Az Ericsson mesterséges intelligenciával teszi egyszerűbbé a hálózatok üzemeltetését

forrás: Prím Online, 2019. február 22. 10:02

Az Ericsson új, mesterséges intelligencia alapú menedzselt szolgáltatást vezet be kommunikációs szolgáltatók számára. A megoldás egy teljes körű (end-to-end) menedzselt szolgáltatásműködési modell, amely a mesterséges intelligencia, az automatizálás és a nagy mennyiségű adatban rejlő lehetőségek révén teljesen átalakítja a hálózati és IT működést, a hálózati tervezést és optimalizálást, valamint az alkalmazásfejlesztést és karbantartást is.

Az Ericsson Operations Engine elnevezésű megoldás közvetlenül és proaktívan kezeli a a menedzselt szolgáltatások komplexitása okozta kihívásokat, ahogy az iparág egyre inkább az 5G és az IoT elterjedése felé halad. A rendszer képes még a tényleges fennakadások kialakulása előtt közbeavatkozni, és elhárítani a probléma okát, így javítva a hálózatok működését, az ügyfélélményt és az elégedettséget.

 

 

Az Ericsson Operations Engine három építőelemből áll: 

  • Szolgáltatásközpontú üzleti modell: A mesterséges intelligencia, automatizálás és adatelemzések révén az Ericsson Operations Engine képes a szolgáltatók számára legfontosabb mutatókat megcélozni és azokon javítani. Így egyebek mellett segíthet az ügyfélélmény javításában, az árbevétel növelésében, vagy a hatékonyság javításában.
  • Teljes körű szolgáltatások: A megcélzott üzleti mutatók elérése mesterséges intelligencia alapú tervezés és optimalizálás, adatalapú működés, dinamikus bevezetés, alkalmazásfejlesztés és kollaboratív fejlesztések révén.
  • Komponensek: Kategóriájuk legjobb eszközei és folyamatai, amelyek lehetővé teszik az adatok, a mesterséges intelligencia, és az automatizálás előnyeinek, valamint a szolgáltatói területen meglévő szakértelem és a beruházások kiaknázását.

 

„A hálózatok működtetése rövid időn belül sokkal komplexebbé válik, ahogy az iparági résztvevők széles körben bevezetik az IoT és 5G szolgáltatásokat, virtualizálják a fő hálózatokat, és ugyanakkor bővítik az ügyfélélményt. Az Ericsson Operations Engine lehetővé teszi, hogy fenntartható módon differenciáljuk a menedzselt szolgáltatási ügyfeleinket, mivel a működtetés a hálózat-központúság helyett ügyfélélmény-központúság felé tolódik el. Lényegében az eddigi reaktív hálózatüzemeltetési módot proaktívra változtatja” – mondta el Peter Laurin, az Ericsson menedzselt szolgáltatásokért felelős alelnöke.

 

Az Ericsson Operations Engine-t, valamint a menedzselt szolgáltatások legújabb trendjeit és jövőjét az Ericsson a 2019-es barcelonai Mobil Világkongresszuson mutatja be.

 

Az Ericsson a 2019-es Mobil Világkongresszuson

Ne maradjon le az Ericsson bemutatóiról a február 25-28. között, Barcelonában rendezett MWC 2019 kiállításon, és ismerje meg az 5G és az IoT jövőjét. Bemutatják az 5G kínálta egyedi üzleti lehetőségeket, olyan, már megvalósult projekteken keresztül, amelyek egyaránt javítják a szolgáltatók üzletmenetét és az ügyfélélményt. Ne hagyja ki a lehetőséget, és tudjon meg többet a legújabb trendekről és technológiákról, amelyek az információ- és kommunikációtechnológiai iparág jelenét és jövőjét alakítják. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széllessáv Világfórumon debütál a Zyxel MPro Mesh megoldása

A tajvani Zyxel ma bejelentette, hogy a WiFi 6 portfolióját egy teljesen új menedzselt vezeték nélküli megoldással bővíti ki. Az MPro Mesh-re keresztelt jellemző mellett a 10G PON is megjelenik az eszközökben, így a szolgáltatók kiaknázhatják a hálózatukban rejlő teljes potenciált, és multi-gigabites kapcsolatot nyújthatnak ügyfeleiknek. A megoldást a ma induló amszterdami Szélessáv Világfórumon (BBWF) mutatják be.

2019. október 15. 14:09

Az EIT megerősíti a kreatív és kulturális ágazatokat

Az európai kreatív és kulturális ágazatok megerősítését jelentik be az INNOVEIT-en, az Európai Innovációs és Technológiai Intézet éves fórumán. Az innovátorok összefognak a vállalkozókkal, a befektetőkkel és a politikai vezetőkkel, hogy legyőzzék a társadalmi kihívásokat és új munkahelyeket teremtsenek Európában.  

2019. október 15. 12:50

Díjat nyert az E.ON EnergiaKaland programja

Zöld egyensúly kategóriában az E.ON EnergiaKaland programja nyerte az Effekt 2030 díjat. Az energiacég munkatársai több mint tíz éve járják önkéntesként az iskolákat, hogy különleges tanórákat tartva segítsenek a pedagógusoknak a gyerekek energiatudatos nevelésében. Az Effekt 2030 díjjal a változások iránt elkötelezett, értékteremtő projektekbe, termékekbe, szolgáltatásokba vagy vállalkozásokba fektető gazdasági szereplőket jutalmazzák. 

2019. október 14. 18:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás