Az Accenture robotasszisztenssel segíti a betegek ellátását
Az Accenture két interaktív virtuális robotasszisztenssel bővítette Intelligent Patient Platformját. Ella és Ethan olyan asszisztensek, akik folyamatosan tanulnak és képzik magukat a mesterséges intelligencia (AI) által, képesek intelligens javaslatokat tenni a betegek, az egészségügyi szolgáltatók és az ápolók közötti interakciókra. A vállalat a betegek egészségi állapotának javítására és kellemesebb körülmények biztosítására fejlesztette ki a botokat.
Az Ella és Ethan az Accenture Intelligent Patient Platformon belül a Patient Engagement Support (betegprogram támogatás) megoldás részei. Ez egy olyan digitális egészségügyi kapcsolattartó megoldás, amely segít a betegeknek megszervezni a klinikai vizsgálatokat, a folyamatos orvosi kezeléseket, illetve ügyel az egészségmegőrzésre.
- Ella a betegek virtuális gondozója, aki emlékeztet a gyógyszerek bevételére, segít az időpontfoglalásban, de követi és ellenőrzi a betegek állapotát, életjeleit is. A bot lehetővé teszi a személyre szabott, interaktív kapcsolattartást, amely segíthet az egészségmegőrzésben is.
- Ethan az egészségügyi szolgáltatók virtuális asszisztense, aki egyszerűbbé teszi a betegekkel való kapcsolattartást, így jobban nyomon követhető az egészségi állapotuk és összehangolható a gondozói csapat tagjainak munkája. A tartalmak és a szolgáltatások révén proaktív javaslatot tesz az egészségügyi szakembereknek, így egyszerűbbé teszi a betegek kezelését.
Videók a robotokról:
Kapcsolódó cikkek
- Robotikával foglalkozik az újonnan megnyílt New York-i MI központ
- Hazai orvostechnológia startupok mutatkoztak be az Egyesült Államokban
- Áttörő újítások jönnek az AI, az IoT és a mobil felhasználói felület területén
- A Zyxel a Szélessáv Világfórumon mutatta be legújabb megoldásait
- Fidelity: Készül az AI a befektetési piacra
- Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben
- Statikus weboldalakat tesz pár klikkel szerkeszthetővé a magyar startup
- SAP területen bővít az Accenture Magyarországon
- Vaksötétben is felismeri tulajdonosát a Porsche Design Huawei Mate 20 RS
- Mostantól a méheket is mesterséges intelligencia figyeli
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását
Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő átállás jelentős mennyiségű új munkahely létrehozását is eredményezheti.
Smart company – 2024. Jövőre még okosabban!
A smart company nem attól okos, mert a legfejlettebb technológiák által vezérelt. Az az okos cég és okos iroda, amit folyamatosan egyre kevesebb költséggel sokkal hatékonyabban, jóval nagyobb árbevétellel, nyereséggel működtetünk. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Smart company – 2024” című konferenciáján a cégtulajdonosok megtudhatják, hogy milyen eszközök és módszerek szükségesek az okos céggé váláshoz.
Joule – az irodai munka új mértékegysége
Az SAP walldorfi főhadiszállásán tartott konferencia csúcspontjaként bemutatkozott Joule, a természetes nyelvet használó, generatív mesterséges intelligencia alapú irodai asszisztens, amellyel végérvényesen megváltoznak az üzletviteli folyamatok. A Joule beágyazódik az SAP felhőalapú vállalati portfóliójába, és képes lesz proaktívan betekintést adni a vállalati adatok mélységébe, nem csak az SAP teljes szoftverportfólióján, hanem akár harmadik féltől származó forrásokat is feldolgozva.
Így támogatta a digitalizáció Varsó új ékességének felépítését
A Varso Tower, vagyis a Varsó Torony Lengyelország és az Európai Unió legmagasabb épülete, egyben a lengyel főváros legrangosabb építészeti projektje. A maga nemében egyedülálló felhőkarcoló szervesen illeszkedik abba a fejlesztési folyamatba, amelynek célja, hogy Varsót a nemzetközi üzleti élet egyik dinamikusan növekvő központjává emelje. A projekt megvalósításában meghatározó szerepe volt a digitalizációnak, így az épület nemcsak a magasságának, méreteinek, hanem az építésekor alkalmazott innovatív módszereknek köszönhetően is kiérdemli a figyelmet. A fejlesztést Európa egyik meghatározó ingatlanvállalata, a HB Reavis irányította, a kivitelezést a bécsi székhelyű PlanRadar Magyarországon is elérhető szoftvere támogatta.