Óriási magyar siker
Most először került az Innovation Awards díjazottjai közé magyar cég, a Dobox termékkel ilyen elegáns társaság tagja lehet a Fruitdock Ltd.
A crowdfunding programmal indult csapat két év fejlesztő munkával érte el az óriási sikert. A “Dobox” doboz mindent mindennel összeköt a computer tartozékok, okostelefonok és ipade-ek világában, vagy madzaggal, vagy anélkül, ráadásul tölt is ha kell, még biztonságos WiFi-t is tud nyújtani.
Kapcsolódó cikkek
- A HP lenyűgöző kijelzőkkel, PC megoldásokkal és biztonsági innovációkkal nyitotta a 2019-es CES-t
- A Samsung ismerteti a csatlakoztatott életmódról alkotott elképzeléseit
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Dell innovációk a zökkenőmentes, intuitív használati élményért
- A HTC VIVE kibővített VR portfóliót, korlátlan szoftver hozzáférést és további tartalomgyártókat jelentett be
- Food innovation, avagy ellenséget muszáj találni…
- Két új izgalmas funkciót jelentett be a Panasonic a CES 2019 kiállításon
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
- Micro LED technológia a Samsung újgenerációs kijelzőiben
- A szórakoztató üzletágak meghatározó technológiáit is bemutatja a Sony az idei CES-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.