Figyelemfelhívó Huawei kampány

forrás: Prím Online, 2019. március 25. 12:09

A Magyarországon élő közel 80 ezer látássérültre hívja fel a figyelmet a Huawei legújabb videóiban. A vállalat neves színészek közreműködésével, hét különböző szituációban mutatja meg a látható és hallható érzelmek közötti különbséget. Az Orlai Produkciós Iroda művészei a Huawei mesterségesintelligencia-alapú okostelefon-alkalmazásának segítségével rövid videókban szemléltetik a hét alapérzelmet, azokra irányítva a figyelmet ezzel, akik számára a mindennapokban nehézséget okoz a látható érzelmek felismerése. A rövid felvételeken Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal világítanak rá, miként változtatja meg az érzékelést, ha az emberi arcon megjelenő érzelmek láthatatlanok. 

A vakok és gyengénlátók számára nehezen érzékelhető, beszéd és arcmimika közötti különbségeket emeli ki társadalmi érzékenyítő kampányának zárásaként a Huawei. A vállalat Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán színészek közreműködésével hét rövid videó segítségével mutatják be az emberi alapérzelmeket (boldogság, szomorúság, meglepettség, düh, félelem, undor, megvetés), amelyeket a művészek hangjuk segítségével állítanak kontrasztba az arcukon megjelenő, valós reakciókkal. A kampányban fontos szerepet kapott a gyártó Facing Emotions alkalmazása is, amely a Huawei Mate 20 Pro okostelefon MI-képességeinek köszönhetően pár másodperc alatt képes megállapítani, hogy a beszélgetőpartner arcán melyik érzelem tükröződik a hét legmarkánsabb emberi emóció közül. A kezdeményezés a Huawei Technologies Hungary az Orlai Produkciós Irodával és a Láthatatlan Kiállítással közösen indított társadalmi érzékenyítő kampányának záró aktivitása.

 

 

Az érzékenyítés korábbi állomásainak részeként a Huawei Magyarországon először „hekkelt” meg egy színházi előadást: a Novák Eszter rendezésében látható sikerdarab, a Három esős nap első pár percében Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán érzékeltette a közönséggel, milyen lenne, ha kivennék egy színházi előadásból a színház lényegét, az érzelmek kifejezését. 

 

A kampány során a Huawei nem csak online szemléletformáló videókat oszt meg, hanem a Láthatatlan Kiállítás állandó programelemeként is felhívja a figyelmet az érzékenyítés fontosságára. A kampányhoz csatlakozott Kovács Patrícia színművész, a SUHANJ! Alapítvány alapítója, illetve Agárdi Szilvia látássérült énekesnő, esélyegyenlőségi aktivista is.

 

 

A kampány keretében készült, hét alapérzelmet bemutató videók az alábbi linkeken elérhetők:

 

A Facing Emotions kampány nagyvideója:

https://www.youtube.com/watch?v=apb3vB2sHgA&feature=youtu.be 

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz

Az elmúlt évtizedekben az otthoni szórakozás egyik fő eszköze lett a televízió, ami a mai napig szinte minden háztartásban megtalálható. Friss adatok szerint a magyar lakosság napi közel 5 órán át használja a tévéképernyőt*, ami az otthon összenergia-fogyasztására is hatással van. A közelgő Föld Órája kezdeményezés éppen az ökológiai lábnyomunk csökkentésére – tehát részben a villanyáram-fogyasztásunk mérséklésére – igyekszik felhívni a figyelmet. Az LG szakértői ennek alkalmából összegyűjtöttek pár tippet, melyekkel gazdaságosabbá tehetjük a televíziónk használatát.

2023. március 25. 17:02

Magyar makettező cég innovatív 3D-s megoldásai a gyártás területén

Az utóbbi években a 3D nyomtatás és a hozzá kapcsolódó modell előállítási folyamatok a mindennapok részei lettek. A technológiával már városrészt, orvostechnikai eszközöket és ékszereket is készítenek, de van, ahol az általános iskolai oktatásban és a háztartásokban is használják. Nem létező, vagy sérült elemeket alkotnak virtuálisan újra, majd állítják elő ismét, hogy azok az eredetivel azonos módon működhessenek felhasználási területükön. Egy magyar cég a makettezés mellett úttörőnek számító területeken is használja a file to factory és a reverse engineering megoldásokat.

2023. március 25. 15:38

Itt az AGON 5 gaming monitor legújabb tagja

Az AGON by AOC bemutatja az AGON 5 gamer monitor sorozat következő modelljét. A 31,5 hüvelykes (80 cm) AGON AG325QZN/EU Fast VA panellel rendelkezik, amely villámgyors 240 Hz frissítési rátával képes üzemelni. 

2023. március 25. 13:59

A Raben Group is jelen lesz az idei Transport Logistic kiállításon

2023. május 9-12. – ezt a néhány napot az egész logisztikai szektor jó előre bejegyezte már a naptárába. Ekkor rendezik meg ugyanis Münchenben a Transport Logistic 2023 kiállítást, a világ egyik legjelentősebb ilyen tematikájú szakmai eseményét. „We Connect Europe“ szlogenje jegyében a Raben Group legújabb piaci ajánlatai mellett „zöld“ üzleti szemléletének bemutatására is nagy hangsúlyt fektet a standján.

2023. március 25. 12:40

A Z generáció kevésnek érzi az iskolában megszerzett digitális készségeket

A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával. Háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell Technologies 15 országban végzett globális kutatásából.

2023. március 25. 11:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08

DEUTSCHE TELEKOM innovációk az idei Mobil Világkiállításon

2023. február 28. 12:48