Az aktív élményeket keresőknek segít a Trekhunt

forrás: Prím Online, 2019. január 16. 20:06

Nem egy irodában, még csak nem is egy országban dolgoznak a Trekhunt fiatal startupperei, akik az aktív kikapcsolódásra vágyóknak nyújtanak értékes szolgáltatást. A Magyarországon debütáló, de nemzetközi piacra készülő vállalkozás a városból a természetbe rángatja ki az embereket. Azokat, akik elég vagányak hozzá. 

„Azokhoz szólunk, akik nem akarják a 126 milliomodik emberként lefotózni a Colosseumot, ki akarnak szakadni a városból, valami mást, új élményt keresnek.” – mondja Kardos László, a Trekhunt alapítója. 

 

A fiatal mérnök-közgazdász cégvezető korábban Japánban és az Egyesült Királyságban dolgozott többek között a Skyscannernél és a Prezinél. Gadácsi Péterrel, aki 15 éve túravezető és hegymászó, még az egyetemről ismerik egymást. Szintén egyetemi csoporttárs volt a harmadik alapító Bíró Ákos, aki több multinacionális cég pénzügyi tervezési osztályán, illetve vezető tanácsadócégnél is dolgozott, jelenleg Németországban él. A bolgár Dimitar Dinchev Japánban csatlakozott a csapathoz, ő korábban többek között a SoundCloudban dolgozott. 

 

A Trekhunt csapata jelenleg a Budapest-Szófia-Heidelberg háromszögben dolgozik, a kapcsolatot a legújabb technológiai fejlesztések segítségével tartják egymással. Így épül hónapok óta és lép piacra elsőként Magyarországon a Trekhunt, egy különleges online túra és programkereső oldal. 

 

„Az a célunk, hogy hosszú távon a világ összes túráját beépítsük a keresőmotorba, tehát aki hegyet mászni, bringázni, raftingolni, szörfözni, síelni vagy akár siklóernyőzni szeretne, ne vesztegessen órákat a különböző vezetett vagy független programlehetőségek megtalálásával és összehasonlításával. Azért töltünk mi most hónapokat a monitorok előtt, hogy az adrenalin-őrülteknek ne kelljen.” – mondja László. 

 

A Trekhunt létjogosultságát igazolja, hogy robbanásszerűen növekszik a túrák és egyéb programok piaca. Az Utazási és Turisztikai Világtanács (WTTC) 2018-as globális csúcstalálkozóján bemutatott Deloitte tanulmány szerint a turisztikai fogadóterületen túrákra, aktivitásokra, látványosságokra és eseményekre költött összérték az utazási piac harmadik legnagyobb szegmensét képezi. Ennek értékét 2020-ra 183 milliárd amerikai dollárra becsülik. 

 

 

A Trekhunt elindítását egy üzleti angyal segítette, a vállalkozásnak azonban 2019 végére saját lábon kell állnia. Partnereik a túravezető, túraszervező cégek és az online ügynökségek; nagyon büszkék rá, hogy több magyar partnerük mellett a világ két legnagyobb túravezető cége, az ausztrál Intrepid Travel és a kanadai G Adventures is velük dolgozik. Kardos László szerint „nemzetközi szinten jó belépő, hogy az Intrepid Travel és a G Adventures bizalmat szavazott nekünk. De a globális piac hatalmas versenypálya, ahol a Trekhunt egy merőben új koncepciót képvisel. Ezért fontos lesz megértetni, hogy mi nem versenytársai, hanem partnerei akarunk lenni a meglévő szereplőknek, nem gyengíteni, hanem erősíteni akarjuk a piacot.” 

 

2019 első negyedévében Magyarországon tesztelik a szolgáltatást, utána lépnek ki az angol és német nyelvű piacokra. 

Kulcsszavak: Trekhunt startup weboldal

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Fujitsu új megoldása megfizethető áron nyújt all-flash adattárolást

A Fujitsu bemutatta ETERNUS AF S3 all-flash tömbjei és ETERNUS DX S5 hibrid tárolórendszerei kibővített és megújult kínálatát. A digitalizáció új paradigmáinak támogatására fejlesztett, új generációs tárolórendszerek optimalizált teljesítménnyel kezelik a digitális korszakra jellemző adattömeg-növekedést, folyamatosan rendelkezésre álló alkalmazásokat és komplex munkaterhelést, miközben kimagasló adattárolási hatékonysággal tartják alacsony szinten a költségeket. 

2019. november 12. 18:55

622 millió forint jogdíjat fizet az EJI

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 622 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 36 ezer magyar és külföldi előadóművésznek. A most lezárt audiovizuális nagyfelosztás eredményeként a legmagasabb jogdíj megközelíti a kétmillió forintot, a tíz legmagasabb jogdíjban részesülő előadóművész együttesen közel 15 millió forintot kap műsoraik 2018-as felhasználása után.

2019. november 12. 17:11

Átírja a trendeket a digitális élményplatformok megjelenése a gyártási ágazatban

Az IDC és a Liferay közösen készített tanulmánya szerint 2020-ra a világ legjelentősebb 2000 gyártó vállalatának mintegy 60 százaléka áll át a “smart-manufacturing” elvére és olyan digitális platformokba fog beruházni, amelyek legalább 30 százalékkal képesek növelni bevételeiket.

2019. november 12. 15:27

Ez vár ránk 2020-ban: szofisztikáltabb támadások

A Sophos közzétette a 2020-as fenyegetettségi jelentését, amely betekintést nyújt a gyorsan fejlődő digitális veszélyek helyzetébe. Az elemzés az elmúlt 12 hónap fenyegetéseit mutatja be, illetve kifejti, hogy a trendek milyen hatással lehetnek a digitális biztonságra 2020-ban.

2019. november 12. 13:40

Öt általános hiba, melyet mindannyian elkövetünk a közösségi média használatakor

A Facebook, a Twitter és az Instagram a világ 10 leglátogatottabb webhelye közé tartozik a legutóbbi jelentés szerint. Bár emberek milliárdjai naponta több ezer órát töltenek ezeken a közösségi média platformokon, nem sokan gondolják ezt a tevékenységet kockázatosnak. A kockázat az olyan meggondolatlan online tevékenységekből származik, melynek során olykor elfeledkezünk az adatvédelemről.

2019. november 12. 11:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás