Tervezz Te is játékot a Daimlernek!

forrás: Prím Online, 2019. április 29. 11:30

In-Car Gaming Challenge néven nagyszabású versenyt indított a Daimler, melynek célja, hogy összegyűjtse és díjazza a legjobb autós szórakoztató rendszerekhez kapcsolódó ötleteket. A szervezők innovatív, izgalmas, kreatív játékötleteket várnak, melyek közül a legjobb bekerülhet egy járműbe, vagy Mercedes-Benz alkalmazás lehet belőle. Emellett a győztesek pénzjutalomban részesülnek, illetve belépőket kapnak az ESL (Electronic Sports League) versenyeire.

Napjaink járművei már nem pusztán közlekedési eszközök, hanem kikapcsolódásra is alkalmas privát területek. Ahogy 1886-ban a Patentwagen és utódai forradalmasították a közlekedést, úgy az autonóm vezetésű autók is jelentős változásokat hoznak a mindennapjainkba. Ezzel együtt rengeteg új lehetőséget adnak a gépkocsi utasai számára, hogy kihasználják azt az időt, amit nem kell aktívan a vezetéssel tölteni. Az egyik ilyen lehetőség a játék, amely a szórakozás mellett tanulásra is használható.

 

 

A Mercedes-Benz In-Car Gaming Challenge versenyre három kategóriában lehet jelentkezni: személyautók, buszok és mobilalkalmazások. Az ötleteket egyénileg, vagy legfeljebb öt főből álló csapatban lehet beküldeni. Az autók közötti játékokat ugyanúgy várják, mint az olyan formabontó ötleteket, amelyek például a tájat vagy az autó környezetét is bevonják a játékba. A felnőtteknek és gyerekeknek szóló, innovatív tanuló játékok is eséllyel indulnak a versenyen.

 

A játékokat úgy is tervezhetik a résztvevők, hogy azok összekapcsolódjanak az autó elektronikájával. A Daimler kutatói intenzíven dolgoznak ezen a területen, és a Mobile World Congress-en az új CLA bemutatásakor már ízelítőt adtak abból, milyen irányba halad a játékok fejlesztése. A SuperTuxKart játékot például úgy integrálták az autóba, hogy nem csak a kijelzőn jelenik meg a játék, de a hálózatba kapcsolt elektronikának köszönhetően a benne szereplő versenyautót a CLA kormánykerékével is navigálhatjuk, a gáz- és a fékpedál pedig szabályozza a virtuális autó sebességét. 

 

Az ESL támogatásával: nemzetközi szakmai zsűri és értékes díjak

A Mercedes-Benz az ESL (Electronic Sports League) globális mobilitási partnere, amely a világ legnagyobb eSport-vállalata, valamint a legrégebbi, napjainkban is működő profi eSport-szervezete, és az In-Car Gaming Challenge megrendezésében egyben a zsűri egyik tagja is. A Challenge győztesei az ESL legnépszerűbb versenyeire nyerhetnek belépőket, valamint jelentős pénzjutalomban részesülnek. Ezen felül egy rendkívüli lehetőség is nyílik számukra: a Daimler AG szakértői megvizsgálják, hogy melyik koncepciónak van a legnagyobb esélye arra, hogy  a valóságban is bekerüljön egy járműbe, vagy hogy Mercedes-Benz alkalmazás legyen belőle. A nyertes ötletet a Daimler AG támogatásával egy hat hónapos kísérleti projektben fejleszthetik tovább.

 

A Challenge-re a nevezéseket 2019. május 16-ig várják az alábbi linken: www.in-car-gaming.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Zoom tanterem

Immár magyar nyelvű kiadásban is elérhető a Harvard Egyetem professzorának sikerkönyve, a Geopen Kiadó gondozásában most megjelent Zoom tanterem, melyben a szerző, Dan Levy gyakorlati útmutatást nyújt abban, hogy miként lehet a Zoom számos funkcióját hatékonyan felhasználni a pedagógiai célok eléréséhez. A könyv nélkülözhetetlen a tanárok számára az online oktatásban, de hasznos a későbbiekben is, visszatérve majd az osztálytermekbe.

2020. november 29. 17:11

Hasznos tippek az első telefon vásárlásához és használatához

Évről-évre egyre több kisiskolás karácsonyi kívánságlistáján szerepel a saját mobiltelefon, a szülőkben pedig sok dilemma merülhet fel, főleg az első kiválasztásakor, legyen szó a telefon méretéről, értékéről vagy akár a megfelelő életkorról. Koren Balázs, a Telenor Hipersuli programjának szakértője – gyakorló apuka – összegyűjtötte a legfontosabb szempontokat, amiket az első telefon választásakor érdemes szülőként figyelembe vennünk.

2020. november 29. 15:09

5 tipp a tökéletes online benyomásért

Idén tavasszal kénytelenek voltunk a nappaliba költöztetni munkaállomásainkat, az elmúlt időszakban azonban úgy tűnik, egy kicsit hosszabb távra kell berendezkednünk, mint azt gondoltuk. Az ősz és a tél ráadásul tipikusan a rendezvények, konferenciák időszaka, amiket most online események, webkonferenciák és videobeszélgetések váltanak majd fel. Érdemes ezért egy kicsit újragondolnunk az otthoni irodánkat, mégpedig a vizualitás szempontjából. Az LG szakértői most összegyűjtötték, hogyan tehetjük élő közvetítésekre és videokonferenciákra is alkalmassá magunkat és a házi irodánkat.

2020. november 29. 12:03

Folytatódott a növekedés az OTT-ONE Nyrt.-nél

2020 harmadik negyedévében több mint 4 milliárd forintos árbevételt, illetve mintegy 60 millió forintos EBITDA értéket ért el az OTT-ONE Nyrt. – derült ki a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság mai napon közzétett, a 2020-as év első három negyedévére vonatkozó üzleti gyorsjelentéséből. A koronavírus-járvány okozta gazdasági lassulás továbbra sem éreztette hatását a társaság üzleti eredményein: a harmadik negyedévvel együtt éves árbevétele immár több mint 11 milliárd forint, amely közel 10 milliárd forinttal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában elért összeget. Az első féléves eredményeket jelentősen befolyásoló profiltisztítás, elsősorban az amortizációs költségek időarányos csökkenése formájában, a harmadik negyedévben már pozitív hatásként jelent meg a társaság számaiban.

2020. november 29. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás