Az NMHH 2027 közepéig meghosszabbította a Magyar Telekom frekvenciahasználati jogosultságát

forrás: Prím Online, 2018. december 5. 15:39

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozata alapján a Magyar Telekom 2100 MHz-es frekvenciasávban 2019. december 27-éig fennálló frekvenciahasználati jogosultsága 2027. június 27-ig meghosszabbításra került.

A jogosultságot 2004-ben a Nemzeti Hírközlési Hatóság pályázatán nyerte el a T-Mobile Magyarország, a Magyar Telekom jogelődje. A jogosultság hét és fél évvel történő meghosszabbítására a 2004-es pályázati kiírás ad lehetőséget. A Magyar Telekom azért élt a hosszabbítási lehetőséggel, mert a következő években is biztosítani kívánja ügyfelei számára a magas minőségű 3G szolgáltatást, melyre a 2100 MHz-es frekvenciasáv ad lehetőséget. Bár a társaság fejlesztéseinek középpontjában a szupergyors mobilinternet hozzáférés áll, a Telekom számára fontos, hogy azon ügyfelei is jó és megbízható szolgáltatást kapjanak, akik még nem 4G képes készüléket használnak. Emellett a meghosszabbítás megteremti a lehetőségét, hogy ebben a frekvenciasávban is megjelenhessenek majd a legkorszerűbb, jövőálló mobiltechnológiák. A Magyar Telekom számára fontos, hogy modern, kiváló minőségű hálózati infrastruktúra biztosítása révén hozzájáruljon az egyének és a közösségek sikeréhez, valamint az ország versenyképességéhez.

 

A 3 db 5 MHz-es duplex frekvenciablokkra vonatkozó hosszabbítás egyszeri díja 11 milliárd forint, melyet a Társaság 2019 első negyedévében köteles kifizetni. A frekvenciasáv hosszabbításának egyszeri díja, valamint a jövőbeni éves sávdíjának jelenértéke további 4,2 milliárd forint összegben 2018. negyedik negyedévben kerül aktiválásra.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A lítium-ion akkumulátorok környezetbarát újrafeldolgozása világszínvonalon

Megkezdte működését Szigetszentmiklóson a SungEel Hitech Hungary Kft. üzeme, ami a lemerült lítium-ion akkumulátorokat, valamint a gyártásukból keletkezett hulladékokat környezetbarát módon dolgozza fel. Dél-Korea, Kína, Malajzia, USA, valamint India után Európában elsőként, Magyarországon létesült az akkumulátor újrahasznosításban globális piacvezető társaságnak leányvállalata.

2019. március 21. 08:49

Újabb bevetésen az Instant Network a hurrikán sújtotta Mozambikban

Ismét bevetésen a Vodafone Alapítvány Instant Network csapata, amely ezúttal az Idai ciklon sújtotta Mozambikban segíti a kommunikációs hálózat helyreállítását. A Vodafone Magyarország rádióshálózat-üzemeltetési szakértői, Tóth Róbert és Pervai Csaba által tervezett Instant Network 3G eszközzel ingyenes, hordozható kommunikációs hálózat építhető ki a katasztrófák helyszínén. 

2019. március 20. 17:30

A K&H nyitott és segíti az innovációt

A K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító K&H fejlesztői portált és tesztkörnyezetet. A portál célja, hogy segítsen eligazodni a kifejezetten banki adatok lekérdezésére, fizetés kezdeményezésre kialakított nyílt interfészen (API), valamint támogatást nyújtson a harmadik felek számára a fejlesztés időtartama alatt. A digitalizáció és az innováció a K&H üzleti stratégiájának egyik sarokköve.

2019. március 20. 15:51

NMHH-s oktatóanyagok készültek az álhírekről

Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl. A tematikus héten az uniós tagállamok az álhírek felismerését is segítő médiaértés jelentőségére hívják fel a figyelmet, amelyeknek köszönhetően józan kritikával, jólinformáltan, megalapozott döntések hozhatók. A félretájékoztatással szembeni harcban – bár fontos szerepet játszanak a technológiai, szabályozási lépések –, a médiaműveltség fejlesztése továbbra is kulcskérdés marad.

2019. március 20. 14:03

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

MagyarBrands díjas a Cellum

2019. március 21. 11:06

Hogyan netezzünk biztonságosan?!

2019. március 7. 12:31

Perre megy a Huawei

2019. március 7. 11:06

A Cellum biztonságos wallet platformja támogatja az új indonéz e-money rendszer, a LinkAja kialakítását

2019. március 1. 10:54
cloudappsportal.com