A Check Point Software Technologies 2018-as pénzügyi eredményei

forrás: Prím Online, 2019. február 27. 09:15

Check Point Software Technologies Ltd., a világszerte vezető szerepet betöltő cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat 2018-as pénzügyi eredményei az alábbiak szerint alakultak.

Teljes bevétel: 1.916 millió $, ami 3%-os növekedés 2017-hez képest.

 

GAAP bővített egy részvényre jutó hozam: 5,15 $ volt, ami 7%-al magasabb, mint az előző évben.

 

Nem-GAAP bővített egy részvényre jutó hozam (nem-GAP EPS): 5,71 $ volt, ami 7%-os növekedés az előző évhez képest.

 

„Rekord eredményekkel zártuk az évet. Bevételeink a tervezett legmagasabb szintet érték el, a nem-GAAP EPS pedig felülmúlta a terveket. A Security Subscription Business (a biztonsági szolgáltatásokra előfizetéseket kínáló üzletág) folytatta a növekedést, elsősorban a felhő, a mobil és a zero-day (nulladik nap) fenyegetéseket kivédő technológiáknak köszönhetően. A CloudGuard SaaS megoldással és a Dome9, valamint a ForceNock felvásárlásával bővítettük felhő-biztonsági kínálatunkat,” - mondta Gil Shwed, a Check Point Software Technologies alapító-vezérigazgatója. „A 2019-es évet számos újítással indítottuk: többek között két új, a fenyegetések elleni védelemre optimalizált biztonsági berendezéssel, valamint az új Maestro termékvonallal, mely felhő-típusú HyperSpace technológiát kínálva segíti a minden korábbinál magasabb szintű biztonság elérését.”

 

sg.channelasia.tech

 

A 2018. december 31-én lezárt év kiemelkedő pénzügyi adatai:

  • Bevétel: 1.916 millió $, ami 3%-os növekedés a 2017. december 31-én lezárt évben elért 1.855 millió $-hoz képest. 
  • Működési eredmény – GAAP: 914 millió $ volt, 2017-ben pedig 924 millió $, ami a bevételek 48%-át jelenti 2018-ban, 2017-ben pedig 50%-át. 
  • Működési eredmény – nem GAAP (nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti): 1.015 millió $ volt, 2017-ben pedig 1.024 millió $, ami a bevételek 53%-át jelenti 2018-ban, 2017-ben pedig 55%-át.
  • Nettó bevétel és bővített egy részvényre jutó hozam – GAAP: a GAAP nettó bevétel 821 millió $ volt, 2017-ben pedig 803 millió $. A GAAP bővített egy részvényre jutó hozam 5,15 $ volt, ez 7%-al magasabb, mint 2017-ben, amikor 4,82 $ volt.
  • Nem-GAAP nettó bevétel és bővített egy részvényre jutó hozam: a nem-GAAP nettó bevétel 911 millió $ volt, míg 2017-ben 888 millió $. A bővített egy részvényre jutó hozam 5,71 $ volt, ami 7%-os növekedés a 2017-es 5,33 $-hoz képest.
  • Cash Flow: 1.130 millió $ volt, míg 2017-ben 1.090 millió $.
  • Részvény-visszavásárlási program: 2018 során a Check Point mintegy 10,3 millió részvényt vásárolt, 1.104 millió $ összértékben.

Üzleti eredmények

Maestro hálózati biztonsági megoldás: A Check Point Maestro egy úttörő architektúra, mely lehetővé teszi a vállalatok számára, függetlenül azok méretétől, hogy élvezzék a rugalmas felhő-szintű biztonsági platformok erejét és, hogy meglévő biztonsági gateway-eiket akadálytalanul tudják hyperscale kapacitásúra bővíteni. A Maestro-val egyetlen gateway-t 52 gateway kapacitásának és teljesítményének a szintjére lehet kibővíteni, akár percek alatt – az új architektúra ezzel rugalmasságot biztosít a vállalatok számára, és masszív terabit/másodperc tűzfal teljesítményt tesz lehetővé. 

 

6000 Series Gateway-ek: Az új 6500 és 6800 biztonsági berendezések a fejlett, ötödik-generációs fenyegetések elleni védelem egy új standardját határozzák meg, miközben kivételesen jó teljesítményt nyújtanak; képesek az SSL-titkosított hálózati forgalom vizsgálatára, a teljesítmény vagy a működési idő veszélyeztetése nélkül. A 6500-as sorozat 20 Gbps nyers tűzfal sávszélességet és 3,4 Gbps fenyegetések elleni védelmi outputot, a 6800-as sorozat pedig 42 Gbps nyers tűzfal sávszélességet és 9 Gbps fenyegetések elleni védelmi outputot biztosít.

 

SandBlast az oktatási intézmények számára: Az iskolák által használt eszközök számára kifejlesztett tartalom ellenőrző és cyber-biztonsági megoldás, mely megvédi az osztálytermeket a cyber-bűnözőktől és az online erőszakoskodástól, valamint magas szintű biztonságot nyújt a Google Chromebooks-ot használó iskolák számára.

 

Az IDC MarketScape mobil fenyegetés-menedzsment jelentése a Check Point-ot jelölte meg a terület vezető vállalatának: A SandBlast Mobile a vállalati adatokra veszélyt jelentő, egyre gyorsabban növekvő mobil biztonsági fenyegetések ellen lép fel. Immáron a második, egymást követő évben választották ezen kategória nyertesének a Check Point SandBlast Mobile biztonsági megoldását. 

 

A Check Point legfontosabb fókusza továbbra is a felhő-biztonság

A Dome9 akvizíciója: Magas szintű, aktív intézkedés-végrehajtási és multi-felhős védelmi képeségekkel szilárdította meg Infinity architektúráját és CloudGuard biztonsági ajánlatát. 

 

A ForceNock akvizíciója: A web-alkalmazás és API-védelem startup akvizíciója magas szintű gépi tanuláson alapuló védelemmel erősíti a Check Point kínálatát.

 

Elérhető a CloudGuard SaaS: A SaaS alkalmazásokat és felhő-alapú e-mail rendszert használó vállalatok védelmére kifejlesztett CloudGuard SaaS kivédi az érzékeny adatok eltulajdonítására irányuló, célzott támadásokat. A CloudGuard SaaS védelmet nyújt a nulladik napi és adathalászati támadások ellen, akárcsak az alkalmazotti felhasználói fiókok átvétele ellen. Mindezeken túl, képes leleplezni a SaaS alkalmazások nem hitelesített használatát, megakadályozza az adatok kiszivárgását, miközben biztosítja a fenyegetések azonnali láthatóságát. 

 

A CloudGuard integrációja az AWS Security Hub-bal: Ez az integráció, valamint a Dome9 hozzáadása a CloudGuard portfólióhoz, több-rétegű biztonságot és a megfelelőségi követelmények állandó betartását teszi elérhetővé a vállalatok számára az AWS Security Hub központi konzoljáról.

 

A Check Point kutatórészlege számos eredményt publikált, köztük a Fortnite, az Adobe PDF Reader és a DJI Drones kapcsán, illetve a rosszindulatú programcsaládokról, köztük a zsaroló programok számos típusáról, valamint a számítógépeket és a mobil eszközöket támadó rosszindulatú programokról. 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05