Elkészült az Eurosport arculata a 2020-as tokiói olimpiára

forrás: Prím Online, 2019. március 14. 17:19

Tokió olimpiai stadionjában 500 nap múlva gyullad ki az olimpiai láng. Az Eurosport – az olimpia európai otthona – bemutatta Tokió 2020 manga stílus által inspirált arculatát. Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt kínál: Tokió összes sportágának és sportolójának minden perce látható lesz majd.

Az új arculat megalkotásakor az Eurosport olyan sokoldalú dizájnt keresett, amely alkalmas arra, hogy tükrözze a 2020-as tokiói olimpián szereplő sportágak közös történetét. Az új logó a mangát – a felnőttek és a gyermekek számára készített egyedülálló japán képregénystílust – idézi meg. Az arculat egyesíti az Eurosport logóját, az olimpiai öt karikát és a manga stílusú Tokió 2020 betűtípust, ezáltal áthidalja a nyugati és keleti kultúrák közötti szakadékot, és új korszakba vezeti a mangát is.

 

„Olimpiai utazásunk 2018-ban Pjongcsangban kezdődött. Megtiszteltetés számunkra, hogy a világ legnagyobb show-ját közvetíthettük a rajongói közösségeknek Európában. Innovatív technológiákat és a nézők bevonásának új módszereit alkalmaztuk az összes platformon. Így ez az olimpia valóban digitális volt, ami fontos szerepet játszott abban, hogy rekordnézettséget értünk el – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – Tokióval kapcsolatban még ambiciózusabb célokat tűztünk ki. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy olyan élményt nyújtsunk, amilyet még soha nem láttunk. Nagyobbak és bátrabbak leszünk, minden eddiginél több nézőt vonzunk több képernyőn, és minden sportág és sportoló minden percét bemutatjuk.”

 

 

JB Perrette hozzátette: „Az Eurosport a nyári olimpiai sportágak 70%-át sugározza, így világklasszis szakértőink egyedülálló helyzetben vannak ahhoz, hogy páratlan szaktudásukkal mondják el a legfontosabb történeteket. Díjnyertes, kiterjesztett valóságra épülő stúdiónk, az Eurosport Cube óriási sikert aratott. A megszerzett tapasztalatot a tokiói olimpián a legújabb technológiák felhasználásával erősítjük tovább, hogy a rajongókat még inkább a történések középpontjába helyezzük.”

 

„Azt akartuk, hogy Tokió 2020-hoz kapcsolódó márkaidentitásunk magában foglalja és tiszteletben tartsa a japán kultúrát és az ikonikus Eurosport emblémát. Így azonnal felismerhetővé és szerethetővé válik a játékokat Európában követő több millió ember számára – tette hozzá George Aivazoglou, az Eurosport marketingért felelős alelnöke. – Az elkövetkező 18 hónapban a rajongók tanúi lehetnek annak, hogy ez az új kreatív megközelítés miként támogatja az Eurosport marketingkampányát Tokió 2020 előtt és alatt. Hiszünk abban, hogy az arculattal olyan sokoldalú, jövőbe mutató vizuális identitást hoztunk létre, amely az olimpiai játékok dinamikus oldalát közvetíti, és bevonja a fiatalabb generációkat is.

 

A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal közösen 2015 júniusában bejelentett megállapodás alapján a Discovery és az Eurosport rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiák multimédiás jogaival 50 országra.* A 2018-as pjongcsangi téli olimpia rekordnézettséget ért el az Eurosporton: a játékokat az európai lakosság 63%-a követte figyelemmel.**

 

A 2020-as tokiói olimpiai játékok a július 24-ei ünnepélyes megnyitóval kezdődnek, és augusztus 9-ig tartanak.

 

________________

* Kivéve Franciaország (2018-2020) és Oroszország. Az Eurosport az Egyesült Királyságban 2018-ban és 2020-ban hivatalos műsorszolgáltató.

**A Discovery első tíz piacán készült reprezentatív felmérés szerint, a Discovery saját és partnerplatformjain.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sikerrel zárult a Charity Fest

A Budapest Bike Maffia által szervezett Charity Fest rekord számú látogatót vonzott, így az összegyűlt adományokból összesen 1.617.700 forint fordítható a három kiemelt szervezet, a BAGázs Közhasznú Egyesület, a Budapest Bike Maffia és a Tetovált Állatvédők Állatvédelmi Egyesület programjainak megvalósítására. 

2019. május 23. 18:53

Médiatanács: nyolc online alkotás készülhet nyolcmillió forintból

Két határon túli és hat hazai pályázó nyert összesen nyolcmillió forint támogatást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának online tartalmak gyártását támogató pályázatán. A testület emellett e heti ülésén a Balaton Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek a Siófok-Fokihegy telephelyű kisközösségi rádiós pályázaton, és véglegesítette a Keszthely 93,4 MHz-es és a Szombathely 97,1 MHz-es helyi rádiós frekvenciák pályázati felhívásait.

2019. május 23. 17:18

Digitalizációs támogatást kapnak az építőipari szakemberek

Ki ne kapott volna már szóban, sms-ben vagy éppen ácsceruzával sebtében papírzacskóra firkantott árajánlatot építőipari szakembertől. Bár egyre több mester használ számítógépet az árajánlat adáshoz, többségüknek ez teher. Ezt ismerte fel a Magyar Építőipari Szakemberek Közössége és egy online árajánlatadó rendszert fejlesztett szakemberek számára.

2019. május 23. 11:17

A Fujitsu kutatása szerint a vállalatok nem tudnak tovább várni a kvantumszámítástechnikára

A vállalatvezetők türelmetlenül várják a kvantumszámítástechnika megérkezését, és már nagyon szeretnék élvezni az általa ígért mélyreható folyamatoptimalizálás előnyeit – állapította meg az a most közzétett kutatás*, amelyet a teknowlogy Group Company részeként működő PAC független elemzőcég készített a Fujitsu megbízásából. 

2019. május 23. 10:02

A Razer két évre szerződött le az Evil Geniuses csapattal

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája bejelentette új partnerségi megállapodását az Evil Geniuses-szel (EG), amely a világ egyik legrégebbi, világszerte széles rajongói bázissal rendelkező, profi esport csapata.

2019. május 23. 09:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05
online sportfogadás