Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

forrás: Prím Online, 2018. november 21. 11:04

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig  „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.

2018. november 14-én átadták a Marketing Diamond Awards pályázat díjait, a Magyar Marketing Szövetség Marketing Summit Hungary konferenciáján. 

 

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtől új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. 

 

Az MMSZ kibővítette a Marketing Diamond Awards zsűrijét: az ügynökségi szakemberek mellé felkérték a megbízói oldal meghatározó marketing- és kommunikációs vezetőit is. A pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték. 

 

Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követően a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerűbbek. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. 

 

Az idei év fődíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma előtt ismerték el. 

 

Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Ügynöksége 2018” kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” kitüntető címet.

 

 

(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Kurucsai János, a Marketing Store Kft. ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)

 

(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)

 

Kiosztották az „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is, amiben  azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatot nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Kreatív Vonalak Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövete” elismerést. 

 

 

(A képen balról jobbra: Mikecz Péter, az Observer ügyvezetője, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak ügyvezetője és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke) 

 

A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a T-Systems jóvoltából.

 

A pályázat további gyémántdíjas nevezői a következő linken tekinthetőek meg: http://marketingdiamond.hu/dijazottak 

 

 

(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezői, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Cél a káros digitális tartalmak csökkentése

A mai napon ünnepélyes keretek között együttműködési megállapodást kötött a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), a Belügyminisztérium és az Országos Rendőr-főkapitányság.

2019. október 22. 18:19

A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására

A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.  

2019. október 22. 15:02

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

Ötödik alkalommal hirdette meg fiatal vezetőknek szóló pályázatát a Coaching Team Kft.; a felhívást október 17-én tették közzé a HR Festen. Az Év Fiatal Vezetője díjjal azokat kívánják elismerni, akik 40 éves korukig kimagasló eredményeket értek el vezetőként. A pályázat az úgynevezett leader szerep tudatos megélését, a vezetői képességek folyamatos fejlődésének igényét helyezi fókuszba. Újdonság, hogy idén a nevezések előtt ajánlásokat is fogadnak. 

2019. október 22. 13:26

A Dyntell lett a régió leggyorsabban fejlődő magyar technológiai cége

A 18 ország 50 vállalkozását tartalmazó Deloitte Technology Fast 50 versenyen az előkelő hatodik helyet szerezte meg a debreceni székhelyű Dyntell, amely üzleti szoftver fejlesztőjeként egy év alatt 2537 százalékos növekedést ért el. 

2019. október 22. 11:50

Az IBS UpSkill programja nyert a HR Best díj Toborzás kategóriájában

Első hellyel díjazta az International Business School UpSkill programját a HR Best nevű HR-szakmai díj zsűrije. Idén először adták át az elismerést az ország legnagyobb toborzási, munkaerő-piaci konferenciáján, a HR Festen. Öt kategóriában érkeztek be a nevezések számos pályázótól, melyeket két körben értékelt a szakmai zsűri.

2019. október 22. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás