Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere

forrás: Prím Online, 2019. január 8. 14:58

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.

2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhető az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis alapú célzás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.


Az igazán hatékony működés biztosítása érdekében a DataMe adatbázisára támaszkodik az új szolgáltatás, mely a magyar internetezői adatok hiánya okozta űr pótlásával igyekszik támogatni az online hirdetési piac résztvevőit.


„Az újonnan bevezetésre került szolgáltatás célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adat alapú célzási megoldások, ezzel ügyfeleink új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetők jobb kiszolgálására. A DataMe Kft. által biztosított adatbázis alapú célzási lehetőségek forradalmi újításnak számítanak a piacon, melyek különböző szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek.”
– mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.


A DataMe DMP használatával a felhasználónak lehetősége nyílik pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár azok eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. A folyamatosan frissülő adatokkal ellátott targetálási csoportok állandó lehetőséget biztosítanak a különböző kampányok célba juttatásában.


Az új szolgáltatást az Adverticum ügyfelei március 1-jéig díjmentesen vehetik igénybe.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar döntéshozók kétharmada robogna tovább a digitális transzformáció útján

A hazai vállalatok 50 százalékát saját bevallásuk szerint egyáltalán nem, vagy csak enyhén érinti a koronavírus miatt továbbgyűrűző válság, ötödük pedig kifejezetten lehetőségként tekint rá – derül ki a Stylers friss kutatásából. A felmérés eredményei optimizmusra adnak okot, bár van még hová fejlődni: a döntéshozók többsége tisztában van a digitalizáció szükségességével és hajlandó is erőforrást allokálni erre a területre, azonban közülük is csupán 63 százalék kezeli azt stratégiai kérdésként. Az már világosan látszik, hogy a járványhelyzet örökre megváltoztatja a cégek hozzáállását a digitalizációhoz, de vajon mire fókuszálnak majd a következő hónapokban?

2020. június 3. 10:55

Allianz Hungária: Készülj fel a tudásrobbanásra!

Memóriabővítő sebész, űr-idegenvezető, önvezető autó-szerelő, esetleg drón forgalomirányító? A jelenlegi általános iskolás gyerekek 65 százaléka olyan munkát végez majd 2030-ban a World Economic Forum jelentése szerint, amely ma még nem is létezik, ugyanis a technológia fejlődése radikális változásokat hoz a munka világába is. Mindehhez pedig az oktatásnak is alkalmazkodnia szükséges, hiszen az iskolai rendszer szerte a világon olyan alapokon nyugszik, amelynek pilléreit még az iparosodás teremtette meg. De mit tanuljunk? Mitől lesz a tudásunk és a gyerekeink tudása jövőálló? Ennek járt utána az Allianz Hungária A jövőről egyszerűen videósorozatának aktuális részében.

2020. június 3. 09:37

Vállalati hírek a Universal Robots-tól

A legfontosabb prioritás most az, hogy megőrizzük mindenki biztonságát és hogy biztosítsuk az üzleti folytonosságot. A Universal Robots (UR) teljes erőbedobással működik, annak érdekében, hogy támogassa ügyfeleit és partnereit üzleti tevékenységeik ellátásában, legalábbis a helyi korlátozások figyelembevétele mellett.

2020. június 2. 19:33

Megnövelt termelékenység és adatvédelem az új Philips monitorral

Az MMD, vezető kijelző szakértő és a Philips monitors márka licencpartnere, bejelenti az új, 24 hüvelykes (23,8” / 60,5 cm) Philips 242B1V LCD képernyőt. A professzionális felhasználók termelékenyésének javítását, valamint a bizalmas adatok és tartalmak védelmét megcélzó új modell Full HD (1920 x 1080) felbontással és SmartImage technológiával rednelkezik a képek és videók lehető legélénkebb megjelenítése érdekében.

2020. június 2. 18:19

Az elosztott főkönyvi technológia elterjedését segíti az LG

Az LG Electronics (LG) és a vállalati formában létező megosztott főkönyvi platform, a Hedera Hashgraph a mai napon bejelentette, hogy az LG csatlakozott a Hedera kormányzótanácsához. A tanács, amelynek célja, hogy létrehozza a lehető legkevésbé centralizált, nyilvános főkönyv modelljét, összesen 39, különféle iparágakat és földrajzi területeket képviselő globális szervezetet tömörít.

2020. június 2. 16:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás