Az ajándékozás örömével lepi meg ügyfeleit a Vodafone

forrás: Prím Online, 2018. december 3. 19:33

A Vodafone idén kilép a karácsonyi szolgáltatói akciók megszokott medréből és egy teljesen egyedi, a szeretet ünnepéhez és a Vodafone digitalizációs törekvéseihez illeszkedő koncepciót valósít meg. Ez az Adni JóDolog, mellyel a Vodafone ügyfelei egész decemberben digitális ajándékokkal lephetik meg szeretteiket, melynek költségét a szolgáltató állja*.

A karácsonyi időszak az ajándékozásról szól, arról, hogy meglepjük mindazokat, akik számunkra kedvesek. A szolgáltatók is rendre megajándékozzák ilyenkor hűséges ügyfeleiket, jellemzően adattal, vagy percekkel. A Vodafone Magyarország azonban idén csavar egyet a megszokott gyakorlaton és az ajándékozás örömével, illetve a karácsony egész decemberre való kiterjesztésével lepi meg ügyfeleit: itt az Adni JóDolog! A karácsonyi kiegészítő a MyVodafone applikációban érhető el, a szolgáltató digitális hűségprogramján, a JóDolgok Programon belül. Az interaktív platform folyamatos újításai közé tartozik a most indult Adni JóDolog elnevezésű karácsonyi aktivitás is. 

 

 

 

A kiegészítő a karácsony azon gondolatiságán alapul, miszerint jobb adni, mint kapni – mindenkinek, aki kedves nekünk! Nem kell, hogy a szeretet ünnepe csupán a szűk családi körre és két napra korlátozódjon. A szolgáltató arra bíztatja ügyfeleit, hogy tágítsák ki az ajándékozotti körüket és osszák meg mindenkivel a karácsony örömét, december folyamán bármelyik nap, hiszen a költségeket a szolgáltató állja. Az Adni JóDolog minderre lehetőséget biztosít, hiszen segítségével a Vodafone ügyfelek egész decemberben digitálisan ajándékozhatnak bárkinek, akinek csak szeretnének (feltétel, hogy az illetőnek legyen magyarországi, +36-os előhívójú mobiltelefonszáma). 

 

„Úgy gondoljuk, az igazán minőségi szolgáltatás ott kezdődik, hogy a kötelező elemeken túl folyamatos innovációt és törődést kínálunk ügyfeleink számára. Ezt a törekvésünket testesíti meg az Adni JóDolog is, mellyel szerettünk volna a megszokottól eltérően, de a karácsony szellemiségéhez tökéletesen illeszkedve örömet szerezni ügyfeleinknek. A folyamatosan fejlődő adatelemzési módszereinknek köszönhetően releváns ajándékjavaslatokat kínáló Adni JóDolog a karácsony lényegét testesíti meg innovatív, digitális köntösben. Remélem sok-sok embernek, ajándékozónak és ajándékozottnak okozunk majd ezzel örömet” – ismertette az Adni JóDolog lényegét Carra Anita, a vállalat lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, hogy érdemes időről időre ellátogatni a MyVodafone applikáción belül a JóDolgokhoz, hiszen a Vodafone-osokat itt újabb és újabb meglepetések, érdekes tartalmak várják.

 

_____________

* A kapcsolódó, december 31-ig felhasználható SMS-ek költségét a Vodafone 20 SMS-ig állja (a lépés nem Vodafone-os ismerős megajándékozása esetén nem kihagyható). Az elszámolás nem garantálható, hogy a meglepetéshez kapcsolódóan történik.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

SUSE OpenStack Cloud 9: Rocky a ringben

Már elérhető a SUSECON konferencián április elején bemutatott SUSE OpenStack Cloud 9, amely az OpenStack Rocky kiadására épül. A SUSE nagyvállalati felhasználásra szánt felhőplatformjának legfrissebb verziója egyesíti magában a HPE és a SUSE felhőtechnológiáinak előnyeit, valamint leegyszerűsíti a telepítés utáni felhőműveleteket és a bare metal szerverek konfigurálását az egyes szolgáltatásoknak vagy felhasználási területnek megfelelően.

2019. május 22. 18:05

Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak

A FlixBus folytatja innovatív útját: a nemzetközi távolsági buszszolgáltató elérhetővé tette felhasználóinak az Apple Pay fizetési lehetőséget. A jegyvásárlás gyorsabbá és kényelmesebbé válik az egyszerű, biztonságos és titkosított mobilfizetési móddal.

2019. május 22. 16:27

Digitalizál a Kométa

Informatikai fejlesztéssel modernizál a Kométa, hazánk egyik legnagyobb sertésfeldolgozója és húskészítmény gyártója. A digitalizációs projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá. 

2019. május 22. 15:01

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások

A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show verseny keddi gáláján olyan vállalkozásokat díjaztak, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével. Szükség is van az inspirációra, hiszen a hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásból kiderült, hogy a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, applikációk és a közösségi média világában.

2019. május 22. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04
online sportfogadás