Figyelemfelhívó Huawei kampány

forrás: Prím Online, 2019. március 25. 12:09

A Magyarországon élő közel 80 ezer látássérültre hívja fel a figyelmet a Huawei legújabb videóiban. A vállalat neves színészek közreműködésével, hét különböző szituációban mutatja meg a látható és hallható érzelmek közötti különbséget. Az Orlai Produkciós Iroda művészei a Huawei mesterségesintelligencia-alapú okostelefon-alkalmazásának segítségével rövid videókban szemléltetik a hét alapérzelmet, azokra irányítva a figyelmet ezzel, akik számára a mindennapokban nehézséget okoz a látható érzelmek felismerése. A rövid felvételeken Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal világítanak rá, miként változtatja meg az érzékelést, ha az emberi arcon megjelenő érzelmek láthatatlanok. 

A vakok és gyengénlátók számára nehezen érzékelhető, beszéd és arcmimika közötti különbségeket emeli ki társadalmi érzékenyítő kampányának zárásaként a Huawei. A vállalat Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán színészek közreműködésével hét rövid videó segítségével mutatják be az emberi alapérzelmeket (boldogság, szomorúság, meglepettség, düh, félelem, undor, megvetés), amelyeket a művészek hangjuk segítségével állítanak kontrasztba az arcukon megjelenő, valós reakciókkal. A kampányban fontos szerepet kapott a gyártó Facing Emotions alkalmazása is, amely a Huawei Mate 20 Pro okostelefon MI-képességeinek köszönhetően pár másodperc alatt képes megállapítani, hogy a beszélgetőpartner arcán melyik érzelem tükröződik a hét legmarkánsabb emberi emóció közül. A kezdeményezés a Huawei Technologies Hungary az Orlai Produkciós Irodával és a Láthatatlan Kiállítással közösen indított társadalmi érzékenyítő kampányának záró aktivitása.

 

 

Az érzékenyítés korábbi állomásainak részeként a Huawei Magyarországon először „hekkelt” meg egy színházi előadást: a Novák Eszter rendezésében látható sikerdarab, a Három esős nap első pár percében Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán érzékeltette a közönséggel, milyen lenne, ha kivennék egy színházi előadásból a színház lényegét, az érzelmek kifejezését. 

 

A kampány során a Huawei nem csak online szemléletformáló videókat oszt meg, hanem a Láthatatlan Kiállítás állandó programelemeként is felhívja a figyelmet az érzékenyítés fontosságára. A kampányhoz csatlakozott Kovács Patrícia színművész, a SUHANJ! Alapítvány alapítója, illetve Agárdi Szilvia látássérült énekesnő, esélyegyenlőségi aktivista is.

 

 

A kampány keretében készült, hét alapérzelmet bemutató videók az alábbi linkeken elérhetők:

 

A Facing Emotions kampány nagyvideója:

https://www.youtube.com/watch?v=apb3vB2sHgA&feature=youtu.be 

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

SUSE OpenStack Cloud 9: Rocky a ringben

Már elérhető a SUSECON konferencián április elején bemutatott SUSE OpenStack Cloud 9, amely az OpenStack Rocky kiadására épül. A SUSE nagyvállalati felhasználásra szánt felhőplatformjának legfrissebb verziója egyesíti magában a HPE és a SUSE felhőtechnológiáinak előnyeit, valamint leegyszerűsíti a telepítés utáni felhőműveleteket és a bare metal szerverek konfigurálását az egyes szolgáltatásoknak vagy felhasználási területnek megfelelően.

2019. május 22. 18:05

Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak

A FlixBus folytatja innovatív útját: a nemzetközi távolsági buszszolgáltató elérhetővé tette felhasználóinak az Apple Pay fizetési lehetőséget. A jegyvásárlás gyorsabbá és kényelmesebbé válik az egyszerű, biztonságos és titkosított mobilfizetési móddal.

2019. május 22. 16:27

Digitalizál a Kométa

Informatikai fejlesztéssel modernizál a Kométa, hazánk egyik legnagyobb sertésfeldolgozója és húskészítmény gyártója. A digitalizációs projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá. 

2019. május 22. 15:01

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások

A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show verseny keddi gáláján olyan vállalkozásokat díjaztak, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével. Szükség is van az inspirációra, hiszen a hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásból kiderült, hogy a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, applikációk és a közösségi média világában.

2019. május 22. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04
online sportfogadás