Van kedvenc webáruházad?

forrás: Prím Online, 2019. április 9. 12:46

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.

A díjat a végén az év legkiemelkedőbb internetes kereskedője viheti majd haza KKV és Nagyvállalati kategóriában, valamint keresik a legjobb logisztikával, legjobb felhasználói élménnyel, legjobb omnichanel értékesítéssel működő webáruházat és azt a kereskedőt, aki a legkörnyezetbarátabb szolgáltatást nyújtja. Tavaly az összes internetező 1%-a szavazott kedvenc kereskedőjére, idén a szervezők és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) abban bíznak még több internetes vásárló hangot ad majd véleményének.

 

A díj főtámogatója a Mastercard. „A digitalizáció korát éljük, melyet a folyamatos változás jellemez. Nincs ez másként az online vásárlásnál sem. A fejlődés dinamikus, azonban ma már a gyors és biztonságos kiszolgálás mellett egyre fontosabb, hogy a vásárláshoz pozitív ügyfélélmény kapcsolódjon - a webáruházaknak tartaniuk kell a sebességet az ügyfelek részéről felmerülő új igényekkel” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Az Év Internetes Kereskedője verseny kiváló lehetőség arra, hogy a kereskedők visszacsatolást kapjanak a fejlesztésekbe fektetett munkáról. A felhasználók szavazatukkal fontos visszajelzést adhatnak a webshopoknak, és olyan megoldások létrejöttét ösztönözhetik, melyek megkönnyítik és élménnyé teszik az internetes vásárlást”.

 

A díj kiemelt támogatója, a Magyar Posta. A Magyar Posta a logisztikai piac egyik vezető szereplőjeként a legnagyobb országos hálózatot és számos csomagátvételi megoldást kínál partnerei számára. „Számunkra elsődleges, hogy a webáruházak a lehető legtöbb információt tudják megadni az ügyfeleknek a szállításról, legyen szó házhoz kézbesítésről vagy fixponti átadásról. Ha egy webáruház sikeres, az nekünk is siker. Közös cél a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztése, és ezen keresztül a fogyasztók igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása.” - mondta Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Huawei bemutatta új aktív zajszűrős fülhallgatóját

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta Freebuds 3i fülhallgatót. A fülekbe ergonómiailag jól illeszkedő új kialakítással és a Teljes Aktív Zajszűrés technológiával érkező készülék kiváló hangélményt nyújt és egyszerűen kapcsolódik más okoseszközökhöz. A felhasználók bármerre is járnak, tökéletes tisztasággal telefonálhatnak, vagy hallgathatnak zenét a Freebuds 3i-vel.

2020. május 31. 16:33

Új Huawei-tabletek jönnek Magyarországra

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága új, gyerekbarát, belépőszintű tabletet mutatott be.  Az ultrakönnyű, ergonomikus megjelenésű MatePad T 8”-os kijelzővel és erőteljes teljesítménnyel érkezik: nyolcmagos processzor és az erős, 5100mAh-s akkumulátor gondoskodik arról, hogy a készülék a felhasználók megbízható társa legyen a hétköznapokban.  A tablet Gyereksarok funkciója pedig szemvédelemmel, gyerekfelügyelettel és egyéb beépített megoldásokkal nyújt védelmet a legkisebbek számára is.  A MatePad T 8, valamint a gyártó legújabb csúcstabletje, a MatePad Pro júniustól lesz elérhető a hazai boltok polcain 44.990 és 49.990, illetve 246.990 forintos ajánlott bruttó fogyasztói áron. 

2020. május 31. 13:19

Visszatérés az irodába – újabb kihívások a GDPR területén!

Elkezdőik a nyitás a kijárási korlátozásokat követően és ezzel együtt a munkavállalók irodai jelenléte is megnő. – kezdte Sándor Zsolt András a Gill & Murry adatvédelmi szakértője – A legtöbb szervezet valamilyen váltott időszakos irodai jelenlétet vezet be, hogy egyszerre csak a munkavállaló 30%-50%-a tartózkodjon az irodában. Több feladatot is jelent a irodai munkarendbe történő visszatérés. Az időbeosztás nyilvántartása és adminisztrációja, amennyiben eltér a normál ügymenettől érinti a személyes adatkezelést. Felül kell vizsgálni az adatkezelési folyamatot és kapcsolódó tájékoztatást. Amennyiben az adatok nem képzik a bérszámfejtés alapját akkor ezt az adatot csak a szükséges ideig szabad tárolni – jellemzően egy hónapig amíg az adott időszakban ellenőrizhető, hogy ki hány százalékát töltötte home office-ban és hány százalékát az irodában a munkaidejéből.

2020. május 31. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás