Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

forrás: Prím Online, 2019. január 16. 11:02

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

Legyen szó kisebb vagy nagyobb cégről, ha telefonos ügyfélszolgálatuk van, akkor óhatatlanul előfordul, hogy az ügyfeleik, partnereik egyszerre akarják őket elérni. Ilyenkor pedig jönnek a sablonos tájékoztató szövegek, amelyek arról próbálják a hívót meggyőzni, most ugyan nem éri el a vállalkozást, de az ő hívása mégis nagyon fontos. Bármennyire is megnyugtatónak szánják a tájékoztató szavakat, a frusztráló helyzetben ez sokszor ellentétes hatást ér el. A felbosszantott ügyfeleknél pedig nem sok rosszabb van, hiszen megnő az esélye az elvesztésüknek, amit még tetézhet az is, hogy a negatív ügyfélélmény miatt rossz hírét keltik a cégnek.

 

 

Automatikus segítség ingyen

A hazai kkv-k számára komoly versenyelőnyt indukálhat, ha képesek még hatékonyabban megszervezni az üzleti kommunikációt. Ebben pedig ma már 21. századi eszközök állnak rendelkezésükre, ráadásul ingyen. Az MCN Telecom új funkciót adott a virtuális alközponthoz, ami lehetővé teszi, hogy a hívó azonnal beszélni tudjon azzal a kollégával, akivel előzőleg már kapcsolatba lépett. Ez az opció segít a kis- és középvállalkozásoknak elkülöníteni az összes többi bejövő hívástól a nem első alkalommal telefonáló, vagyis potenciálisan új, illetve meglévő ügyfeleket. Ezzel pedig a valós üzleti haszonnal kecsegtető hívók számára gyorsabb kiszolgálást, így magasabb ügyfélélményt tudnak biztosítani a vállalatok.

 

Így kell telefonálni a 21. században

Érdemes megjegyezni, hogy a virtuális alközpont használata mellett egyébként is számos érv szól, ezek ugyanis rugalmas beállítást, teljes statisztikát, hatékony hívásirányítást, hívásrögzítést, online monitoringot, tiltó és kedvenc listákat is biztosítanak. A szolgáltatás egyébként olyan előremutató megoldásokat kínál, amik szintén a hatékonyabb kommunikációt segítik, például valós idejű információáramlást tesznek lehetővé chat ablakon keresztül.

 

 

Komoly megtakarítás érhető el a virtuális alközpontokkal

Az sem elhanyagolható, hogy a folyamatok és a munkatársak kontrollját, valamint fejlesztését segítő megoldások is rendelkezésre állnak. Így például a vezetők az online monitoring révén valós időben követhetik nyomon az alkalmazottak elfoglaltságát, illetve leterheltségét. Hasonló célokat szolgálhat, hogy akár az egész cég bejövő és kimenő hívásainak ellenőrzésére és statisztikai figyelésére is van lehetőség. A legjobb a dologban persze az, hogy a kommunikáció ezen formája nagyon költséghatékony, mivel nincs szükség drága berendezések vásárlására és fenntartására. 

 

Folyamatos fejlesztések

„Az MCN Telecom Virtuális alközpont szoftverének fő előnye, hogy már most több mint 200 funkciót tartalmaz, de a jövőben tovább tervezzük bővíteni a felhasználói lehetőségek körét. Emellett megkezdjük a Call Tracking szolgáltatás fejlesztését, amit távközlési platformokon fogunk telepíteni és értékesíteni mind az öt országban, ahol jelen vagyunk” – mondja az MCN Telecom vezérigazgatója, Alexander Melnikov. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Innováció a légi szállítmányozásban

A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.

2024. április 24. 19:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50