A Telekom extra mobilnettel teszi vonzóvá a digitális lehetőségek világát feltöltőkártyás ügyfelei számára

forrás: Prím Online, 2018. november 15. 15:35

A Telekom november 15-én minden lakossági feltöltőkártyás ügyfelének egyszeri 4 GB adatot biztosít, amelyet fél éven belül használhat fel. Az ajánlat összhangban van a Telekom márkavállalásával, amelyet idén tűzött ki maga elé, vagyis hogy mindenkit összeköt a jelenkor digitális lehetőségeivel, és aktív szerepet vállal Magyarország digitalizációjában.

A vállalat bízik abban, hogy lépésével még több olyan ügyfele számára teszi vonzóvá az internet világát, akik eddig még csak latolgatták a belépést, a mobilinternetet korábban is használó ügyfelei számára pedig még több lehetőséget nyújt. A promóciós adatmennyiséget hozzávetőleg 1,7 millió ügyfél veheti igénybe.

 

A feltöltőkártyás ügyfelek számára az egyszeri 4 GB adat automatikusan elérhetővé válik november 15-én, az aktiválásról az érintett ügyfeleknek SMS-ben küld értesítést a vállalat.

 

 

A Telekom 2018 februárjában jelentette be új, ambíciózus márkavállalását. A digitális eszköztár segítségével mindenkit arra szeretne inspirálni, hogy jól és jóra, azaz saját maga és környezete előbbre jutása érdekében használja a vállalat által biztosított, egyre magasabb minőségi követelményeknek megfelelő vezetékes és világszínvonalú mobilhálózatot, valamint innovatív technológiát. 

 

Társadalmunkban nagy számban élnek olyanok, akik számára a digitális eszközök és felületek a világ természetes részei, akik okosan használják a technológiát, magától értetődően nyúlnak a mobiljukhoz vagy a laptopjukhoz, ha valamit gyorsan, egyszerűen, frappánsan akarnak megoldani. Akik már úgy élik az életüket, hogy a digitalizáció a fejlődésüket szolgálja. Őket nevezi a Telekom Most Generációnak. A Most Generáció egy attitűd, egyfajta hozzáállás, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és bele mer vágni az újba. A Telekom mindenkit meghív, legyen aktív tagja a Most Generációnak.

 

„Elkötelezettek vagyunk abban, hogy szemléletváltás következzen be a magyar társadalomban, ugyanis a digitalizáció új hozzáállást és új készségeket kíván meg mindannyiunktól. A digitalizáció eszköztára csak akkor szolgálja az egyéni fejlődést, ha együtt jár egyfajta nyitottsággal, bátor és a tettrekész hozzáállással. Ideje leszámolni a negatív és visszahúzó gondolatokkal.  A megfelelő hozzáállással, a digitális világ eszközeit segítségül hívva bármit elérhetünk, bármit megváltoztathatunk” – nyilatkozta a Telekom november elején elstartolt új márkakampánya kapcsán Szabó Béla Attila, márka és lakossági kommunikációs igazgató.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20
online sportfogadás