Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak
A FlixBus folytatja innovatív útját: a nemzetközi távolsági buszszolgáltató elérhetővé tette felhasználóinak az Apple Pay fizetési lehetőséget. A jegyvásárlás gyorsabbá és kényelmesebbé válik az egyszerű, biztonságos és titkosított mobilfizetési móddal.
A felhasználóbarát digitális megoldások a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezik a vállalat 2013-as alapítása óta. A vállalat anyacége, a FlixMobility 200 fős csapattal fejleszti folyamatosan a cég technológiai ajánlatát, többek közt olyan megoldásokat is integrálva a FlixBus alkalmazásába, mint az Apple Pay.
A biztonság és adatvédelem az Apple Pay rendszerének központi eleme. Ha a felhasználók bankkártyájukat vagy hitelkártyájukat használják, a kártyaszámot sem az eszköz, sem az Apple szerverei nem tárolják el. Ehelyett egy egyedi azonosítót (Device Account Number) rendel a tranzakcióhoz a rendszer, ami titkosítva kerül a készülék biztonsági moduljába (Secure Element). Minden fizetéshez egyedi, dinamikus biztonsági kód tartozik.
A FlixBus iOS alkalmazásának felhasználói mostantól egy Apple Pay ikont találnak a fizetési lehetőségek között, aminek segítségével néhány kattintással lebonyolíthatják vásárlásukat, hiszen a fizetéshez szükséges információkat az Apple Wallet tárolja.
„Örömünkre szolgál, hogy utasainknak a lehető legjobb utazási élményt biztosíthatjuk az Apple Pay mobil alkalmazásunkba való integrálásával.” – mondta el Daniel Krauss, a FlixMobility társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója.
Gyors tranzakció biztonságosan
Az Apple Pay egyszerűen beállítható és a felhasználók a bankkártya vagy hitelkártya használatával járó előnyöket továbbra is élvezhetik. A fizetési funkció jelenleg az Apple Watch, iPhone SE és iPhone 6 vagy annál újabb készülékeken érhető el.
Azok az alkalmazások és weboldalak, amik elfogadják az Apple Pay-t egyszerű online vásárlási lehetőséget biztosítanak a Touch ID, vagy Face ID azonosítással. Nem szükséges manuálisan kitölteni hosszú űrlapokat, majd újra és újra bevinni a számlázási vagy szállítási információkat. Akik szolgáltatásokért vagy termékekért történő fizetéskor alkalmazásokban vagy a Safariban az Apple Pay-t szeretnék használni a következő készülékeken tehetik ezt meg: iPhone 6, vagy ennél újabb készülékek, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5. generáció vagy ennél újabb készülékek), iPad Air 2, iPad mini 3, vagy ennél újabb készülékek. Az Apple Pay szintén használható a Safari felületén a 2012-ben, vagy azután bemutatott Mac gépeken, amiken macOS Sierra fut, és lehetséges a fizetés megerősítése iPhone 6-os vagy annál újabb készüléken, Apple Watch segítségével, vagy az új MacBook Pro, illetve MacBook Air Touch ID funkciójával.
Kapcsolódó cikkek
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- Egyedülálló parkolási okosmegoldás a büntetések kizárására
- Még több MOL-kúton lehet az elveszett kutyákat beazonosítani
- A WIWE azonnali, 1 perces EKG szűrést ajánl az 50 napos kardiológiai várakozási idővel szemben
- Így cseteltek volna a legnépszerűbb szépirodalmi szereplők
- Megvan az idei Global Legal Hackathon magyarországi győztese
- A LEGO HIDDEN SIDE új szintre emeli a játékélményt
- Szív alakú videóüzenetek Valentin-napra a Viberen
- Nemzetközi díjat nyert a magyar biztosítási applikáció
- Megújult külső, rejtett hívószámos chat és csoportos hívások az új Viber 10-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.