Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok

forrás: Prím Online, 2019. február 15. 13:26

Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.

Ismét lehet jelentkezni a Start it @K&H inkubációs programba, Magyarország vezető nagyvállalati startup inkubátorába, amely jelenleg több mint 20 csapatot mentorál aktívan 6-18 hónapig. „A tavalyi évben a Start it @K&H-ban működő startupok több mint 500 millió forint tőkebefektetést kaptak a piacról. Legsikeresebb csapataink között említhetjük a hőtárolási megoldást fejlesztő HeatVentors, a Pitch@Palace verseny nemzetközi döntőjébe jutó Cogito, a futárszolgáltatást forradalmasító ViddL, vagy a bevásárlókosarak összehasonlítását segítő Smartkosár csapatát. Jól látható, hogy a megfelelő szakmai segítség komoly eredményeket és befektetői bizalmat eredményezhet, e nélkül viszont a többség nem, vagy csak nagyon nehezen jut el addig, hogy nemzetközi sikereket érjen el. Az innovatív ötlet és az induló csapat elkötelezettsége, lelkesedése jó kiindulási alap, önmagában azonban nem elegendő a sikerhez, hiszen szükség van azokra a szakértőkre is, akik velük együtt gondolkodva, a startupok igényeihez igazított segítséget tudnak nyújtani” – hívta fel a figyelmet a startupok legnagyobb problémájára Németh Balázs divízióvezető, a Start it @K&H inkubátorprogram vezetője. A több mint egy évvel ezelőtt indított inkubátorprogramban eddig mindösszesen 23 startup kapott szakmai támogatást és mentorálást, aminek köszönhetően szinte mindegyikük több lépcsőt is ugrott a fejlődésben, így a validálástól és a prototípus megalkotásától mára ténylegesen eljutott a piacra lépésig. 

 

Jelentkezésre fel!

A Start it @K&H inkubátor a többi hasonló programtól eltérően iparági megkötések nélkül várja a jelentkezőket. „Startup-portfóliónk már most is igen széles skálán mozog, hiszen – többek között – fintech, IT-biztonsági, e-sport és HR technológiával foglalkozó csapataink is vannak. Ennek megfelelően inkubátorunk rendkívül sok iparágat képvisel mind a startupok, mind a mentorok és együttműködő partnerek tekintetében. Folyamatosan bővítjük mentorcsapatunkat, így a jövőben az Unileverrel is közösen dolgozunk. A startupok fejlesztési igényeit pedig ezentúl a Google is támogatja felhőszolgáltatási partnerként. Jelenleg úgy látjuk, hogy a többi iparág mellett főként az FMCG szektorban és az orvos technológiában (medtech) van a legnagyobb fejlődési potenciál, ezért mindent megteszünk, hogy a más szektorokból érkező csapatok mellett számukra is a lehető legtöbb szakmai segítséget nyújtsuk” – tette hozzá Németh Balázs.

 

A programba 2019. március 20-ig lehet jelentkezni, azonban már ez előtt is érdemes felvenni a kapcsolatot az inkubátorral. A vállalkozó kedvű csapatoknak február 28-án egy infoest keretében személyesen is lehetőségük lesz találkozni és megismerni a már bent működő startupokat, és az őket támogató mentorokat is. Az esemény emellett abban is segítséget nyújthat, hogy hogyan érdemes összeállítani a pályázati anyagot. 

 

Jelentkezés és bővebb információ: startitkh.hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb bevetésen az Instant Network a hurrikán sújtotta Mozambikban

Ismét bevetésen a Vodafone Alapítvány Instant Network csapata, amely ezúttal az Idai ciklon sújtotta Mozambikban segíti a kommunikációs hálózat helyreállítását. A Vodafone Magyarország rádióshálózat-üzemeltetési szakértői, Tóth Róbert és Pervai Csaba által tervezett Instant Network 3G eszközzel ingyenes, hordozható kommunikációs hálózat építhető ki a katasztrófák helyszínén. 

2019. március 20. 17:30

A K&H nyitott és segíti az innovációt

A K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító K&H fejlesztői portált és tesztkörnyezetet. A portál célja, hogy segítsen eligazodni a kifejezetten banki adatok lekérdezésére, fizetés kezdeményezésre kialakított nyílt interfészen (API), valamint támogatást nyújtson a harmadik felek számára a fejlesztés időtartama alatt. A digitalizáció és az innováció a K&H üzleti stratégiájának egyik sarokköve.

2019. március 20. 15:51

NMHH-s oktatóanyagok készültek az álhírekről

Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl. A tematikus héten az uniós tagállamok az álhírek felismerését is segítő médiaértés jelentőségére hívják fel a figyelmet, amelyeknek köszönhetően józan kritikával, jólinformáltan, megalapozott döntések hozhatók. A félretájékoztatással szembeni harcban – bár fontos szerepet játszanak a technológiai, szabályozási lépések –, a médiaműveltség fejlesztése továbbra is kulcskérdés marad.

2019. március 20. 14:03

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Netre edzett nagyszülők

Nyugdíjasok igényeire szabott digitális oktatás középiskolásoktól az iskolai közösségi szolgálat keretében – ezzel az új MOST generációs elemmel bővült a Magyar Telekom Legyélteis! elnevezésű, digitális edukációs programjait összefogó kezdeményezése, amely öt budapesti iskolában indul el márciusban. A kezdeményezés célja kettős: egyrészt segíteni az idősebb generációt a digitális világban való eligazodásban, másrészt a középiskolások közösségi szolgálatára érdekes és hasznos feladatot kínálni. 

2019. március 20. 10:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan netezzünk biztonságosan?!

2019. március 7. 12:31

Perre megy a Huawei

2019. március 7. 11:06

A Cellum biztonságos wallet platformja támogatja az új indonéz e-money rendszer, a LinkAja kialakítását

2019. március 1. 10:54

Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019

2019. február 21. 10:45
cloudappsportal.com