Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline

forrás: Prím Online, 2018. november 9. 14:58

November 1. és 31. között híres szerzők híres mondataival hívja fel az olvasás szépségeire a figyelmet a Bookline. A népszerű könyves webáruház ikonikus és új megjelenésű könyvek kezdő mondatait válogatta ki és mutatja be plakátokon, valamint online felületein.

A kampány célja az olvasásnépszerűsítés, a kampányban szereplő könyvek első mondatai az olvasás szépségére hívják fel a figyelmet, arra, hogy már egy mondat is képes elvarázsolni és egy másik világba röpíteni az olvasót. A kampányidőszak alatt ikonikus művek és frissen megjelent könyvek első mondatai jelennek meg a Bookline arculattal szerte az országban. Az első mondatok olyan szerzőktől származnak többek között, mint Barabási Albert-László, Esterházy Péter, J. K. Rowling, Rejtő Jenő, Varró Dániel vagy Vida Gábor. A kampány részeként országszerte összesen 77 citylightra 6 hazai és külföldi szerző ikonikus, vagy nemrégiben megjelent könyvének első mondata kerül ki, amelyhez az online térben további 30 szerző műve csatlakozik, valamint rövid animációs filmek, amelyek Budapesten és vidéken a Cinema City hálózatban és online lesznek láthatók. 

 

- Minden kapcsolat egy első benyomással kezdődik.  Az esetek többségében ennek alapján döntjük el, hogy fordítunk-e időt és energiát a másikra vagy sem.  Nincs ez másképp a könyvekkel sem: sokszor az első mondat után tudjuk, hogy folytatni fogjuk a történetet, vagy olvasatlanul visszatesszük a polcra. Az első mondatnak éppen ezért kulcsfontossága van: ez az, ami megadja a következő 2-300 oldal alaphangulatát, ami felpiszkálja a kíváncsiságunkat és az érzelmeinkre hat. – mondta el Sándor Gabriella, Libri-Bookline kommunikációs és marketing igazgatója a kampány kreatív koncepciójáról.  A Bookline november 1. és 31. közötti olvasásnépszerűsítő kampányában rövid, trailerszerű kedvcsináló első mondatokkal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy akár már egyetlen elolvasott sor is képes élményt csempészni a mindennapokba, hogy igenis érdemes időt és energiát fektetni egy-egy könyvbe.  

 

A Bookline kampánya játékra is hívja a könyvrajongókat: a www.bookline.hu/elsomondat aloldalon bárki megoszthatja kedvenc könyvének első mondatát, ha pedig emellé vásárol is a Bookline kínálatából, automatikusan részt vesz heti sorsolásokon. A nyeremények között e-könyv-olvasók éppúgy megtalálhatók, mint értékes könyvcsomagok vagy 50%-os vásárlási kedvezmény. Az oldal ugyanakkor segítséget is nyújt a közelgő karácsonyi ajándékdömpingben: felhasználói ajánlások mellett a Bookline szerzőinek és híres közszereplők (Harcsa Veronikától Kemény Zsófiig) kedvenc első mondatait is megtalálhatjuk majd, akárcsak #elsőmondat hashtag alatt. 

 

A kreatív stáb több száz klasszikus és új mű közül válogatta ki a kampányban részt vevő mintegy 30 mondatot. Különösen nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a hazai és nemzetközi merítésből olyan műveket találjunk, amelyek a legkülönbözőbb korcsoportokat képesek megszólítani. A mozikban is látható animációs filmet a májusban nagy sikerrel futó, Ezüst és Bronz Pengével is kitüntetett Már egy perc olvasás is élmény kampány filmjeinek alkotója, Fülöp Richárd készítette.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

„Milyen kérdést intéznék a miniszterekhez, ha képviselő lennék?”

Az Országgyűlés és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat pályázatot hirdet gyermekintézmények számára a Gyermekek Világnapja alkalmából. A nyertes gyermekek részt vehetnek ősszel a IX. Gyermek- és Ifjúsági Országgyűlés ülésén a Parlamentben.

2019. március 20. 19:06

Újabb bevetésen az Instant Network a hurrikán sújtotta Mozambikban

Ismét bevetésen a Vodafone Alapítvány Instant Network csapata, amely ezúttal az Idai ciklon sújtotta Mozambikban segíti a kommunikációs hálózat helyreállítását. A Vodafone Magyarország rádióshálózat-üzemeltetési szakértői, Tóth Róbert és Pervai Csaba által tervezett Instant Network 3G eszközzel ingyenes, hordozható kommunikációs hálózat építhető ki a katasztrófák helyszínén. 

2019. március 20. 17:30

A K&H nyitott és segíti az innovációt

A K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító K&H fejlesztői portált és tesztkörnyezetet. A portál célja, hogy segítsen eligazodni a kifejezetten banki adatok lekérdezésére, fizetés kezdeményezésre kialakított nyílt interfészen (API), valamint támogatást nyújtson a harmadik felek számára a fejlesztés időtartama alatt. A digitalizáció és az innováció a K&H üzleti stratégiájának egyik sarokköve.

2019. március 20. 15:51

NMHH-s oktatóanyagok készültek az álhírekről

Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl. A tematikus héten az uniós tagállamok az álhírek felismerését is segítő médiaértés jelentőségére hívják fel a figyelmet, amelyeknek köszönhetően józan kritikával, jólinformáltan, megalapozott döntések hozhatók. A félretájékoztatással szembeni harcban – bár fontos szerepet játszanak a technológiai, szabályozási lépések –, a médiaműveltség fejlesztése továbbra is kulcskérdés marad.

2019. március 20. 14:03

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan netezzünk biztonságosan?!

2019. március 7. 12:31

Perre megy a Huawei

2019. március 7. 11:06

A Cellum biztonságos wallet platformja támogatja az új indonéz e-money rendszer, a LinkAja kialakítását

2019. március 1. 10:54

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

2019. február 21. 10:45
cloudappsportal.com