A Samsung csatlakozik a Föld Órája klímakampányhoz
Az előző évekhez hasonlóan a Samsung 2019-ben is csatlakozik a World Wildlife Fund (WWF) kontinenseken átívelő Föld Órája kezdeményezéséhez.
A nemzetközi összefogás keretein belül a vállalat március 30-án este fél 9-kor egy órára áramtalanítja legnagyobb budapesti kijelzőit és reklámfelületeit, így hívja fel a figyelmet a klímaváltozás hatásaira és inspirálja vásárlóit, hogy ők is csatlakozzanak a felmelegedés elleni küzdelemhez.
Az energiatakarékossági akciót 2008 óta minden március utolsó szombatján rendezi meg a WWF. Tavaly összesen 17 800 műemlék, nevezetesség és további különböző felületek világítását kapcsolták le a világ 188 országában. A Föld Órája lehetőséget biztosít, hogy a klímaváltozás elleni küzdelemhez bárki, akár egyéni szinten is csatlakozzon, és alkalmat teremt arra, hogy a környezettudatos életmód a mindennapi témák egyikévé váljon.
„Büszkék vagyunk, hogy egy ilyen nemzetközi kezdeményezés részesei lehetünk. A Samsung számára kiemelten fontos, hogy felhívja a felhasználók figyelmét arra, hogy akár már ma megkezdhetik egyéni szinten is a felmelegedés elleni küzdelmet. Mindehhez akár elég az is, ha otthonunkban és munkahelyünkön odafigyelünk az energiatakarékosságra és a tudatos fogyasztókká válunk” – mondta el Witsch Gerda, a Samsung marketing vezetője.
Az idei Föld Órája kezdeményezéshez a Samsung számos leányvállalata csatlakozik világszerte, Magyarországon az olyan központi helyeken elhelyezett felületeket áramtalanítja a vállalt, mint a Váci út mellett, a Margit híd budai hídfőjénél, a Széna téren, illetve az Allé bevásárlóközpontnál elhelyezett Galaxy S10, valamint a Deák Ferenc téren található QLED TV hirdetéseket. A gyártó emellett budapesti székhelyén, az Oktogonon, és az M1-es és M7-es autópálya mellett található Samsung logók világítását is kikapcsolja az idei Föld Órája során.
A Samsung számára nemcsak március utolsó szombatja, hanem az egész 2019-es év a zöldebb jövő megteremtéséről szól. Ennek megfelelően a gyártó már az év első felétől kiemelt hangsúlyt fektet az innovatív csomagolási megoldások alkalmazására, és olyan környezetbarát anyagokból készíti telefonjai, tabletjei és háztartási gépei borítását, mint a papír és az újrahasznosított vagy bioműanyag. Emellett a dobozokban található műanyag tálcákat papírtartókra cseréli, valamint a Samsung termékeket borító műanyag védőfólia helyét környezetbarát anyagokból készült csomagolás veszi át. Ezen túlmenően a vállalat összesen 500 ezer tonna újrahasznosított műanyag felhasználását, valamint 7,5 millió tonna leselejtezett termék összegyűjtését tervezi 2030-ig.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
- Samsung Galaxy A70 – az új generáció igényeire szabva
- Megújult Háttér Móddal érkeznek a Samsung 2019-es QLED TV-i
- Elindult az ország első környezetbarát ételrendelő szolgáltatása
- Innovatív megoldásokkal frissül a prémium tévépiac
- Csúcsokat döntött hazánkban a Samsung Galaxy S10 széria
- Előrendelhető a Samsung Galaxy Watch Active
- Magyarországra is megérkezett a Samsung Galaxy S10 széria
- Itt az eszköz a környezettudatos célok megvalósításához
- Hazai mobilpiaci trendek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.