Idén is megvannak az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!
Több mint 15.000 szavazó véleménye alapján hirdettek győztest a DIMSZ VII. Contact Center Hangszépségversenyen.
Hetedik alkalommal rendezte meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a legszebb hangú ügyfélszolgálatosokat elismerő Contact Center Hangszépségversenyt. A DIMSZ partnere a Kreatív és XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia, az esemény támogatói az E.ON és MULTICOM voltak.
A versenyre telefonos ügyfélszolgálatokon dolgozók jelentkezését várták a szervezők. Nekik a Bátor Tábor küldetését kellet felolvasni és elküldeni. Ahogyan a korábbi években, most is nagyon sok, 109 db nevezés érkezett, közülük a zsűri a huszonkét legjobbat választotta ki, akikre a közönség szavazhatott.
A Hangszépségverseny nyertesei XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencián - Somogyi Endre - DIMSZ, Bendik Zsolt - Raiffeisen Bank, Lendvai Nikoletta - Magyar Telekom, Kovácsházy Dénes - DIMSZ, Multicom (balról jobbra)
Több mint negyvenezer lejátszott hangállomány alapján a közönség szavazatai alapján a legszebb hangúaknak bizonyultak:
A női győztesek:
1. Lendvai Nikoletta - Magyar Telekom
2. Darvas Viktória Éva - UPC Magyarország
3. Pálvölgyi Edit - K&H Bank
A férfi győztesek:
1. Bendik Zsolt - Raiffeisen Bank
2. Voltárniszt Ferenc - Telenor
3. Kozák Gergely Zoltán - CIB24
Az eredményeket a Tapolcán tartott 3 napos XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia esti gálavacsoráján hirdették ki. A szakmai elismerésen túl a nyertesek egy-egy két főre szóló noszvaji Nomád Hotel Glamping-hétvégével, a második helyezettek a két főre szóló Hydrus ajándékutalvánnyal, míg a harmadik helyen végzettek Kreatív előfizetéssel lettek gazdagabbak.
A Szövetség november közepén hívta újra össze a ügyfélszolgálati szakma képviselőit, ahol beszámolt a DIMSZ Contact Center tagozat munkájáról (lobbi, kutatás, oktatás, utánpótlás nevelés) és ahol a nyertesek és a shortlistesek átvehették díjaikat, oklevelüket.
Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center tagozat vezetője a VII. Hangszépségverseny díjkiosztó eseményén
A shortlistre jutott kollégák (ABC sorrendben):
- Csinos ZsófiaELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.
- Darvas Viktória ÉvaUPC Magyarország
- Hadadi AnikóELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.
- Kékedi KrisztinaMagyar Posta Zrt.
- Lendvai NikolettaMagyar Telekom
- Pálvölgyi EditK&H Bank Zrt.
- Purczelné Nagy MariannFőtaxi Diszpécserközpont
- Rácz ÉvaProvident Pénzügyi Zrt.
- Sipos EmeseMagyar Telekom
- Závoda BeátaProvident Pénzügyi Zrt.
Férfiak (10. helyi szavazategyenlőség miatt 12 fő)
- Bendik ZsoltRaiffeisen Bank
- Bősz GáborProtocall
- Ihász EmilNKM Földgázszolgáltató Zrt.
- Kéri-Nagy GáborNKM Földgázszolgáltató Zrt.
- Korpás BarnabásMagyar Telekom
- Kovács GergelyTelenor
- Kozák Gergely ZoltánCIB24
- Papp KrisztiánELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.
- Petra PéterELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.
- Solymos PéterFőtaxi Zrt.
- Tábori NorbertCIB24
- Voltárniszt FerencTelenor
A zsűri tagjai Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke és Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagjai voltak.
Kapcsolódó cikkek
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...