Új csapattal és új logóval erősít a HONOR

forrás: Prím Online, 2018. december 6. 09:52

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és PR menedzseri posztjára. 2018 végétől a szakember felel az intenzív márkaépítésért mindkét országban. A márka nemcsak hazai szinten, hanem globálisan is újít, többek között egy új logóval.

A Honor az egyik leggyorsabban növekvő olyan okostelefon brand globálisan, amely a digitális értékesítési csatornákra és digitális kommunikációra fókuszál. A márka 2014-ben debütált Kínában, Magyarországra pedig 2014 végén érkezett. Alapvetően egy friss brandről van szó, mégis ma már 74 országban van jelen. A Honor a Huawei csoporthoz tartozó vezető okostelefon e-brand, a két márka azonban élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. Mindkét márkán külön, dedikált csapatok dolgoznak most már nem csak globális, hanem regionális és lokális szinten is. 

 

A márka szlogenje a „For The Brave” (A bátraknak), amely nemcsak egy hangzatos mottó, hanem tükrözi a Honor szellemiségét. A bátorság megnyilvánul a marketingeszközök merész megválasztásában vagy a legújabb technológiák alklamazásában - gondoljunk csak az egyik első duálkamerás okostelefonra, amely a Honor 6 Plus volt 2015-ben, vagy a Kínában nemrég bemutatott Honor Magic 2-re hat kamerával és szétcsúsztatható kivitellel.

 

Magyarországon elszórtan eddig is találkozhattunk Honor kampányokkal, mostanra pedig összeállt egy olyan csapat, amely teljes erőforrását erre a márkára tudja összpontosítani. A következetes és folyamatos marketingtevékenységgel a várakozások szerint berobban majd az értékesítés is. A Honor nem bízza a véletlenre a márkaépítést, éppen ezért a műszaki végzettségű, márkaépítésben is tapasztalt, marketingkommunikációs területen közel 10 éves tapasztalattal rendelkező Ament Amarillát bízta meg a marketing és public relations (PR) feladatokkal.

 

“Óriási megtiszteltetés, hogy a Honor engem választott két ország marketing és PR feladatainak ellátásra, amellyel így már országon kívül is szerezhetek szakmai tapasztalatot. A feladat nem könnyű, ugyanakkor egy igazi kihívás, hiszen hihetetlenül izgalmas dolog felépíteni egy márkát az alapoktól, amelyben már a Huawei-nél is részem volt. A Honor brand elképesztően inspiráló számomra, arra ösztönöz, hogy bátrabban, a komfortzónámból kilépve újdonságokat próbáljak ki szakmailag, főként digitális területen.” - mondta Ament Amarilla.

 

A Honor kelet-és közép európai vezetője, Alex Wang szerint Ament Amarillánál alkalmasabb jelöltet nem is találhattak volna erre a posztra, hiszen amellett, hogy jó szakember, kiválóan ismeri a telekommunikációs szektort is. “Nem volt kérdés, hogy kit válasszunk egy ilyen kulcspozícióra. A régióban a cseh vagy a szerb Honor egyaránt  igazi sikertörténet, most Magyarországon a sor. Amarilla a korábbi pozíciójában már bizonyított, nagyon magas szakmai színvonalon már felépített egy márkát, ezzel számos díjat nyert házon belül régiós szinten. Örülünk, hogy most már a Honor csapatát erősíti.” - mondta Mr. Wang.

 

Bár a Honor Magyarországon még nem annyira ismert, globálisan egyre nagyobb sikereket könyvelhet el, 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el a nemzetközi piacokon, Kínán kívül. A tervek nagyon ambiciózusak, a folyamatos növekedéssel a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni.

 

A Honor életében nemcsak Magyarországon veszi kezdetét egy új korszak, hanem globális szinten is, hiszen új, az előzőtől lényegesen eltérő logót kapott a márka. A vállalat több, mint 100 verzió közül választotta ki végül a Francia Esztétikai Akadémia (French Academy of Aesthetics) által tervezett logót. A legnagyobb változás a korábbi emblémához képest az, hogy most a kisbetűk helyett csupa nagybetűvel írják a Honort, amely így a márkához méltó, erőteljesebb hatást kelt. A letisztultságával és az univerzális stílusával illeszkedik a Honor számára elsődleges célcsoportot jelentő Y & Z generációk igényeihez, a színátmenetes (Moving Color) verzió pedig hűen tükrözi a Honor termékdizájnjában is használt merész színeit.

Kulcsszavak: +céginfo Honor

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09