Forradalmasítja a repülőtéri utasforgalmat az Emirates

forrás: Prím Online, 2018. október 31. 14:11

Forradalmasíthatja a repülőtéri utasforgalmat az a technológiai fejlesztés, amelyet az Emirates a világon elsőként szeretne bevezetni. A legmodernebb biometrikus technológiát a check-in-től a repülőgépre történő beszállásig a repülőtéri mozgás több pontján, integráltan alkalmazza majd a légitársaság. Így elkerülhető lesz a sorbanállás a check-in pultoknál, az útlevél- és repülőjegy-ellenőrzés pedig az utas számára észrevétlenül zajlik majd. A rendszert már élesben tesztelik, és hamarosan az utasok is kipróbálhatják a Dubaji Nemzetközi Repülőtéren.

Az Emirates már az utolsó simításokat végzi a világ első „biometrikus útvonalán”, amely zökkenőmentes és kényelmes közlekedést biztosít majd az utasok számára a Dubaji Nemzetközi Repülőtéren. A legújabb arc- és íriszfelismerő biometrikus technológiának köszönhetően az Emirates utasai hamarosan megállás nélkül, egyszerűen végigsétálva a repülőtéren jelentkezhetnek be, bonyolíthatják le az útlevél- és vízumellenőrzést, használhatják az Emirates Lounge-okat, és szállhatnak be a repülőgépbe.

 

Az ehhez szükséges ultramodern berendezéseket már felszerelték a dubaji 3-as terminálon. A biometrikus eszközöket feliratok jelzik a check-in pultoknál, a B csarnok Emirates Lounge-ában és egyes beszállókapuknál. 

 

Ezzel egyidőben megkezdték az új útlevélellenőrző rendszer tesztelését is a dubaji határvédelmi szervekkel közösen. Az utasok egy különlegesen felszerelt reptéri szakaszon - úgynevezett „Smart Tunnel-en” - átsétálnak, és közben a bevándorlási hivatal ellenőrzi őket anélkül, hogy elővennék az útlevelüket vagy megállítanák őket. 

 

Amennyiben sikeresen befejeződnek a belső tesztek, az Emirates a biometrikus adatfeldolgozás módszerének kipróbálását a check-in pultoknál, a lounge-okban és a beszállókapuknál folytatja. Később pedig kiterjesztik a tranzitkapukra és a sofőrszolgálatra is. A biometrikus adatokat a dubaji határőrség tárolja, természetesen a próbaüzemben önkéntesen résztvevő utasok hozzájárulásával.

 

Adel Al Redha, az Emirates alelnöke elégedett az eddigi tapasztalatokkal: „A világ első biometrikus reptéri útvonala készen áll az éles tesztelésre a 3-as terminálon, hogy még kényelmesebbé tegye az utazást az Emirates légitársasággal” - jelentette ki.  

 

 

Az Emirates biometrikus útvonala kényelmesebbé teszi az utasok reptéri mozgását, hiszen kevesebb lesz az útlevél- és jegyellenőrzés, kevesebb lesz a sorbanállás. Ha a rendszer teljesen kiépül, javítja majd a reptéri biztonságot és egyben lehetőséget teremt arra, hogy az Emirates személyre szabott szolgáltatásokat nyújtson utasai számára. Egy példa: ha egy utas eltéved, vagy késésben van, a légitársaság személyzete gyorsan megtalálhatja és a gépéhez kísérheti az utast, aki máskülönben lemaradna a járatáról. A biometrikus útvonalat először a First és Business Class utasok számára teszik lehetővé Dubajban, és fokozatosan terjesztik majd ki az Economy Class utasaira. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kkv-kra szabott vállalatirányítási rendszert mutatott be az SAP

A GROW with SAP célzottan kis- és középvállalkozások számára kínál felhőalapú vállalatirányítási rendszert, amely gyorsaságot, kiszámíthatóságot és folyamatos innovációt tesz lehetővé. A gyorsan üzembe helyezhető GROW with SAP ügyfeleit ugyanazok a jó gyakorlatok segítik, amelyek a világ iparági vezetőit is támogatják döntéseikben.

2023. március 27. 20:06

Közösségi finanszírozással segítené az iskolákat a Redmenta

Befektetésért indult a Cápák Közöttbe a digitális oktatás úttörőjeként ismert Redmenta, cápatörténelmi ajánlatot kaptak. Most a közösség erejét hívják segítségül, hogy megoldásukat minél több iskolába elvihessék országszerte. 

2023. március 27. 15:40

A növekedés új szakaszába lépett a Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads

Huawei hirdetési platformja, a Petal Ads is csatlakozott a több mint 800 tagot számláló, a teljes mobilhirdetési ökoszisztémát összefogó nemzetközi szakmai szervezethez, a Mobil Marketing Szövetséghez (Mobile Marketing Association – MMA). A tagság többek között a platform új növekedési szakaszát is fémjelzi; a Petal Ads 2020-as indulása óta kilencszeresére növelte hirdetői hálózatát, jelenleg naponta közel 4 milliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, ami várhatóan akár további 400 százalékkal is növekedhet idén.

2023. március 27. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok

2023. március 27. 12:43

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08