Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe

forrás: Prím Online, 2019. április 16. 11:16

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

A tavaly ősszel az osztályozó kupákkal kezdődő Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságban április 14-én lezárult a rájátszás szakasza, és kiderült, hogy kik azok, akik részt vehetnek az április végi döntőben. „Az e-sport népszerűsége töretlenül növekszik Magyarországon. Alig pár éve ugyanis, hogy megismertük az e-sport fogalmát, ma pedig már ott tartunk, hogy az első, nemzetközi színvonalú, több játékot felölelő ligarendszerű versenysorozat finiséhez közeledünk, ahol eddig összesen 1936 játékos mérte össze tudását, közülük 204-en egyénileg, 1732-en pedig csapatban. A K&H-nál egyértelműen a jövő sportjaként tekintünk erre a területre, ezért a bajnokság öt játékából kettőnek, a League of Legends és a Hearthstone játékoknak is névadó támogatói vagyunk. Szeretnénk ugyanis a sportnak ezen a területén is példát mutatni az elhivatottság, az eltökéltség és a kiváló teljesítmény támogatásával. Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen például a Hearthstone esetében kijelenthetjük, hogy a hazai mezőny legerősebb, legjobb négyese jutott be a döntőbe – akik a nemzetközi versenyzőkkel is bátran felvehetik a versenyt” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságot is támogató K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

 

Az elmúlt két hét alatt az is kiderült, hogy kik azok a szerencsés versenyzők, akik sikerrel zárták a rájátszást, és ott lehetnek a döntőn:

  • Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) – Salamander, Budapest 5
  • K&H Hearthstone – Hulkeinstein, Penhadani, Exigo és CheeseHead
  • K&H League of Legends (LoL) – Team Plague és WiLD by Lagardére
  • Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG) – a jótékonysági gálameccset követően mind a 16 csapat részt vesz a döntőben  
  • Rainbow Six: Siege (R6S) - WiLD by Lagardére és RIFT Esports

 

„Április végén már a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 5 játékának nyertesét fogjuk kihirdetni. A döntő két napon át, két helyszínen zajlik: április 27-én a Rainbow Six: Siege, a K&H League of Legends és a Counter-Strike: Global Offensive játékokban, április 28-án pedig a K&H Hearthstone és a Playerunknown’s Battleground versenyekben mérik össze tudásukat a játékosok. Szombaton Győrben zajlanak majd a mérkőzések, vasárnap pedig a fővárosban, Budapesten folytatódnak. A legjobbak jutottak a fináléba, végletekig kiélezett mérkőzésekre számítunk” – árulta el Hodozsán Dániel, az esport1.hu tartalomigazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mobil Iroda szolgáltatás a Telekomtól

Az üzlet nem tart szünetet, a gyorsan átalakuló világ felértékeli a mobilitást, a rugalmasságot, a skálázhatóságot és a biztonságot - olyan új megoldásokra van szükség, amelyek minden körülmények között képessé tesznek a hatékony munkavégzésre. A Telekom Mobil Iroda szoftveres és hardveres technológiái házon kívül, utazás, akár mozgás közben is biztosítják a teljeskörű, irodai munkakörnyezetet mindazoknak, akik szeretnének felkészülni a jövő kihívásaira. 

2021. január 18. 18:03

ABB robotpincérek szolgálnak fel a LEGO kockák otthonában

Az ABB tavaly májusban indította el „Kőbe zárt zene” (Frozen Music) című gondolatébresztő építészeti videósorozatát, mely innovatív épületeket és az azokat megálmodó építészeket mutat be a világ különböző tájairól.  A sorozat következő része a dániai Billundban felépített LEGO House-t mutatja be. (A video magyar felirattal látható).

2021. január 18. 16:34

Biztonságos Internet Nap 2021

A Biztonságos Internet Nap – Safer Internet Day (SID) – célja, hogy az Európai Unió Safer Internet Program (SIP) akciótervének keretein belül több mint 150 országban minden évben ugyanazon a napon hívja fel a figyelmet az internet előnyeire és veszélyeire, lehetőséget teremtsen és buzdítsa a gyerekeket olyan pozitív tartalmak létrehozására, melyeket később a családban, iskolában, barátokkal is tudnak használni. 

2021. január 18. 13:41

Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI

A CES 2021 kiállításon az LG Electronics (LG) elnöke és technológiai vezetője, Dr. I.P. Park és az Element AI vezérigazgatója, Jean-François Gagné bemutatták az AIX Exchange nevű projektet: a digitális platform a mesterséges intelligencia (MI) és a  felhasználói élmény jövőjébe nyújt betekintést. A digitális felület az MI, a fogyasztóvédelem, a dizájn és az üzleti tervezés vezető szakértőivel készült mélyinterjúkat gyűjti össze. Az AIX Exchange a 2020-as CES-en bemutatott AIX (Artificial Intelligence Experience) keretrendszerre épít, célja pedig a fogyasztói MI-fejlesztésekkel kapcsolatos közös gondolkodás, melynek fókuszában továbbra is az emberközpontú dizájnt áll.

2021. január 18. 12:10

Mi lesz az OKJ után? – Végre kiderültek a részletek

December végén elindultak az utolsó OKJ-s képzések, de néhány képzésre a szabad helyek erejéig még be lehet csatlakozni. Szűkebb lett a kínálat, sok képzésre már egyáltalán nem lehet jelentkezni, illetve több városban már a decemberi tanfolyamok sem indultak el.

2021. január 18. 10:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás