A jövőben is az OTT-One üzemelteti a „Telenor MyTV” szolgáltatást
Meghosszabbította a Telenor Magyarország Zrt. az OTT-One Nyrt.-vel kötött azon hosszú távú együttműködést célzó, stratégiai szerződését, amelynek értelmében a továbbiakban is az OTT-One üzemelteti, illetve fejleszti a Telenor Magyarország Zrt. komplex OTT TV és videó megoldását, a „Telenor MyTV” szolgáltatást. A tőzsdén jegyzett társaság több mint három éve nyújtja a „Telenor MyTV” technológiai infrastruktúráját.
Lényegében változatlan feltételek mellett hosszabbította meg a Telenor Magyarország Zrt. az OTT-One Nyrt.-vel 2016. április 11-én kötött szerződését, amely alapján a jövőben is az OTT-One nyújtja a „Telenor MyTV” szolgáltatáshoz szükséges technikai infrastruktúrát, illetve látja el a szolgáltatás üzemeltetését és továbbfejlesztését.
Az OTT-One egyedülálló tapasztalattal rendelkezik a „Telenor MyTV” kiszolgálását illetően, hiszen a vállalat már több mint három éve, 2016 tavaszától felel a szolgáltatás üzemeltetéséért. A Telenor Magyarország Zrt.-vel megkötött szerződés 2016-ban jelentős mérföldkőnek számított a társaság életében, mivel nem sokkal azután köttetett, hogy az OTT-ONE Nyrt. vezetése a 2015. évben új célokat és stratégiát fogalmazott meg a cégcsoport számára.
„Az a tény, hogy a Telenor Magyarország Zrt. a tulajdonosváltást követően meghosszabbította az OTT-One Nyrt.-vel kötött szerződést egyértelműen visszaigazolja azon várakozásunkat, miszerint az OTT-ONE Nyrt. komplex videórendszereket kiszolgálni képes megoldásait nemzetközi szinten is egyre inkább elismerik, és azokra változatlan kereslet és igény mutatkozik” – mondta el Májer Bálint, az OTT-One Nyrt. vezérigazgatója, az igazgatóság elnöke.
Az OTT-One a digitális videostreaming szolgáltatás területén az utóbbi években egyéb szakmai sikereket is elkönyvelhetett. 2018-ban a társaság stratégiai együttműködést kötött a TV2 Csoporttal, amelynek értelmében közösen fejlesztik és üzemeltetik a "Spíler Extra" videostreaming alkalmazást, amely a Spíler TV tartalmainak elérését biztosítja okoseszközökön. Ugyancsak a tavalyi évben az OTT-One partnerén keresztül technológiai kiszolgálója lett a Columbia Pictures Corporation Limited szolgáltatásának, így Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, a Lengyel Köztársaságban és Romániában is az OTT-One lett a technológiai kiszolgálója a Sony Corporation leányvállalata induló „Sony Networks” nevű online videómegtekintő alkalmazásának.
A videostreaming a továbbiakban is kiemelt jelentőségű lesz az OTT-One számára, ez adja ugyanis annak az e-learning platformnak az alapját is, amelyre nagy hangsúlyt kíván fektetni a vállalat a következő időszakban.
Kapcsolódó cikkek
- 100 GB mobilnet féláron a Telenortól a 26 év alattiaknak
- OTT-One közgyűlés: rekord eredmény után részvénykibocsátásra készül a vállalat
- A MyTelenorban 10% adatjegy-kedvezmény jár a számlásoknak
- A Magyar Telekom az egész országban gigabites hálózati képességet biztosítana
- edvezményes mobilszolgáltatással újít az Eötvös Loránd Tudományegyetem
- A Fujitsu RunMyProcess segít a maximumot kihozni a nagyvállalati IoT-adatokból
- Az OTT-One árbevétele közel 50, nettó eredménye pedig több mint 90 százalékkal nőtt 2018-ban
- Április 1-től érkezik a Telenorhoz az új Huawei P30 sorozat, exkluzív variánssal
- Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez
- Igénylik a magyarok a színvonalas kiszolgálást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.