Tervezz Te is játékot a Daimlernek!
In-Car Gaming Challenge néven nagyszabású versenyt indított a Daimler, melynek célja, hogy összegyűjtse és díjazza a legjobb autós szórakoztató rendszerekhez kapcsolódó ötleteket. A szervezők innovatív, izgalmas, kreatív játékötleteket várnak, melyek közül a legjobb bekerülhet egy járműbe, vagy Mercedes-Benz alkalmazás lehet belőle. Emellett a győztesek pénzjutalomban részesülnek, illetve belépőket kapnak az ESL (Electronic Sports League) versenyeire.
Napjaink járművei már nem pusztán közlekedési eszközök, hanem kikapcsolódásra is alkalmas privát területek. Ahogy 1886-ban a Patentwagen és utódai forradalmasították a közlekedést, úgy az autonóm vezetésű autók is jelentős változásokat hoznak a mindennapjainkba. Ezzel együtt rengeteg új lehetőséget adnak a gépkocsi utasai számára, hogy kihasználják azt az időt, amit nem kell aktívan a vezetéssel tölteni. Az egyik ilyen lehetőség a játék, amely a szórakozás mellett tanulásra is használható.
A Mercedes-Benz In-Car Gaming Challenge versenyre három kategóriában lehet jelentkezni: személyautók, buszok és mobilalkalmazások. Az ötleteket egyénileg, vagy legfeljebb öt főből álló csapatban lehet beküldeni. Az autók közötti játékokat ugyanúgy várják, mint az olyan formabontó ötleteket, amelyek például a tájat vagy az autó környezetét is bevonják a játékba. A felnőtteknek és gyerekeknek szóló, innovatív tanuló játékok is eséllyel indulnak a versenyen.
A játékokat úgy is tervezhetik a résztvevők, hogy azok összekapcsolódjanak az autó elektronikájával. A Daimler kutatói intenzíven dolgoznak ezen a területen, és a Mobile World Congress-en az új CLA bemutatásakor már ízelítőt adtak abból, milyen irányba halad a játékok fejlesztése. A SuperTuxKart játékot például úgy integrálták az autóba, hogy nem csak a kijelzőn jelenik meg a játék, de a hálózatba kapcsolt elektronikának köszönhetően a benne szereplő versenyautót a CLA kormánykerékével is navigálhatjuk, a gáz- és a fékpedál pedig szabályozza a virtuális autó sebességét.
Az ESL támogatásával: nemzetközi szakmai zsűri és értékes díjak
A Mercedes-Benz az ESL (Electronic Sports League) globális mobilitási partnere, amely a világ legnagyobb eSport-vállalata, valamint a legrégebbi, napjainkban is működő profi eSport-szervezete, és az In-Car Gaming Challenge megrendezésében egyben a zsűri egyik tagja is. A Challenge győztesei az ESL legnépszerűbb versenyeire nyerhetnek belépőket, valamint jelentős pénzjutalomban részesülnek. Ezen felül egy rendkívüli lehetőség is nyílik számukra: a Daimler AG szakértői megvizsgálják, hogy melyik koncepciónak van a legnagyobb esélye arra, hogy a valóságban is bekerüljön egy járműbe, vagy hogy Mercedes-Benz alkalmazás legyen belőle. A nyertes ötletet a Daimler AG támogatásával egy hat hónapos kísérleti projektben fejleszthetik tovább.
A Challenge-re a nevezéseket 2019. május 16-ig várják az alábbi linken: www.in-car-gaming.com
Kapcsolódó cikkek
- Pécsi egyetemi hallgatók jutottak be a L’Oréal Brandstorm párizsi döntőjébe
- Van új az app alatt: indul a Telekom MOST generációs négypróbája
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- 60 fiatal magyar fejlesztő mérte össze erejét a TechEmbassy versenyén
- Elindult a jelentkezés a Nagy Digitális Kalandra
- Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- Emberek próbálják legyőzni a robotot Texas Hold’em pókerben
- Kínaiak győztek a világ legmagasabb összdíjazású videojáték-versenyén
- Az ESET is várja az e-gamereket a világ legnagyobb játék eseményén, a Gamescom-on
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új funkcióval bővült a magyar építőipari szereplők életét megkönnyítő szoftver
Európa egyik meghatározó építőipari szoftvergyártója, a bécsi székhelyű PlanRadar kifejezetten az ügyfelek, köztük a magyar felhasználók visszajelzései, kérései alapján fejlesztette ki azt az új dokumentumkezelési megoldást, amelynek köszönhetően a megrendelők, a tervezők, a kivitelezők, valamint a létesítmények üzemeltetői a korábbinál is áttekinthetőbb módon ellenőrizhetik, követhetik a projektek alakulását.
Randstad Workmonitor 2023: A biztos munkahely és a rugalmasság egyaránt fontos
A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatása szerint a jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén.
Összeolvadnak az adesso magyarországi egységei
A nemzetközi képviselettel rendelkező IT-szolgáltató adesso Group megerősíti magyarországi pozícióját hazánkban működő leányvállalatainak összeolvasztásával. Az adesso orange Kft. és az adesso Hungary Software Kft. tevékenységeinek közös üzleti szervezetbe való egyesítésével a vállalat célja, hogy ügyfeleinek teljeskörű támogatást nyújtson az informatikai létesítmények SAP S/4HANA-ra és a felhőalapú technológiákra történő átállásában.
Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio
Vadonatúj modellel bővül az ütésálló G-Shock márkához tartozó, sportolásra tervezett G-Squad termékcsalád kínálata. A GBD-H2000-res négy új színben érkezik meg, amelyek közös jellemzője, hogy minden eddiginél könnyebb kivitelben készülnek, ezáltal pedig kényelmesebb viseletet biztosítanak.
Új üzleti stratégiai vezető a CETIN Csoportnál
Új üzleti stratégiai vezérigazgató-helyettest nevezett ki a CETIN Csoport, a közép- és kelet-európai régió vezető távközlési infrastruktúra-üzemeltetője. Khalid Husseini április 1-jétől tölti be a pozíciót.