A Fujitsu frissítette RunMyProcess platformját

forrás: Prím Online, 2018. december 13. 13:07

A Fujitsu bejelentette RunMyProcess workflow-automatizációs és webfolyamat-integrációs platformja frissítését. A továbbfejlesztett felhasználói felület mellett a frissítés fontos produktivitásnövelő komponenseket is tartalmaz, köztük teljesen integrált online súgófunkciót és továbbfejlesztett tömeges adatkezelési képességeket. 

A Fujitsu RunMyProcess egyetemes integrációs platformot kínál a helyben telepített, valamint a felhőben, a hibrid környezetben és a hálózat peremén futó rendszerekhez, gyökeresen átalakítva ezzel a vállalati működést. A felhőalapon fejlesztett Fujitsu RunMyProcess az agilis fejlesztés elveit alkalmazva lehetővé teszi a skálázható és észszerűsített nagyvállalati workflow-megoldások gyors integrálását Google Apps, Office 365 és IBM Notes környezetekbe. A ServiceNow, az SAP, a Salesforce, az Oracle és más nagyvállalati alkalmazásokkal összehangolt működés segít a maximumot kihozni a meglévő beruházásokból és egységes, gördülékeny digitális élményt nyújt a munkavállalóknak és az ügyfeleknek. 

 

A Fujitsu RunMyProcess frissítése a gyors, gazdaságos és skálázható üzleti modellek új korszakát hozza el a munkafolyamataik ésszerűsítésére és működésük megújítására törekvő vállalatoknak. Az átalakítás valamennyi szervezeti funkcióra hatást gyakorol. Lehetővé teszi olyan, teljesen új folyamatok kialakítását is, amelyek fokozzák az operatív teljesítményt, és a gyorsaság, a költségek, a megbízhatóság és az ügyfélkiszolgálás szempontjából is előnyöket hordoznak. 

 

 

Az ügyfelek sok éve nagyra értékelik a Fujitsu RunMyProcess platformra épülő digitális innovációkat. Az ausztrál Berendsen Fluid Power például nemrég a Fujitsu RunMyProcess felhasználásával automatizálta a hidraulikus munkahengerek javításánál alkalmazott szervizfolyamatait. A vállalat korábban papíralapú dokumentumokon és Excel-táblázatokban követte nyomon a fontosabb megbízások előrehaladását. Ez az azonban időigényes és nagy emberi hibakockázattal járó megoldás volt. A Berendsen hatékonyabb, automatikus módszert keresett a folyamatok kézben tartására. Most a folyamat – a javításra beérkező munkahengerek átvételétől az ajánlatadásig – teljes körűen integrált és automatizált módon zajlik. A javítóműhely munkatársai iPaden futtatják a vállalat igényei szerint testre szabott RunMyProcess alkalmazást.

 

Ben Johnson, az ausztrál Berendsen Fluid Power ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „Állandóan törekszünk az új, hatékonyabb folyamatok kialakítására, és eddig mindig képesek voltunk előre kiszámítani és túlteljesíteni ügyfeleink igényeit. A Fujitsu RunMyProcess részét képező workflow-motor fontos szerepet játszik a folyamatos fejlesztésben, és a Fujitsuval folytatott, rendkívül eredményes együttműködéssel együtt hozzájárul, hogy sokkal gyorsabban tudjuk rögzíteni és a szükséges adatbázisokba integrálni a releváns adatokat. A műhelyben tevékenykedő kollégák szívesebben dolgoznak így, mert ezzel a módszerrel időt és többletmunkát takaríthatnak meg. Becslésünk szerint mintegy 40%-kal sikerült fokoznunk a javítási folyamat hatékonyságát a RunMyProcessnek köszönhetően.”

 

Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója hozzátette: „A digitális technológia elterjedése korlátlan lehetőséget biztosít számunkra a korábban elképzelhetetlen, új folyamatok és szolgáltatások létrehozására. A Fujitsu RunMyProcess platform ösztönzi az innovációt, ugyanakkor kiküszöböli a nagyszabású hirtelen változtatások költségét és kockázatát. Egyetemes integrációs platform a folyamatok és rendszerek, valamint a vállalati működés átalakítására. A teljes szervezetre kiterjedő, egységes és kifogástalan digitális élményt hoz létre helyben, a felhőben és a hálózat peremén. A RunMyProcess platformmal rendkívül jól skálázható, inkrementális lépések hajthatók végre a gyors innovációhoz, változtatáshoz, valamint az ügyfelek és a dolgozók szükségleteit is pontosan kielégítő megoldások kialakításához.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jöhet a láthatatlan pénztárca

A mindennapi pénzügyeket, például a vásárlást megkönnyítő megoldásokkal rukkoltak elő a K&H fejlesztői innovációs versenyére jelentkező startupok. A világ minden tájáról összesen 45 csapat nevezett többek között mesterséges intelligencián alapuló adatfeldolgozó alkalmazással, láthatatlan és különböző elektronikus fizetési megoldással. A K&H szakmai zsűrije a Mondriaan csapatot választotta győztesnek.

2019. május 25. 10:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05
online sportfogadás