debrecenben
- Taxify rendelés a Google Térkép útvonaltervezőjével
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Kötelező olvasmányok lesznek szabadon elérhetők a Mesetárban
- Első lépés az okosvárosok felé
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Személyre szabott diagnosztika és hatékonyabb kezelések okoseszközökkel
Az okoseszközök és felhőalapú rendszerek egyre több iparágban jelentenek innovációt és az egészségügyi ellátásban, orvosdiagnosztikában is valódi áttörést hozhatnak. A hazai egészségügyben elsőként jelent meg az a technológia, amellyel az orvosok hozzáférhetnek a betegek által rögzített vércukorszint adatokhoz, ami sokkal hatékonyabb módon teszi lehetővé a személyre szabott terápiák felállítását.
Changing reality – az útkeresésre, újratervezésre fókuszálnak a SMART 2023 konferencia előadói
Napjaink egyik legnagyobb kihívása elengedni a megszokott, jól ismert mintákat, berögződéseket, és új utakat, nézőpontokat keresni helyettük. A 2023. április 26-án a budapesti Akváriumban megrendezésre kerülő SMART 2023 konferencia előadói is ezt a témát járják körül Nancy Rademaker, az ügyfélközpontú innováció nemzetközi hírű előadójának keynote beszédét követően. Az IVSZ népszerű B2B üzleti eseményén szó esik majd arról, milyen hatással lesz a Metaverzum, az MI-technológiák és a decentralizált gazdaság az egyes szektorok jövőjére. Az előadók arra is választ keresnek, hogy miként lehet fenntartható világot alkotni egy alapvetően fenntarthatatlan környezetben, illetve hogyan változik meg a gazdaság és az üzlet a valós és a virtuális világ határának elmosódása nyomán.
Minden, amit érdemes tudni a HONOR Magic5 széria kijelzőtechnológiájáról
A fejlett kijelzőtechnológiák terén végzett, átfogó kutatás és fejlesztés (K+F) figyelemre méltó eredménye a HONOR Magic5 sorozat, amely a Magic5 Lite és a Magic5 Pro készülékeket foglalja magába. Az innováció és a csúcstechnológia iránti rendíthetetlen elkötelezettségével a HONOR a Magic5 sorozatával ismét új mércét állított fel a mobiltelefonok kijelzőjének iparágában.
Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
A Process Solutions (PS), hazánk egyik vezető számviteli, adózási és bérszámfejtési szolgáltatásokat nyújtó vállalata a BBJ listájának 2022-es adatai alapján már 16. éve őrzi piacvezető szerepét a könyvelő cégek között. Szalai András, partner, ügyvezető igazgató, a BBJ piaci panelbeszélgetése keretében elárulta, milyen jövőt alakító trendekre kell figyelni, és melyik területeken szeretnének változtatni a számviteli vezetők 2023-ban.
A BlueVoyant kutatása azonosítja a legújabb kibertámadási technikákat és védekezési módszereket
A BlueVoyant kiberbiztonsági vállalat közzétette "Emerging External Cyber Defense Trends" című kutatásának megállapításait. A legújabb jelentés rávilágít a szervezetekre veszélyt jelentő, a hagyományos informatika peremterületein kívülről érkező kockázatokra és azok elhárításának módszereire. A dinamikus adathalászat, a smishing azaz SMS adathalászat, a DNS-infrastruktúrával való visszaélés, az új sebezhetőségek gyorsabb kihasználása és az egyre növekvő számú pénzügyi csalások jelentik a legújabb trendeket.